Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Nooit te vroeg of te laat om te gamen.
Ik heb echt geen zin in vandaag, mijn goede arm zegt nu ook oke doei I'm out. Ik kom zo ook weer te laat op mijn werk omdat aankleden zo belachelijk lang duurde. En ik erger mij aan collega's die niet komen opdagen vandaag ondanks meerdere verzoeken omdat we vandaag echt onderbemand zijn, kom op zeg we werken met dieren en die willen ook eten en verzorging? Ben benieuwd hoe laat ik straks naar huis kan want het werk moet wel gedaan
Moestuin schreef:Vorig jaar deze schotel op de foto gekregen nadat wij bij de buurtwinkel hadden besteld voor 3 personen inclusief een stokbrood erbij.
[ [url=m/wqO1j5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit jaar besteld voor 4 personen. Kijk nog eens goed naar de schotel hierboven. Doe dat gedeeld door 2, geen stokbrood en 3/4de is kipkap. Dat was dit jaar voor 4 personen. Man is terug gegaan en heeft gezegd: Nou sorry, maar er moet een vergissing gebeurt zijn. Dit kan niet voor ons zijn. Foto getoond van vorig jaar. Is het antwoord: Het zal qua gewicht wel gelijk zijn. Nou nee. Dat is het sowieso al niet. En wij hebben een breugelschotel gevraagd en geen kip kap schotel. Er is geen bloedworst, geen parmaham, geen vleesworst, geen paté, geen kippenboutjes etc. Is de slager nog snel wat kippenboutjes gaan halen en daarmee moesten we het doen