maar vergeet deze jongen.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar vergeet deze jongen..
Nayomie schreef:Beginnen jullie trouwens het gesprek als je een match hebt?
Ik ben nu zo geworden dat ik eigenlijk altijd afwacht wie er op reageert. Wie niet reageert is niet geinteresseerd en vind dat de man de move moet maken
volgens mij wou hij blijven hahaha
gezoend en klein beetje gefriemeld, maar ook geknuffeld.
Cayenne schreef:Ik heb ooit eens een date gehad die een slaapzak en slaapmat bij zich had. Want dan kon hij op de grond blijven slapen
(Volgens mij had hij er eigenlijk een ander idee over).
Hij kwam wel van ver (anderhalf uur rijden), maar ik had nooit gezegd dat hij kon blijven slapen
Nee, dat zou voor mij ook een flinke afknapper zijn.
maar sluiten verder ook niets uit voor de toekomst. 
pas je wel op? Dat je er straks niet heartbroken vanaf komt? Dat zou ik echt vervelend voor je vinden. 
Het is ook niet zozeer dat ik echt een toekomst met hem zie, daar bescherm ik mezelf wel voor. Maar ik vind het gewoon te leuk en gezellig met hem dat ik hem wel heel graag zie. We blijven wel afspreken en elkaar zien en plakken er gewoon geen naampje aan. Het zit ook niet in onze beide aard om nu met anderen te daten of af te spreken. En wellicht is over een paar weken/maanden het leuke en de spanning er af dat het vanzelf dooft of worden we nog gekker op elkaar dat we wel een relatie overwegen. Ik denk nu nog steeds dat we voor een relatie toch echt te verschillend zijn.