Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 10:45

MyWishMax schreef:
Je kreeg helemaal geen foto's? := En dit werd achteraf gemeld? Weet je, als je bij mij extra foto's wil vraag ik daar wel geld voor, ja. Maar je krijgt sowieso een aantal foto's die je zelf mag kiezen. Dat is toch het hele idee? Beide steek je er tijd en energie in en beide houd je er foto's aan over die je mag gebruiken?

Maar zulke dingen zie ik wel vaker, ja. En dan wordt er gezegd dat het heel normaal is, terwijl tfp juist heel normaal is. Ik gebruik dat juist als ik iets wil proberen of uit wil werken wat je bij normale klanten niet kan, omdat je dan ook afhankelijk bent van wat zij willen, haha.

Gelukkige niet achteraf. Ik vraag op voorhand door :D
Ik krijg geregeld berichten van fotografen die mijn honden in hun portfolio willen. Dus weet al wat ik op voorhand moet vrageb

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-20 11:00

Dat niemand ooit eens initiatief neemt om met mij iets af te spreken of me uit zichzelf te appen.. nu ik geen school meer heb en het minder druk heb is het weer eens pijnlijk te merken hoe weinig echte vrienden ik eigenlijk heb.

Voel me zo eenzaam. -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 11:11

Je moet jouw geluk niet van anderen af laten hangen Pablo!
Ga wat leuks doen of een lekkere serie kijken oid, zorg dat je het met jezelf kan vinden want iedereen heeft zijn eigen beslommeringen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-20 11:20

chanicha schreef:
Je moet jouw geluk niet van anderen af laten hangen Pablo!
Ga wat leuks doen of een lekkere serie kijken oid, zorg dat je het met jezelf kan vinden want iedereen heeft zijn eigen beslommeringen.

Het is gewoon pijnlijk confronterend dat er niemand ooit met een voorstel komt om samen iets te gaan doen.. het komt altijd van mij uit, en als ik nergens mee kom dan appen ze niet of komen ze ook niet met ideeën om iets te gaan doen. Dan vraag ik me wel af wat er nou mis is met mij dat er blijkbaar niemand iets met me wil doen. Zelfs mijn familie blijft maar 2 uur zitten op mijn verjaardag en vertrekken dan weer terwijl ik de hele dag bezig ben geweest om allemaal lekkere dingen op tafel te zetten.. en zijn meer met elkaar bezig dan met mij.. en als mijn nichtje dan een feestje organiseert dan weten ze niet hoe lang ze moeten blijven. Dat soort dingen vreten gewoon aan je.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 11:25

Pablo, ik herken het wel een beetje :(:)

Stel ik voor aan mijn beste vriendin om een nieuw restaurantje uit te proberen dat ik had ontdekt op reis in Japan en nu ook een vestiging in Nederland heeft... Is ze er al met haar vriend heengegaan. :roll: Ik dacht toch echt duidelijk te hebben afgesproken dat we het samen zouden gaan proberen. 8)7

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 11:30

Ah pablo, herkenbaar, dikke knuffel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 11:33

xPabloBokt schreef:
Dat niemand ooit eens initiatief neemt om met mij iets af te spreken of me uit zichzelf te appen.. nu ik geen school meer heb en het minder druk heb is het weer eens pijnlijk te merken hoe weinig echte vrienden ik eigenlijk heb.

Voel me zo eenzaam. -O-

Je bent niet de enige hoor. Ik heb momenteel geen werk, teveel tijd over en iedereen weet dat. Maar helaas. Het is zo saai om hele dagen alleen te zijn

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 11:38

Kunnen jullie samen niet eens afspreken?Misschien klikt het wel tussen jullie.En er zijn mischien wel andere bokkers die dat ook wel willen proberen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 11:55

Waar ergens in het zuiden woon je pablo?
Ik bij het sprookjesbos *\o/*
Altijd welkom . Iedereen trouwens.
Ik herken je gevoel wel hoor, door mijn werk vaak druk en ook niet veel energie dus dat is het ook maar alleen wonen sucks

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 12:04

Dat mijn onhandige fjord dacht dat, het handig was om vast te gaan zitten een de sluiting van de kofferbak (iets met een vreetzak zijn) in paniek raakte mijn auto 2 meter naar achteren trekt en gelukkig vervolgens het halster knapt.

