Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-19 14:34

Hier is buiten net geschilderd. Door de Poolse schilder laten doen en echt zo goed. En scheelt zoveel geld.

Ik vind het heel erg meevallen hoor Britt

Ik heb net zolder geruimd met kleren, lakens en speelgoed. Heb denk ik 6 vuilniszakken vol voor stichting babyspullen.

Heb paar dingetjes in van maat 68 tm 86 wat ik zonde vindt. Zet dat wel op de facebookgroep.
Mag binnen nu en uur voor tussen €5 en €10 per maat en verzendkosten weg anders gaat het ook in de zak

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:35

Wij hebben er net de afgelopen weken een hele verbouwing op zitten maar moeten de tuin en ze zolder nog echt bizar hoe geld er doorheen vliegt met zo’n project

Ik ben even in Zutphen is me oeps bij su&jill zo een setje blijven plakken O:) kom er niks aan doen viel zo in mn tas

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:38

Heerlijk zo opruimen laura.

Ik heb van de week aan een meisje op het werk Mn wiegje verkocht en ook wat lakens en dekentjes. Voor beide fijn. Ik ben het kwijt en ik heeft niet zoveel te besteden dus zo helpen we elkaar. Als zij het geslacht van haar kindje weet, kan ze eventueel nog een hoop kleertjes krijgen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-19 14:43

Ja precies. Wil alles kwijt gewoon. Het ligt er maar en nu is hopelijk iemand er echt blij mee.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:44

Ik heb 3 tassen babykleertjes wat gedoneerd mag. Had meer dan ik dacht, maar allemaal geen bijzondere dingen.

Vanaf wat grotere maat ben ik anders gaan kopen.

Jouw collectie is heel mooi Britt!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:48

Als je het neerlegt lijkt het altijd veel Britt! Ik zat net te lezen over capsule collectie voor kinderen:

5-10 items broek/rok
5-10 items shirt / longsleeve
5-10 items trui

Vond ik nog aardig wat! :oo

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb de broek en het jasje gekocht en ook mn wintercollectie even verzameld. Door de truien lijkt het veel maar 4 broeken en 5 longsleeves is niet gek denk ik.

Mis alleen Mingo nog.

Speelgoed opruimen heb ik ook geen problemen mee maar Cruz heeft niet zoveel.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:50

Giolli schreef:
Fee_ schreef:
Wat een lekker kind! <3

Jij hebt ook lang geen foto meer geplaatst van je heerlijke spekkie! :D

Ik heb ook gewoon echt niks (leuks) om bij haar aan te trekken. ;(

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:51

Mooie verzameling Panty!
Waar zijn de schorpioenen van? Stoer!!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:54

Dat wilde ik ook al vragen, erg leuk!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 15:02

_lautje_ schreef:
Hier is buiten net geschilderd. Door de Poolse schilder laten doen en echt zo goed. En scheelt zoveel geld.

Ik vind het heel erg meevallen hoor Britt

Ik heb net zolder geruimd met kleren, lakens en speelgoed. Heb denk ik 6 vuilniszakken vol voor stichting babyspullen.

Heb paar dingetjes in van maat 68 tm 86 wat ik zonde vindt. Zet dat wel op de facebookgroep.
Mag binnen nu en uur voor tussen €5 en €10 per maat en verzendkosten weg anders gaat het ook in de zak

Hoe kom je aan een Poolse schilder? Zitten hier zat polen, maar ken eigenlijk niemand die particulier een pool zn huis laat schilderen.
Weet ook niet of ik altijd thuis kan zijn en ben bang dat anders het huis leeg is. Of is dat erg vooroordelend :o

Hier is de bobo ruit broek van afgelopen collectie van FB binnengekomen. Wat een ontzettend leuk ding. Dacht dat ie veel te breed zou zijn, en hij is ook breed maar door de fijne stof van bobo waar de broeken van gemaakt zijn zit hij echt leuk. Alleen nog wat groot waardoor het nu nog beetje Pipo de clown is. Dus nog even groeien.

Superleuk PK! Waar is die bruine geruite broek linksonder van?

