Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Ik hou niet van babys en kinderen en dat weet m'n familie dondersgoed maar wordt gewoon totaal niet geaccepteerd.
Net m'n moeder die een baby van 2 maanden oud, vast had en die zonder pardon volledig in m'n armen wilt duwen. Gewoon baby en al tegen m'n lijf aanduwen zegmaar. Ik heb haar nog niet vast gehouden, ik stond ipv relaxt zitten en als ik haar wil vast houden wil ik relaxed zitten.
Ik zeg; "Nee = nee hè" nouuuu als blikken konden doden joh.
Femke_Tweety schreef:De medische wereld.
Vooral als jouw klachten niet netjes in standaarddiagnoses passen.
Of wellicht bij een aandoening horen die nog niet goed bekend is.
Steeds moeten knokken om überhaupt geloofd te worden. Dat je je klachten niet verzint (waarom zou je dat überhaupt in vredesnaam doen)
Maar goed.
Mijn irritatie van vandaag.
denisesilver schreef:Mijn zus is bezig met zindelijkheidstraining voor mijn neefje. Nu heeft dat kind de afgelopen weken als een nudist rondgelopen over het erf. Dikke prima natuurlijk. Maar ik vind het niet bepaald fris als hij met zijn blote alles op de tafels of aanrecht hangt of zit. Ronduit goor. Volgens haar en mijn ouders stel ik me aan
Roosch schreef:Aan het feit dat mn tandarts zo vlot is met een rekening sturen.mijn bankrekening had graag even de tijd gehad om bij te trekken..
Nyaleti schreef:denisesilver schreef:Mijn zus is bezig met zindelijkheidstraining voor mijn neefje. Nu heeft dat kind de afgelopen weken als een nudist rondgelopen over het erf. Dikke prima natuurlijk. Maar ik vind het niet bepaald fris als hij met zijn blote alles op de tafels of aanrecht hangt of zit. Ronduit goor. Volgens haar en mijn ouders stel ik me aan
Oh neeee![]()
![]()
Hygiëne bestaat niet met jonge kinderen hoor.
Hier zit ie ook met z'n aangekoekte snot aan tafel. Dat wordt dan met een doekje afgedaan en dat zelfde doekje wordt gerust gebruikt om even later de tafel mee schoon te maken.
Vinden ze ook gek als ik daar wat van zeg. Bizarrrr
-
Ik wil mailen naar een bedrijf wanneer ik meer hoor over een sollicitatie maar is eigenlijk not done. Gaat om een functie in Afrika en alles daar duurt 6x zo lang en komt wanneer t komt. Dus om nu ongeduldig over te komen is echt 10 minpunten