Samblabla schreef:Ik had me gisteren een paar figuren aan de deur staan.. Ik had een ipad 2 te koop voor €95 en hij was helemaal inorde behalve het rubbertje van de oplader was los maar verder dan dat was er niet aan. Ik had hem de dag van tevoren ook nog naar fabrieksinstellingen gedaan en met wifi verbonden zodat ze hem goed konden uittesten. En dat had ik ook gemeld. Vervolgens gaat die man hem weer op fabrieksinstellingen zetten en vraagt naar het wifi wachtwoord terwijl ik uitgelegt had dat ik niet zo 123 bij het wachtwoord kan komen omdat die in de kelder staat. Ik zei ook nog zeer duidelijk dat hij helemaal zo is zoals hij uit de winkel komt. Vervolgens gaan ze pingelen terwijl ik een vaste prijs had afgesproken. Omdat ik toch niet zo'n zeur ben toch €5 van de prijs afgedaan voor het kabeltje want ze wilde eerst €20 minder geven. Vervolgens geeft de vrouw mij een briefje van €50 en zegt vervolgens dat ze de overige €40 nu gaat pinnen maar ze wilde wel de ipad al meenemen. Heb ze ook duidelijk gemaakt dat dat zo niet werkt.. Opeens kwam er toch nog €40 uit de beurs.. Die man deed ook alsof die overal verstand van had en zeuren over een paar krasjes op de achterkant. Ding was 3 jaar oud, krasjes waren van het hoesje dat er omheen zat.
Zo vermoeiend afentoe.

Dat mensen gewoon dat durven voor te stellen om maar 50euro te betalen en de rest zogenaamd te pinnen en langs te brengen en het dan toch bij zich hebben..
Ik reageerde net op een advertentie waar een prijs bijstond met een bod iets onder die prijs en enige antwoord wat ik terug kreeg was: Nee. Niks geen aanhef of tegenvoorstel oid.. Ben dan al geneigd om te denken van laat maar zitten..