Wat jij zegt over hoeveelheden heb ik hier ook altijd. Zodat ik zeg maar een week door kan komen zonder te wassen is mijn idee :P
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 07-08-19 15:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 15:03

Afbeelding
Poppenbedje voor de Monchichi aapjes

Hier laten schilderen door iemand uit het dorp met een schildersbedrijf.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 15:05

Die jas vind ik echt heel apart
Lijkt op de UFO van paar collecties terug

Schorpioen zijn van MR

Onze buitenboel was 2800€
Echter vroeg ie of we alles konden betalen na paar dagen
Daarna is ie nooit meer zijn slordigheden komen doen

Dus niet alles voldoen
Ik ben niet stom had aanbetaling na paar dagen weer geld en toen ie dag of 6 bezig was vroeg ie om de rest, dacht is te vertrouwen maar mooi niet

Schilderde onze deur terwijl die eruit ging
Kregen nieuwe demo deur van fabriek en die kwam ie later wel doen

Toen we hem belde had ie hernia
Is meer als jaar geleden denk niet dag ie nog komt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 15:07

Bij ons in de fabriek werken wel 25 polen

En werkspot Kun je zoeken

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-19 15:08

Een deelneming van mijn man is een uitzendbureau. Daarvoor hebben ze ook (veel) huisvesting wat onderhouden moet worden. Zo kennen wij de schilder.

En nee je hoeft niet bang te zijn dat alles weg is. Ik ken heel veel Polen, veel Polen in dienst, veel Poolse collega’s gehad en (zeker de iets oudere generatie van rond de 35-50) is vrijwel allemaal gewoon dik prima volk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 15:17

tita schreef:
Die jas vind ik echt heel apart
Lijkt op de UFO van paar collecties terug

Schorpioen zijn van MR

Onze buitenboel was 2800€
Echter vroeg ie of we alles konden betalen na paar dagen
Daarna is ie nooit meer zijn slordigheden komen doen

Dus niet alles voldoen
Ik ben niet stom had aanbetaling na paar dagen weer geld en toen ie dag of 6 bezig was vroeg ie om de rest, dacht is te vertrouwen maar mooi niet

Schilderde onze deur terwijl die eruit ging
Kregen nieuwe demo deur van fabriek en die kwam ie later wel doen

Toen we hem belde had ie hernia
Is meer als jaar geleden denk niet dag ie nog komt

Klopt, is de space cat van het najaar. O krijgt 'm ook <3

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 15:22

Hier ook het buitenwerk dit najaar. Via onze locale kluswinkel kregen we ook een paar poolse mannen getipt en van wat ik hoorde was dat gewoon heel goed. Nadeel vonden wij dat zij hier alleen in het seizoen waren en dat je dus nooit tussentijds iets zou kunnen laten doen of herstellen. Nu hebben we dan ook gekozen voor een lokale schilder, vast duurder maar als je wil dat iemand in de buurt blijft met zijn bedrijf moet je hem dat ook gunnen denk ik dan. Het leven hier is ook duurder dan wanneer je een half jaar in polen gaat zitten tenslotte.

mooie voorraad pk! Nav de marmar tips hier ben ik een lijstje gaan maken van wat ik straks graag wil.
de longsleeves van marmar staan er iig op in het blauw en rood en het schorpioenen shirt van MR + de sokken. ik heb een kleine tussentijdse terugval gehad en bij I dig denim een paar mooie broeken gekocht in de sale en een leuke mouwloze sweater met capuchon. nu weer op rantsoen tot 1-9\

edit: Mooie collectie zo britt! past goed bij elkaar!

en de tuto bene trui is zo ontzettend leuk. ik kon er niet zoveel mee vanaf de reclame fotos maar dit is echt tof.

en wat staat ze er mooi op giolli! Ik heb voor O dat broekje in het lang maar de combinatie die ik er laatst mee gemaakt had was wel erg ciske de rat dus ik ben nog even zoekende hoe ik dat bij O stoer ga krijgen met wat hij nu heeft.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 15:31

