Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Echt, zat je zonder? Dat is eeehhh, Kak!
rien10 schreef:FF serieus, maar wat moet je zonder dan? OK, keukenrollen, papieren zakdoekjes, maar dat is op een gegeven moment ook op.
Janine1990 schreef:rien10 schreef:FF serieus, maar wat moet je zonder dan? OK, keukenrollen, papieren zakdoekjes, maar dat is op een gegeven moment ook op.
NEE/NEE sticker van de deur halen...
rien10 schreef:FF serieus, maar wat moet je zonder dan? OK, keukenrollen, papieren zakdoekjes, maar dat is op een gegeven moment ook op.
pmarena schreef:Mensen die allerlei spektaculaire verhalen verzinnen dat hou je altijd.
Maar ik kan me voorstellen dat er toch ook mensen zijn die nauwelijks vragen stellen bij de "normale" prikken maar zich toch wel even achter hun oren krabben als het gaat om een heel erg nieuw er vlug-vlug doorheen geduwd vaccin.
Ook met dat Mexicaanse griep / narcolepsie verhaal dat dat in het nieuws is geweest, nog regelijk vers in het geheugen.
Maar denk dat er best een grote groep staat te popelen om die prik te halen zodra die beschikbaar is, zonder zich erg druk te maken over niet bekende lange termijn gevolgen. Veel mensen vinden het denk ik wel best, goedgekeurd is goedgekeurd
Ben benieuwd of dit in de toekomst dan samen met de griepprik aangeboden gaat worden ofzo
pmarena schreef:Mensen die allerlei spektaculaire verhalen verzinnen dat hou je altijd.
Maar ik kan me voorstellen dat er toch ook mensen zijn die nauwelijks vragen stellen bij de "normale" prikken maar zich toch wel even achter hun oren krabben als het gaat om een heel erg nieuw er vlug-vlug doorheen geduwd vaccin.
Ook met dat Mexicaanse griep / narcolepsie verhaal dat dat in het nieuws is geweest, nog regelijk vers in het geheugen.
Maar denk dat er best een grote groep staat te popelen om die prik te halen zodra die beschikbaar is, zonder zich erg druk te maken over niet bekende lange termijn gevolgen. Veel mensen vinden het denk ik wel best, goedgekeurd is goedgekeurd
Ben benieuwd of dit in de toekomst dan samen met de griepprik aangeboden gaat worden ofzo
Cer schreef:Ik hoop dat we in NL echt goed testen en keuren voordat zoiets ook echt gaat mogen. Je merkt wel aan de journalisten die vragen 'ja maar daar en daar is er al een medicijn/vaccin/kuur etc, waarom gebruiken we dat niet' dat die het blijkbaar niet heel erg vinden wat het is, als het er maar is...
Ik zou zeker niet zomaar iets laten injecteren, maar hoe lang zou er dan nodig zijn om te testen? Dat zijn best lange trajecten toch? En gezien een aantal mensen nu al moeite hebben met hoe het nu moet, dus zonder sociale interactie (even de bedrijven buiten beschouwing gelaten) wordt het kiezen daarin wel lastig.. mensen gaan misschien een medicijn of injectie eisen ofzo?
maar dat is ook wel gespeculeer van mijn kant .. geen idee hoe het gaat lopen
het mexicaanse griep/narcolepsie verhaal ken ik niet #gaatweereensgooglen