Bijna nog even een ongeluk voordat we weggaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 12:26

Dat ik eigenlijk gelukkig moet zijn, maar ik heb een baan (okay moet nog een maand thuiszitten), lief paard alle vrijheid. Maar toch voel ik me dood ongelukkig en mega eenzaam.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 12:47

De katten weigeren te komen kroelen, omdat we naar de da geweest zijn. :')

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 12:53

Ziekenhuis opname nummer 14 dit jaar.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:08

MoniekJ schreef:
Ziekenhuis opname nummer 14 dit jaar.

Sterkte Moniek! Wat maak jij toch nare tijden mee.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:09

Energie mannetje aan de deur
Rot op

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:10

Veel sterkte MoniekJ en een virtuele knuffel voor alle eenzame mensen.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:22

Succes Moniekj!

Dat ik net ben gestoken door iets, maar geen idee wat. Prikt en brand helemaal >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:30

Tip voor de dames hier: andere mensen bepalen niet of jij eenzaam bent of niet. Dat komt vanuit jezelf! Dus bespreek het met vrienden/familie. Waarschijnlijk doen ze het niet eens expres. Ga eens in je eentje een dagje naar een leuke stad / museum. Doe eens een vriend van vroeger een bericht. Doe een oproepje op bokt/fb/insta of er iemand mee wil.

Je bent zelf de gene die je eigen geluk regisseert! :j

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:40

Sinds ik ziek ben geworden vorige week zaterdag, heb ik steeds van die bizarre dromen.

Vannacht droomde ik dat al mijn geld van mijn bankrekening gehaald was en ik het niet meer terug kreeg. En normaal duurt een droom maar eventjes, nu bleef dat maar doorgaan. Dat ik een beetje tussen dromen en wakker zijn in was maar me totaal niet bewust was dat dit een droom was. (Ik voelde mijn lichaam gewoon rond draaien in bed maar wist niet dat ik niet wakker was).

Toen ik wakker was uiteraard mijn bankrekening gelijk gecheckt, maar dat is gelukkig in orde :')

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:55

Dat er ineens een muis liep op mijn balkon, halve hartaanval en durf nu niet meer de deur open te zetten :(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 14:24

Ik loop even half naakt door het huis om een pak drinken te pakken, staat de buurman vanaf de galerij naar binnen te staren? >;) Hij zag me niet volgensmij, maar waarom kijkt hij naar binnen _O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 14:25

Dat ik mijn gras zo hoog had laten groeien dat ik er niet doorheen kwam en om de haverklap de maaier op de kant moest zetten om zo het blad van de maaier vrij te krijgen....
Durfde in de hitte niet zo goed te maaien.

Ik erger mij aan de rui van mijn huisdieren, het lijkt het wilde westen wel met die langs waaiende pluizen. (Ik stofzuig dagelijks)

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 14:26

Mand schreef:
Ik loop even half naakt door het huis om een pak drinken te pakken, staat de buurman vanaf de galerij naar binnen te staren? >;) Hij zag me niet volgensmij, maar waarom kijkt hij naar binnen _O-

Hij vindt vrouwen met groen haar Über sexy! :~

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 14:26

LaPluche schreef:
Mand schreef:

Hij vindt vrouwen met groen haar Über sexy! }:)

Sta ik nu zo bekend :') Het is gelukkig niet meer groen!

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 14:28

Hahaha, ben bang van wel! Denk dat je je op een andere manier memorabel moet maken, want ik vergeet je foto’s niet snel.