Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:51

Kat die onder het bed schoot en daar begon te kotsen. Toen ik net thuis was van kantoor en nog moest eten.
Was even bang dat het ook op de tassen was waar mijn winterkleding in zit, maar gelukkig was het net op de vloer :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:13

Oh en er heeft hier ook iemand even mijn airco op 18 graden gezet, waardoor het nu twaalf graden is in huis. Die huissleutel gaat dus voortaan aan mijn autosleutels. Blijf appelflap van mijn oliebol af en bemoei je met je eigen huishouden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:19

_San87_ schreef:
Kerstliedjes zijn, naar mijn mening, ook gewoon veel mooier dan die Sinterklaasmeuk met veelal kindergeschal :o.

Die moderne kinderliedjes vind ik inderdaad ook helemaal niets, maar die oude, echte Sinterklaasmuziek vind ik wel wat hebben. Ik probeer er nu maar een Sinterkerst-gebeuren van te maken en zing: "Zwarte Piet was driving home for x-mas met een pepernoot in zijn band". :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:58

Snap heel goed dat mijn nieuwe bovenburen willen verhuizen hoor, maar begin al voor 08.00 en ze zijn nu nog bezig.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:10

Mezelf: ik was ik zoek naar crafty pony’s, maar vond ze zo duur dat ik ik mp ben gaan kijken. Hele mooie set gezien, 4 pony’s, met dekens, zadel, hoofdstel ed. Werd zelf bezorgd omdat hij na zijn werk hier langs kwam. Kijk ik goed, zitten die kaartjes er niet bij :(
Dus ik hem weer een bericht gestuurd, krijg ik een nette reactie terug dat alles erbij moet zitten wat ik de foto’s staat? Ik had net de advertentie nogmaals bekeken en ik heb zelf niet goed gekeken: die kaartjes staan idd niet op de foto |(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:14

Oh wat zuur!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:24

Marocje schreef:
Mezelf: ik was ik zoek naar crafty pony’s, maar vond ze zo duur dat ik ik mp ben gaan kijken. Hele mooie set gezien, 4 pony’s, met dekens, zadel, hoofdstel ed. Werd zelf bezorgd omdat hij na zijn werk hier langs kwam. Kijk ik goed, zitten die kaartjes er niet bij :(
Dus ik hem weer een bericht gestuurd, krijg ik een nette reactie terug dat alles erbij moet zitten wat ik de foto’s staat? Ik had net de advertentie nogmaals bekeken en ik heb zelf niet goed gekeken: die kaartjes staan idd niet op de foto |(

Bedoel je die boekjes die erbij zitten?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:27

Daphne__ schreef:
Marocje schreef:

Dat klopt, dacht een kaartje maar idd boekjes.

Net weer een bericht dat hij het gaat navragen thuis, echt superlief. Maar anders mail ik crafty pony’s zelf wel of ze ze ook los verkopen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:33

Crafty ponies heeft nu wel een kortingscode met Black friday

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:34

Marocje schreef:
Daphne__ schreef:

Dat klopt, dacht een kaartje maar idd boekjes.

Net weer een bericht dat hij het gaat navragen thuis, echt superlief. Maar anders mail ik crafty pony’s zelf wel of ze ze ook los verkopen?

Ik zal morgen even zoeken, ik moet die boekjes nog hebben, in de verpakking. Kwam ze pas nog tegen, maar weet zo niet waar ik ze gelaten heb. Als ik ze kan vinden, mag je ze hebben :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Ahh Daphne wat een ontzettend lief aanbod van jou. Dat vind ik af en toe zo mooi van Bokt. <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:41

Daphne__ schreef:
Ik zal morgen even zoeken, ik moet die boekjes nog hebben, in de verpakking. Kwam ze pas nog tegen, maar weet zo niet waar ik ze gelaten heb. Als ik ze kan vinden, mag je ze hebben :j
oh wauw, dat zou echt super zijn!
(Alleen al het feit dat je dit aanbied vind ik ontzettend lief <3 )

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:55

Er ligt iets stront irritant te trillen bij de buren. Ik hoor alleen maar brrr brrr brrr.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:59

wyoming schreef:
Er ligt iets stront irritant te trillen bij de buren. Ik hoor alleen maar brrr brrr brrr.

<<) <<) <<)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:46

_O-