Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:Ik zou het niet normaal vinden, als je iets voor de gratis ophaalt en precies zo door verkoopt.
Maar het feit dat je hem opknapt en op pimpt is een hobby, om zo'n hobby in stand te houden, kun je niet alles aanhouden, dan staat je huis opgestapeld met kastjes en tafels.
Dat je er onkosten vergoeding voor vraagt is toch niet zo raar?
1,5 uur werk aan schuren en schilderen, omgerekend naar minimum loon, is ook zo 20 euro. Dan je materiaal kosten aan verf en schuurpapier, is 35 euro niet echt een winst marge. Ze moeten niet zo zeiken.
hahahatsjoe schreef:Daphara prima toch ? Alleen als bij een advertentie staat dat ze het weg willen geven aan iemand die weinig heeft, dan het laten staan. Tenminste dat zou ik doen.
Alja schreef:Daphara mag ik de link van jou spullen op marktplaats?
Zoek van alles en het liefst van iemand die het heeft opgeknapt
Moestuin schreef:Ik had net reactie op mijn schapen. Ik keek al even wat de geïnteresseerde eventueel te koop had staan om te peilen wat voor iemand het is. Persoon zocht gratis geiten, schapen en kippen. Zij zetten zich in voor dierenwelzijn en bezorgen de dieren dan een mooie, oude dag. Ook korrel en hooi mocht gedoneerd worden. Dus ik dacht: Die wil ze gratis. Toch netjes gereageerd. Uiteraard was de prijs te hoog dus ik vraag wat hij in gedachte heeft. Krijg is als antwoord dat hij een handelaar is en dit de actuele prijzen zijn die hij geeft, al dan niet voor de slacht.
Hoezo dierenwelzijn en mooie oude dag?