Fitzroy schreef:Nee, met allemaal drogredenen. Kies je geboortedatum en dan stond er bv. de stalker van mijn buurvrouw enz enz. Ik vond hem erg grappig maar kan hem niet meer vinden.
Oh die ken ik niet geloof ik..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Het is advocaat van de duivel…
Vorig jaar waren kinderen heilig, ouders raakten overspannen (wat ik best kan begrijpen) en er werden meer kinderen mishandeld .. en, oh ja, Moederhart… (kinderen testen is ook mishandeling)
Dus waar doet de overheid goed aan? Als de scholen dicht gaan vliegen de potten en pannen je weer om de oren
En, Kuipers zegt dat t allemaal nog wel meevalt en dat de berichten van SEH artsen over code zwart wat genuanceerd moeten worden…
Wie heeft er gelijk?
Echwel schreef:Artsen in Saksen: 'vechten om een bed' dreigt - https://nos.nl/l/2406620#UPDATE-container-57472752
Daar ga je dan als je ziek wordt
Sansevieria schreef:Echwel schreef:Artsen in Saksen: 'vechten om een bed' dreigt - https://nos.nl/l/2406620#UPDATE-container-57472752
Nou, ik heb het stuk gelezen, en vooral dit is een interressante:
De voorzitter van de artsenvereniging, Erik Bodendieck, zegt tegen Duitse media dat ongevaccineerden eerder zullen worden afgewezen als twee mensen om een bed "moeten vechten". Bodendieck wijst erop dat deze groep een groter risico loopt om niet meer, of niet goed, te herstellen van covid-19. Hun overlevingskans zou kleiner zijn als ze afhankelijk zijn van noodbeademing.
Ik zou eerder zeggen, daar ga je dan als ongevaccineerde!
Sansevieria schreef:Echwel schreef:Artsen in Saksen: 'vechten om een bed' dreigt - https://nos.nl/l/2406620#UPDATE-container-57472752
Nou, ik heb het stuk gelezen, en vooral dit is een interressante:
De voorzitter van de artsenvereniging, Erik Bodendieck, zegt tegen Duitse media dat ongevaccineerden eerder zullen worden afgewezen als twee mensen om een bed "moeten vechten". Bodendieck wijst erop dat deze groep een groter risico loopt om niet meer, of niet goed, te herstellen van covid-19. Hun overlevingskans zou kleiner zijn als ze afhankelijk zijn van noodbeademing.
Ik zou eerder zeggen, daar ga je dan als ongevaccineerde!
Echwel schreef:Ik durfde het niet te zeggen
Zeker als.er steeds gezegd wordt dat ouderen, zwaardere en rokende mensen meer risico lopen
Huertecilla schreef:Echwel schreef:Ik durfde het niet te zeggen
Zeker als.er steeds gezegd wordt dat ouderen, zwaardere en rokende mensen meer risico lopen
Interessant.
Een zwaar overgewichtige roker met longoedeem moet door ademhalingsproblemen naar IC. Heeft geen Covid. Wat nu?
Naast minder overlevingskans dubbel eigen schuld. Een covid besmetting niet.
Relaxed schreef:Gelukkig wordt er niet gekeken naar eigen schuld, maar naar overlevingskans en ligduur oa
Huertecilla schreef:Maar nee.... cóvid.... waaaaaa, paniek.... schuldig aan overbelasting van gezondheidszorg, maakt niet uit dat de patient zich een levercirrosis gezopen heeft; ongevaccineerde cóvid-foei; door naar de palleatieve zorg!!!
Citaat:Ah, éventjes doorbijten nog. Komt voorjaar dan wordt het beter. Ja, en dan in de herfst weer hetzelfde tenzij iedereen een besmetting doorlopen heeft. Dát zou geen probleem zijn toch met volledige vaccinatie???