Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Respect voor jou dat je met deze koud zoveel kilometers hebt gelopen met je hondjes.![]()
Ik stap straks op de loopband, warm binnen in de woonkamer.
Miesemuisje schreef:Ohh die koppies in de auto![]()
Bevalt je loopband goed Bellatrix?
Ik ben blij dat ik een keer vakantie heb genomen buiten de schoolvakanties om! Dan merk je pas hoe erg je dit nodig hadvakantie mét de kindjes vind ik ook erg gezellig, maar is zeker geen vakantie
lekker de hele schooltijd op de bank liggen gamen, toen toch nog maar even snel gestofzuigd en gedweild. Nu in de Monkeytown met de oudste + vriendje, goed dat ik een beetje was uitgerust
Bellatrix schreef:Half.De stang waar je je aan vast kan houden is net te laag.
Ik moet voorover buigen om hem vast te houden en dat is vervelend. Ik durf nog niet echt los te lopen, mijn balans is niet zo goed en een thuisband is meestal korter en smaller dus je moet opletten waar je je voeten neerzet. Ik ben er al een paar keer vanaf geslipt.
Maar dat zal wennen zijn dus we gaan gewoon maar door
Indy_Mouse_9 schreef:Oh Miesemuisje, heerlijk is dat!
Little_Gift lekker gewandeld weer, blijft leuk om te zien
maralyn Wat goed van de buurjongen! En wat fijn van jullie dat jullie de jongedame naar huis hebben gebracht
Fjordjes Yeah! Goed bezig!
chanicha schreef:LG Tinky kijkt echt zo van daar gaan we weer![]()
Geweldig hoor, zo leuk om te zien dat je zo’n goed baasje bent

Bellatrix schreef:Nee, ik kan de stang niet ophogen. Het zit aan de band vast met 2 knoppen.
Maar maakt niet uit, we blijven gewoon lopen, misschien wennen we er wel aan.
denisesilver schreef:

Dat ga ik proberen.
Ik hoop dat het werkt voor je!

Zonnehoed schreef:Gewoon een hele fijne dag gehad! In de ochtend een goede paardrijles gehad. Daarna met manlief en de hondjes een lange wandeling gemaakt door het bos en over het strand, een pannenkoek gegeten bij een strandtent. Daarna met een boek op de bank, vervolgens een gezonde en lekkere maaltijd gegeten. Een gewone, goede dag.

hahahatsjoe schreef:maralyn schreef:Dat ik iets met kopers bescherming heb gekocht...
Diegene verzend gewoon niet.
Is mij ook overkomen, Marktplaats doet niets.