Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Ik blijf je gewoon Lieveli noemen hoor!
Divers schreef:Ik vraag me af hoe nieuws over overleden bokkers bij Bokt komt, n.a.v. het overlijden van Papagroom. Nu snap ik dat hij met naam en toenaam in een nieuwsartikel stond, maar zie wel vaker overlijdensberichten op Bokt. En hoe veel bokkers zullen er overleden zijn zonder dat iemand op Bokt daar vanaf weet?
Divers schreef:Ik vraag me af hoe nieuws over overleden bokkers bij Bokt komt, n.a.v. het overlijden van Papagroom. Nu snap ik dat hij met naam en toenaam in een nieuwsartikel stond, maar zie wel vaker overlijdensberichten op Bokt. En hoe veel bokkers zullen er overleden zijn zonder dat iemand op Bokt daar vanaf weet?
Citaat:Mag ik appen, bellen en naar muziek luisteren op de fiets?
Op dit moment is het niet verboden om op de fiets te bellen, appen en naar muziek te luisteren. Wel moet u op het verkeer blijven letten. U mag geen gevaarlijke situaties veroorzaken voor anderen. Het kabinet werkt aan een verbod op het vasthouden van mobieltjes en muziekspelers op de fiets. Appen en sms’op de fiets mag dan niet meer met een mobieltje in de hand. Handsfree navigeren en muziek luisteren mogen nog wel.
Janine1990 schreef:Doet het doorkomen van een verstandskies altijd zo'n pijn? Er is ruimte in de kaak... Kan het van boven niet meer herinneren... Beneden wel iets minder ruimte dan boven.
moonsparkle schreef:Ik vraag me af hoe bokt contact op kan nemen met de nabestaanden van een overleden bokker.