Mkango schreef:Youtubereclames. Rot op, ik wil gewoon Nabucco kijken.
Psssst.. Misschien is adblock een goed ideetje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Carol_Beer schreef:Buurvrouw die klaagt als ik in mn eigen tuin een paar lekkere nummertjes aan t draaien ben![]()
Cmon, zo'n erge partypooper kan je niet zijn
Gwn harder zetten dan hoor je die fcking bitch niet.
Cayenne schreef:Ik erger me aan die homeopatische arts die roept dat Corona nep is en dat er helemaal geen patiënten op de IC liggen.
Wat een gevaarlijk persoon zeg!
oomens schreef:Cayenne schreef:Ik erger me aan die homeopatische arts die roept dat Corona nep is en dat er helemaal geen patiënten op de IC liggen.
Is die persoon daadwerkelijk arts? Die zouden ze dan toch zijn artsentitel moeten ontnemen en uit het BIG-register moeten schrappen hierom?
Lijkt mij dat dit soort uitspraken doen, strijdig is met het "de patiënt niet schaden" uit de eed die hij ooit heeft afgelegd.
Mocht hij geen arts zijn, dan doet hij zich ten onrechte als zodanig voor, en dan is hij sowieso strafbaar.
oomens schreef:Cayenne schreef:Ik erger me aan die homeopatische arts die roept dat Corona nep is en dat er helemaal geen patiënten op de IC liggen.
Is die persoon daadwerkelijk arts? Die zouden ze dan toch zijn artsentitel moeten ontnemen en uit het BIG-register moeten schrappen hierom?
Lijkt mij dat dit soort uitspraken doen, strijdig is met het "de patiënt niet schaden" uit de eed die hij ooit heeft afgelegd.
Mocht hij geen arts zijn, dan doet hij zich ten onrechte als zodanig voor, en dan is hij sowieso strafbaar.