Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Nee dat ben ik niet met je eens Palmera, mannen kunnen minstens net zo goed nee zeggen. Ze denken er vaak wel makkelijker over heb ik het idee (maar dat kan toevallig mijn omgeving zijn).
En over wat ze moeten uitleggen.. Ik hoop serieus dat we er een oplossing voor gaan vinden. Dat het wel goed komt met de wereld. Maar anders kan er nog altijd een goede natuurramp gebeuren. Ik weet alleen niet wanneer de wereld een point of no return gaat bereiken. Dat het niet meer uitmaakt wat mensen doen, of er zelfs helemaal niet meer zijn, en de wereld alsnog een kopie van Mars wordt.
_San87_ schreef:Mja, ik vind het lastig. Ik vind het belangrijk dat iedereen zelf mag beslissen of en hoeveel kinderen er gemaakt worden. De hoeveelheid kinderen per gezin gaat sowieso al omlaag, volgens mij zijn gezinnen met 3 en meer kinderen al uitzondering aan het worden.
Ceffyl schreef:_San87_ schreef:Mja, ik vind het lastig. Ik vind het belangrijk dat iedereen zelf mag beslissen of en hoeveel kinderen er gemaakt worden. De hoeveelheid kinderen per gezin gaat sowieso al omlaag, volgens mij zijn gezinnen met 3 en meer kinderen al uitzondering aan het worden.
Het aantal mensen dat voor meer dan twee kinderen kiest neemt geloof ik juist weer toe. Ook om mij heen zie ik veel mensen aan een derde, vierde of zelfs vijfde beginnen.
Magrathea schreef:Ja weet je.
Iedereen moet imo doen wat ie kan om de klimaatcrisis een halt toe te roepen, voor zover dat nog mogelijk is. Dat wisselgeld word ik zo moe van: ik mag vliegen want ik heb geen kinderen, ik mag vlees eten want mijn woning is energieneutraal. Hou toch op.
*knip*
Echt, dingen doen voor de planeet is geen wedstrijdje