Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 19:23

xxxmh schreef:
Vandaag paard in laten slapen en wordt onderweg naar huis aangehouden omdat m'n bandje van m'n scooterhelm te los zat en nu een bekeuring erbij. Wat een pieeeeep dag.

:knuffel:

Dat is inderdaad wel een hele nare dag.
Veel sterkte

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 19:26

xxxmh schreef:
Vandaag paard in laten slapen en wordt onderweg naar huis aangehouden omdat m'n bandje van m'n scooterhelm te los zat en nu een bekeuring erbij. Wat een pieeeeep dag.

Jeetje wat een baaldag, sterkte

tones

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 19:46

Heel veel sterkte xxxmh. Y;(

Al 24 uur op de kop van de kiespijn. Eindelijk om half 5 naar de tandarts. Wel een ander, de mijne was vrij.
“Nee hoor, dat durf ik niet, of morgen naar de kaakchirurg in Lelystad (das een uur knappen) of om half 5 bij je eigen tandarts”.
Nou die kan echt alles, dus nog een nacht en dag afzien.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 20:19

dat mijn directe collega niet van plan is om 24 december vakantie te ruilen met mij zodat we beide een weekje vrij hebben.
Ik zou dan de week van Kerst hebben en zij heeft de eerste week van januari ook al ingepland als vakantie.

Vond ik best teleurstellend.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 20:34

xxxmh schreef:

Heel veel sterkte :(:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 20:35

xxxmh schreef:

Wat een rotdag, veel sterkte. :knuffel:

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 21:02

DuoPenotti schreef:
xxxmh schreef:

:knuffel:

Dat is inderdaad wel een hele nare dag.
Veel sterkte

Sterkte

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 21:04

xxxmh schreef:

Ach jeetje, wat ontzettend naar :knuffel: sterkte!!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 21:06

xxxmh schreef:

:knuffel: Sterkte, wat een rotdag.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 21:31

xxxmh schreef:

Heel veel sterkte met het verlies van je paard :knuffel: en dan nog een boete erbovenop...extra zuur!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 21:35

xxxmh schreef:

Ach jeetje. Wat een heftig zeg.
Heel veel sterkte.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 22:14

xxxmh schreef:

Heel veel sterkte :knuffel:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 22:23

Ineke2 schreef:
Rustig in beweging blijven zover dat gaat is wel het beste met rugklachten.
Sterkte hoor :knuffel:

De hele dag in beweging geweest, alleen na een auto ritje wel opstart problemen.
Bukken is ook echt not done. Denk je leuk bukken maar daar moet je bij na denken met de rug. :') 8)7

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 22:39

Deze knoepert op het plafond van de zadelkamer.. heb snel de kastdeur op slot gedaan maar mijn hoefschoenen overnachten even los in de ruimte :') Afbeelding

Xxxmh wat vreselijk naar zeg... Sterkte!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 23:48

Aanval op de muis ingezet die mijn voorraad kast plunderd. Lig in bed en hoor er 1 dicht slaan. Man geappt die al slaapt naast mij of die morgen voordat die weggaat even in de kast wilt kijken.
Anders hoop ik op een hele stoere zoon
Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 00:17

Collega die nu al zeker een aantal keer dit jaar mij belde en vervolgens ophangt en realiseert dat ik niet een van haar kinderen ben en ze de verkeerde heeft. Ja mijn naam lijkt ook super erg op die van je kinderen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 01:33

Muizen kunnen best slim zijn. :=

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 06:26

Al sinds een uur of 3 plafonddienst, 3 uur geslapen en over ongeveer 2 uur gaat de wekker, en ik ga niet al te best op weinig slaap :roll:

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 07:02

Al dagen regen op vakantie in Sri Lanka, het is hier zo prachtig, waar we kunnen amper wat zien door alle regen/wolken. Zo jammer.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 07:57

Marcella schreef:
Muizen kunnen best slim zijn. :=

Zijn er al 2 minder. Pindakaas was hun zwakke plek

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 08:40

sterregoud schreef:
ogidni schreef:
Dat stomme vuurwerk, weer 2 honden over hun zeik. Nog even en dan willen ze ook overdag niet meer naar buiten |(

Rot is dat hè. Afgelopen weekend ook al wat uren bezig geweest met een bang hondje.
Als ze het nu alleen met oud en nieuw zouden doen, is nog steeds niet fijn, maar korter.

Alleen met oud en nieuw kan je tenminste nog wat mee, wij vertrekken de dag na Kerst.
Hier gaat het met vlagen gewoon al het hele jaar door en sinds september bijna dagelijks op alle tijden, 7 uur in de ochtend, 2 uur in de nacht en alle tijden tussendoor. 1 van de 2 wordt dan zo bang dat ze alles laat lopen en voelt zich dan ook nog eens "schuldig?", zo sneu want ze is echt goed zindelijk geworden (resque hondje)

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 10:13

Ho en muis nr 3 heeft het loodje gelegd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 10:16

Themba schreef:
Ho en muis nr 3 heeft het loodje gelegd

*\o/*

Grote kans dat je de hele familie op bezoek heb. :+

Woz waarde opgevraagd van de flat van mijn oom. Ga ik dus nooit kunnen betalen. Dus die belofte kan niet. :o

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 11:01

Ben al een paar dagen net wel/net niet ziek. Gister voor de middag al naar huis gegaan van school en de hele middag op bed gelegen met lage koorts. Nu vanochtend alweer 37,5 terwijl ik normaal rond 36 graden zit. Ik heb straks SLB gesprek en 's middags hebben we verplichte feedbackles, ik vind dit niet leuk :')

Edit: één ding heeft zichzelf al opgelost, onze SLBer is niet op komen dagen op school :+ dan maar hopen dat ik t vanmiddag vol houd als ik naar die feedbackles ga

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 11:35

Collega op werk die zeer abnormaal raar is behandeld door een leidinggevende. Ik ving het gesprek op en ik ben er aardig van geschrokken. Collega helemaal over de zeik en ik als broekie wist echt even niet wat ik moest doen.

Leidinggevende doet tegen mij eigenlijk heel normaal en vriendelijk omdat ik gisteren met een goed idee en initiatief kwam om te praten over problemen op de werkvloer.

Maar heb het idee dat ik tussen 2 kanten zit. Ik wil ook buiten het bovenstaande blijven, want het is ook niet op mij gericht. Maar erg lastig ik wil er ook voor die collega zijn want ik vond het zorgwekkend wat er is gezegd.