Blijf erbij dat ik ze vreselijk vind trouwens, maar ik denk dat dat komt door het stelletje uit mijn klas wat beide dezelfde (donkerblauwe) boef trui draagt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Mijn outfit van vandaag, lekker zonder jas;
[ [url=m/AuqAfa.png]Afbeelding[/url] ]
Ja, normaal koop ik altijd de linda meiden, 4×5.50 = 22,-. Nu krijg je dan voor 25,- ook nog die trui erbij. Hij komt sowieso wel van pas, thuis of een keer voor makkelijk. Anders wel naar de paarden. Ik heb hem ook maar besteld
Chantalla schreef:Hallo iedereen,
Ik ben dit jurkje tegen gekomen op pinterest en ben op zoek naar een soort gelijk iets. Iemand die nog tips heeft waar ik het beste kan zoeken? Of iemand die weet waar ik zoiets kan krijgen? Bedankt!
[ Afbeelding ]
xkimmx schreef:DewiRox schreef:Wat vinden jullie van die boef/rebel truien? Ik zie ze op school en op straat best veel en onder een leren jasje vind ik het wel stoer eigenlijk.
Je kan nu namelijk een abonnement nemen op de LindaMeiden, met als cadeau een donkerblauwe boef trui.
Ik vind ze leuk! Vond ze altijd te duur maar nu 25 euro incl 4 x linda meiden is natuurlijk geen geld.Heb hem meteen besteld thanks!
Jo_vales schreef:Haha nou je liep niet voor banketstaaf hoor.
Ik heb weer eens asociaal geshopt. Gewoon alles kopen wat je leuk vind. Twijfel tussen kleuren? Beide nemen. Verschrikkelijk.
Zal vanavond f showen.
Schoentjes heb ik al wel op de foto. Maar liefst 12 euro whahaha
[ [url=m/fZ3xRF.jpg]Afbeelding[/url] ]