Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zilfstar schreef:Suliko schreef:DPD die tussen 11:09 en 12:09 pakketje zou komen leveren is nog steeds niet geweest en de live tracking zegt ook niets, maar ik moet echt douchen en me klaarmaken om zo te gaan.
Hier DHL.. was aan t wachten, regelmatig gekeken. Komt zoon net thuis v werk en zegt dat t pakket gewoon voor de voordeur staat… niks aangebeld ofzo!
fotolijstje schreef:Mag ik eventjes klagen en ergeren?![]()
Mijn verdomme vader die mijn negeert omdat hij dus denkt dat ik hem negeer.
Meneer zegt niks tegen mij, kijkt me niet eens aan. Goddomme vraag ik hem wat negeert hij alsnog? "Ja je moet zelf initiatief tonen", hij is de volwassenen en mijn vader, ik niet!!!!!!
Lazer toch een eind op gadverdamme
marleen_88 schreef:fotolijstje schreef:Mag ik eventjes klagen en ergeren?![]()
Mijn vader die mijn negeert omdat hij dus denkt dat ik hem negeer.
Meneer zegt niks tegen mij, kijkt me niet eens aan. vraag ik hem wat negeert hij alsnog? "Ja je moet zelf initiatief tonen", hij is de volwassenen en mijn vader, ik niet!!!!!!
Lazer toch een eind op
Nou,nou... Wat een gevloek, dat hoeft nu toch ook weer niet.
fotolijstje schreef:Thanks voor je antwoord, dan pas ik het aan (:
Citaat:Bokt censuur
Diverse scheldwoorden worden op Bokt automatisch vervangen door een alternatief.
poedersuiker = k ut
banketstaaf = l ul
paasei = t ering
prutsmuts = h oer
fiets = f uck
oliebol = s hit
appelflap = g odverdomme
M_D_H schreef:Nee hoor, dat hoeft ze niet.
Je kan er gewoon over heen lezen in plaats van een probleem van te maken.
wyoming schreef:Het zonnetje schijnt, ik zie mensen in korte broek en t-shirts. Zelfs al mensen/ kinderen in zwemkleding bij de zwem vijver. En ik heb het koud in mijn lange broek en shirt lange mouwen.
In het zonnetje is het net te doen maar er staat zo’n koude/frisse wind bij. Ik wil het ook warm hebben.