Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 14:14

Dat m'n broek gaar is, nu gescheurd is, en natuurlijk ik vandaag nergens terecht kan voor een nieuwe broek, en de enige optie die ik heb een jogginbroek mer verfvlekken is :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 14:16

Wat extra rood, wit en groene vlekken maken. Nieuwe kerst mode. :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 14:25

Ben bang dat m'n hoofdgerecht voor vanavond toch nog te pittig is terwijl ik heel voorzichtig was met de peper en gember |( :wave:

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 14:29

Ik een verrassing heb voor m'n broer, maar dit nog heel lang geheim moet houden.

En geheimen hebben is niet mijn ding. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 14:43

Vorig jaar deze schotel op de foto gekregen nadat wij bij de buurtwinkel hadden besteld voor 3 personen inclusief een stokbrood erbij.

Afbeelding

Dit jaar besteld voor 4 personen. Kijk nog eens goed naar de schotel hierboven. Doe dat gedeeld door 2, geen stokbrood en 3/4de is kipkap. Dat was dit jaar voor 4 personen. Man is terug gegaan en heeft gezegd: Nou sorry, maar er moet een vergissing gebeurt zijn. Dit kan niet voor ons zijn. Foto getoond van vorig jaar. Is het antwoord: Het zal qua gewicht wel gelijk zijn. Nou nee. Dat is het sowieso al niet. En wij hebben een breugelschotel gevraagd en geen kip kap schotel. Er is geen bloedworst, geen parmaham, geen vleesworst, geen paté, geen kippenboutjes etc. Is de slager nog snel wat kippenboutjes gaan halen en daarmee moesten we het doen :oo

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 14:56

Doe eerste was wel erg groot. Maar de inhoud moet wel kloppen natuurlijk. Zonde!

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 15:03

Nyaleti schreef:
Ben bang dat m'n hoofdgerecht voor vanavond toch nog te pittig is terwijl ik heel voorzichtig was met de peper en gember |( :wave:

Wat is het? Kan je het afzwakken door wat zoets of rommigs toe te voegen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 15:11

Telpeva schreef:
Nooit te vroeg of te laat om te gamen.

Ik heb echt geen zin in vandaag, mijn goede arm zegt nu ook oke doei I'm out. Ik kom zo ook weer te laat op mijn werk omdat aankleden zo belachelijk lang duurde. En ik erger mij aan collega's die niet komen opdagen vandaag ondanks meerdere verzoeken omdat we vandaag echt onderbemand zijn, kom op zeg we werken met dieren en die willen ook eten en verzorging? Ben benieuwd hoe laat ik straks naar huis kan want het werk moet wel gedaan +:)+

Ik was te vroeg met klagen, 2 collega's zijn alsnog langs gekomen om te helpen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 15:11

poes schreef:
Doe eerste was wel erg groot. Maar de inhoud moet wel kloppen natuurlijk. Zonde!

Tja, maar we betaalden er ook voor. Als je dan wederom hetzelfde betaald verwacht je toch iets gelijkaardigs :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 15:39

Moestuin schreef:
Vorig jaar deze schotel op de foto gekregen nadat wij bij de buurtwinkel hadden besteld voor 3 personen inclusief een stokbrood erbij.

[ [url=m/wqO1j5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit jaar besteld voor 4 personen. Kijk nog eens goed naar de schotel hierboven. Doe dat gedeeld door 2, geen stokbrood en 3/4de is kipkap. Dat was dit jaar voor 4 personen. Man is terug gegaan en heeft gezegd: Nou sorry, maar er moet een vergissing gebeurt zijn. Dit kan niet voor ons zijn. Foto getoond van vorig jaar. Is het antwoord: Het zal qua gewicht wel gelijk zijn. Nou nee. Dat is het sowieso al niet. En wij hebben een breugelschotel gevraagd en geen kip kap schotel. Er is geen bloedworst, geen parmaham, geen vleesworst, geen paté, geen kippenboutjes etc. Is de slager nog snel wat kippenboutjes gaan halen en daarmee moesten we het doen :oo

Nooooo dat klopt echt niet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 17:05

Mensen die voor mij willen bepalen wat ik moet vinden van kerst, hoe ik moet denken over kerst, hoe ik moet denken over jezus en god, over hoe ik het moet vieren, hoe ik het vooral niet moet vieren, en waar en wanneer en met wie. Bemoeizuchtig gezeik weer, elk jaar...
Ik heb nu al zin in maandag :D

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 18:06

Flauw gevallen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 18:44

Gespannen nek spieren waardoor ik een brok in mijn keel krijg en irritatie dacht eerst ik ben ziek maar als ik alles loslaat merk ik pas hoe strak alles zit

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 19:44

fotolijstje schreef:
Flauw gevallen

:knuffel: geen pijn gedaan hoop ik?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 20:17

Super druk in mijn hoofd telkens, waardoor er van productiviteit niets komt. :\ Ga mezelf maar verwennen met een serie denk ik :Y)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 20:31

Telpeva schreef:
fotolijstje schreef:
Flauw gevallen

:knuffel: geen pijn gedaan hoop ik?

Nee gelukkig niet, het ging vrij langzaam dus kon zitten maar jeetje wat voelde dat zo intens raar, en pijnlijk in mijn hoofd.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 20:35

Mijn knie vet hard gestoten het is al blauw en gewoon wat dik au

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 20:55

Fotolijstje weet je ook waardoor?
Knuff.

Zebrastreep jij ook knuff. Been hoog en koelen als dat lukt.

Die koude wind vandaag. Brrrr, het was heerlijk verder maar mag de wind gewoon uit!

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 21:56

Dat de kinderen de hele dag echt stróntvervelend waren.. :+

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 22:10

Draadloze oortjes als kerstpakket gekregen maar die dingen hebben een echo en kraken waar je u tegen zegt -O-

En dat ik net lees dat de gevoelstemperatuur hier tot -16 kan dalen vannacht :brr: :brr:

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 22:36

Opkomende kootslip |( altijd wanneer ik op vakantie in frankrijk ben in december... lip is dik en tintelt sinds gister maar hij breekt niet door. Hoop zooo erg dat het nog weg gaat maar ben er bang voor..

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 23:15

Ik had in de namiddag de verwarming in mijn slaapkamer aangedaan.
Het was er toch wel echt ijskoud.
Had hem op 1 gedaan.kom ik net in mijn kamer, is het er toch echt best wel warm...

Opzich niet erg, lig ik net een paar minuten in bed, heb ik het ineens gewoon ijskoud... Dus nog maar even een kruik warm gemaakt _O-

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 00:32

Voor het eerst deze winter een lange pyjama uit de kast gepakt. Ik trek hem aan, kraakt het elastiek van de broek, en kan ik hem helemaal uitrekken zonder druk. Elastiek versleten dus het ding valt van mijn kont. Gelukkig nog een andere die hopelijk wel goed is, maar dit is niet echt het moment om op zoek te moeten naar een nieuwe lange pyjamabroek (heb daar nogal wat eisen aan dus was al blij toen ik deze vond)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 00:55

Familie...

Hoezo ben ik niet belangrijk en wordt alles wat ik zeg afgedaan alsof ik een dom gansje ben?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 00:55

Kouddd :brr:

En dat Giel Beelen deels de top 2000 presenteert op de een of andere manier vindt ik het geen leuke vent