Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther_ schreef:Op de Vinted site staat nu ook dat er geprint moet worden. Dus geen sticker meer plakken.
[ Afbeelding ]
Ze hadden sinds de middag al meer klanten gehad waarbij het niet meer werkte.
Het label is ook niet anders dan normaal
[ Afbeelding ]
Esther_ schreef:Bij een winkel staat nu ook in de tekst dat je geprinte label moet laten scannen of in de winkel moet laten printen.
En ik was dus bij een winkel. Ik probeer het morgen nog bij een andere winkel en anders maar zelf proberen te printen.
Naborah schreef:Ik wil iets kopen van een NLse verkoper en het laten verzenden met VintedGo. Aan de "Verzenden vanaf €x" kan ik zien dat VintedGo een optie is. Die kan je ook helemaal niet uitzetten als verkoper, naar mijn weten. Maar op de kaart/in de lijst verschijnt VintedGo niet. Ik heb inmiddels al twee dagen gewacht onder het mom "morgenochtend staat het er vast wel bij", maar dat is nog steeds niet het geval. Iemand dit al eens meegemaakt?
Ik zie dat het dorp van de verkoper geen VintedGo pakketpunt heeft. Zou het kunnen zijn dat Vinted het daarom niet als optie geeft aan mij? Aan de storing van gister met de verzendlabels lag het iig ook niet, want dat is inmiddels opgelost. Overigens kan ik bij andere (NLse en andere) verkopers dus wel gewoon VintedGo kiezen.
foxy80 schreef:Die categorieën... ik kocht 4 shirts, staat heel goed, foto van 4 opgevouwen shirts, met omschrijving dat ze nog goed zijn als 'kamp shirts'. Nou, ik ga er dan vanuit wegens ontbreken verdere omschrijving dat het nieuwe er dus afgewassen is, maar geen schade.
Ik krijg 2 shirts vol vlekken, 1 shirt ok en 1 longsleeve.
Echt, waarom??? Ik had het al moeten weten toen ik de prijs zag, was maar 1 euro (maar verzenden en kopersbescherming tikken natuurlijk ook weer aan)
Ik snap dit dus niet hé. Voor een euro al die moeite. Raar.
Dus probleem gemeld... en ik krijg alles terug betaald. Oef.
Marjo schreef:foxy80 schreef:Die categorieën... ik kocht 4 shirts, staat heel goed, foto van 4 opgevouwen shirts, met omschrijving dat ze nog goed zijn als 'kamp shirts'. Nou, ik ga er dan vanuit wegens ontbreken verdere omschrijving dat het nieuwe er dus afgewassen is, maar geen schade.
Ik krijg 2 shirts vol vlekken, 1 shirt ok en 1 longsleeve.
Echt, waarom??? Ik had het al moeten weten toen ik de prijs zag, was maar 1 euro (maar verzenden en kopersbescherming tikken natuurlijk ook weer aan)
Ik snap dit dus niet hé. Voor een euro al die moeite. Raar.
Dus probleem gemeld... en ik krijg alles terug betaald. Oef.
Maar je koopt zelf toch ook geen kleding zonder alles op de foto te zien? Bij de omschrijving 'kampshirts' denk ik niet aan nieuwe kleding, maar aan shirts die je aandoet naar een kamp; oude, versleten shirts waarvan het niet erg is dat ze vies worden of stuk gaan.
Als koper heb je ook een verantwoordelijkheid