Vooralsnog is het enige spektakel hier de kat die op standje tornado (met bijbehorend luchtalarm ) door het huis raast. Maar wellicht is dat de voorbode voor even een paar flinke buien. Ze zijn meer dan welkom
Oh enne: volgende week wordt het dan weer retewarm en er is kans (en hoop) op wat spectaculair onweer als afsluiter.
Ooooh I hope so!
Ben momenteel met vriendin op chase (Happystormchaser, vast niet onbekend hier ). We zitten nu nog in Duitsland. Maar gaan zo ff bekijken waar we naartoe gaan/wat de buien doen
Hiraeth
Geplaatst: 20-07-19 14:37
Alles gaat wel mooi richting Duitsland inderdaad.
Ik heb net toch nog wat flitsen gezien op de snelweg. Ik zat op 't werk in de radiostudio en dacht ineens: "Hmm, volgens mij hoort hier heen gerommel in te zitten." Toch nog een paar leuke donders gehoord en één flits gezien die pingpong deed met de lucht.
Hier vooral veel regen toen ik net vanaf Groningen naar huis reed (Zuidwolde, bij Hoogeveen). Maar toen ik vlakbij Zuidwolde was zag ik zowaar een prachtige flits! T rommelt hier nu af en toe wat maar dat is t dan ook wel.
Hiraeth
Geplaatst: 20-07-19 14:46
Ik reed dus van Zuidwolde net naar De Wijk. Wie weet hebben we dezelfde flits gezien/gehoord.
Hier net wat rommels en een donkere lucht. Nu hoor ik niks meer. Wil regen!
nenahdm
Geplaatst: 20-07-19 15:25
piep
deze ochtend in Foley, Alabama Was jammergenoeg niet snel genoeg om een betere foto te nemen maar ben toch blij dat ik het niet gemist heb! Heerlijk die shelfclouds die van over de golf komen binnen rollen