Gelukkig was ze heel lief.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Robijntjah schreef:mijn angst voor de tandarts.
Die angst deel ik met je, ik kreeg begin van de week een brief van de tandarts dat ze me gaan uitschrijven als ik geen contact op neem, maar ik durf niet. Ben veel te bang dat ze wat van m'n verstandskiezen gaan zeggen, dat die er echt uit moeten maar noway jose dat die eruit gaan, heb er geen last van en ze liggen prima
Benthhh schreef:Dat ik een nieuwe leren fitbit bandje heb (supermooi hoor!) maar dat ik teveel leer overhoud na mijn 'fijne' gaatje. Ik wil dus de rest van het bandje/gaatjes eraf knippen/snijden? Maar ik weet niet zo goed hoe. Iemand tips?
Ja, ik weet dat het uiteinde dan niet zo mooi wordt als dat het afgewerkt was.
wyoming schreef:Dat ik mij al dagen heb lopen opwinden voor mijn vaccinatie na een nare ervaring met 18 jaar (19 jaar geleden) terwijl ik bloedprikken geen probleem vind. En het dus niks voorstelde. Nu wachten tot ik weer naar huis mag.
Caira schreef:Dat ik na 5 minuten op bezoek bij mijn vader de kamer uitgebonjourd werd in het ziekenhuis want het bezoekuur was over en ik moest maar een foto maken van de bezoektijden. Die foto had ik gemaakt, maar ik was zo verbouwereerd dat ik beneden pas keek naar de foto... het was 11.40, ik had net baby uitgepakt, fles gemaakt en toen moest ik weer weg zonder dat ze de fles leeg mocht drinken.
De hele manier waarop was zo ontzettend naar.
[ [url=m/IxbZxk.jpg]Afbeelding[/url] ]