Mooie collectie Britt! <3 Ik vind het ook niet belachelijk veel. Mooi op elkaar afgestemd allemaal, kan je mij even leren hoe je dat doet? :))

Ik heb J's kast net gereorganiseerd. Ik heb nu 18 broekjes liggen. :+ Ontdekte op zolder een stapel gekregen tweedehands broekjes in deze maat. Truien heb ik nu 6 oversized en 5 mooi op maat. De volgende maat is wel sneu, in 86 heb ik 4 broekjes (waarvan 2 dik gevoerde dus alleen fijn op echt koude dagen), 3 spijkerblousjes en 2 truien. Winterjas moet ook nog. Heb een simpele gekregen, wil nog een echt mooie erbij.

Ga in elk geval bij LH de Black Iris broek en vest en de Mocha sweater bestellen, dat zijn zulke fijne basics.

Tess_, die trui staat 'm goed! Op foto's vond ik hem niet zo, maar hij is leuker dan ik dacht. :j Vind ik vaker met MR, aan is het mooier dan op de foto.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 15:44

Net nog een lichtblauw mingo legging van Mp binnen gekregen.
Volgende stap is mijn mutsy EVO verkopen. Ben er klaar mee en als je een dwars kind heb is het lastig in de buggy te krijgen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 16:17

Caro is het een fijne buggy?
Ik ben nog zoekende

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 16:20

Die UFO jas is leuk! En die blauwe en rode broek en die stippen trui <3
Oooh zoveel nog voor een capsule collectie? Geloof niet dat ik dat echt capsule vind voor een klein kind.. Als het nou om mijn eigen kledingkast zou gaan :=

Ik durf niet voor een pool te gaan deze keer, ook de dakramen en onder de nok moeten geschilderd worden en dan heb ik toch liever wit werk, waarvan ik zeker weet dat er arbotechnisch correct en veilig wordt gewerkt..

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 16:20

Liti wat een prachtig outfitje. Die strik <3

Vind jouw stijl ook heel mooi Tessa, lekker fris altijd.

En mooie collectie winterkleren Britt! Handig om dat op die manier uit te stallen, dan zie je gelijk goed wat bij elkaar past.

Giolli wat een mooie baby heb je toch.

Hier mag ook weer flink geshopt worden, maar niks leuks helaas.. schooluniformen voor stiefdochters. Een heleboel geld om er elke dag hetzelfde uit te zien -O-

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 16:37

Alja schreef:
Caro is het een fijne buggy?
Ik ben nog zoekende

Ik vind hem fijn. Ik verkoop alles. Kinderwagens k, maxicosi city plus houders, lakens, dekentje, tas, paraplu

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 16:46

Nou dit is het geworden buiten mijn kleurenpalet maar ik ben heel blij met dit outfitje
Vestje: carlijn q
Rokje: su&jill eigen merk
Kousen: collegien
Strikje (had ik al): by mev

Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 17:00

Heel mooi <3 ik hou er van!

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 17:39

Wauw Britt, wat een prachtige collectie!

Erg mooi setje Litilaura, combineert prachtig.

Zelf net even de herfst/winter spullen verzameld. Er kan vast nog wel een enkel item uit de zomer nog mee, maar merendeel zijn de jongens uit gegroeid.

Voor de oudste nieuw (heeft een enorme groeispurt en zijn andere spullen kunnen nauwelijks gedragen de kast in):

Afbeelding

Voor de middelste (stapel truien rechts is herbruik van zijn broer):

Afbeelding

Alleen mist de capibara trui nog op deze foto.

Voor de jongste heb ik maat 62 gesorteerd klaar hangen. Ik had dit als zomermaat verwacht en ook veel gekregen (middelste heeft maat 50 en 56 overgeslagen), maar ze zit na een maand nog in maat 50... Ach, veel vestjes dragen dus!

Afbeelding

En over de roze discussie, ik hou totaal niet van alleen maar roze bij meisjes, maar er is toch best wel wat ingeslopen.

Ennuh, roze bij jongens kan uitstekend hoor!