Was even bang dat het ook op de tassen was waar mijn winterkleding in zit, maar gelukkig was het net op de vloer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Kerstliedjes zijn, naar mijn mening, ook gewoon veel mooier dan die Sinterklaasmeuk met veelal kindergeschal.
Marocje schreef:Mezelf: ik was ik zoek naar crafty pony’s, maar vond ze zo duur dat ik ik mp ben gaan kijken. Hele mooie set gezien, 4 pony’s, met dekens, zadel, hoofdstel ed. Werd zelf bezorgd omdat hij na zijn werk hier langs kwam. Kijk ik goed, zitten die kaartjes er niet bij![]()
Dus ik hem weer een bericht gestuurd, krijg ik een nette reactie terug dat alles erbij moet zitten wat ik de foto’s staat? Ik had net de advertentie nogmaals bekeken en ik heb zelf niet goed gekeken: die kaartjes staan idd niet op de foto
Daphne__ schreef:Marocje schreef:Mezelf: ik was ik zoek naar crafty pony’s, maar vond ze zo duur dat ik ik mp ben gaan kijken. Hele mooie set gezien, 4 pony’s, met dekens, zadel, hoofdstel ed. Werd zelf bezorgd omdat hij na zijn werk hier langs kwam. Kijk ik goed, zitten die kaartjes er niet bij![]()
Dus ik hem weer een bericht gestuurd, krijg ik een nette reactie terug dat alles erbij moet zitten wat ik de foto’s staat? Ik had net de advertentie nogmaals bekeken en ik heb zelf niet goed gekeken: die kaartjes staan idd niet op de foto
Bedoel je die boekjes die erbij zitten?
Marocje schreef:Daphne__ schreef:
Bedoel je die boekjes die erbij zitten?
Dat klopt, dacht een kaartje maar idd boekjes.
Net weer een bericht dat hij het gaat navragen thuis, echt superlief. Maar anders mail ik crafty pony’s zelf wel of ze ze ook los verkopen?