DuoPenotti schreef:Hier nog 1
Gezicht gezwollen, 5 hechtingen in de kin.
Mondhoek die hing, ooglid dat hing, maar hey het was druk op het werk (fysiek zwaar werk) dus gewoon gaan. Alles blauw.
We zijn nu 18 jaar verder....
12-15 dagen migraine in de maand, veel fysieke en cognitieve functies doen het niet meer zoals voorheen.
Zoals onthouden, concentreren, maar ook spelling kan ik niet meer onthouden, maar blind foutloos typen gaat ook niet meer want ik hussel letters.
Evenwicht is slecht, veel duizelig. Altijd moe.
Dus aub bij hoofdletsel, wat iedereen ook wil, ook al denk je dat het kan, niet doen!!!!
Mag ik je dan even een compliment geven voor je typen? Ik ben geen wonder met taal ofzo maar ik zie nooit wat geks in je berichten die je op Bokt zet, dat ziet er gewoon altijd goed leesbaar en netjes uit 
Ik heb geen woorden voor wat je hebt meegemaakt en wat je nog steeds meemaakt, 'wat erg' dat dekt de lading niet 
Mijn ergernis van vandaag was dat ik helemaal geen zin had om naar de winkel te gaan. Heb ik eindelijk alle moed bij elkaar geschraapt, ben ik onderweg en bijna bij de winkel... Kom ik er achter dat ik mijn portemonnee ben vergeten, dus alle moeite was nog voor niets ook.