Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:50

Of je oefent verder met Tinder.. :) maar vergeet deze jongen..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:53

In elk geval wel in gedachten houden wat jij verwacht en wil. Niet iemand vinden omdat je dan een vriendje/date/aandacht hebt. Maar omdat jij het echt leuk vind om met diegene af te spreken.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:53

Idd hou de eer aan jezelf bambi..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:58

Probeer in ieder geval je zelfrespect te behouden. En als je die niet hebt, dan is het zeker handig om daar inderdaad aan te werken.

Voor mij was Tinder echt een boost voor mijn zelfvertrouwen, maar mijn zelfrespect was altijd al prima.

Ik heb snel genoeg door of iemand wel of niet interesse heeft.
Met een beetje zelfrespect besteed je daar dan ook geen energie meer aan.
Zeker niet als je die persoon nog niet ontmoet hebt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:08

Ach, je moet er ook wel een beetje inkomen denk ik. Je wordt er vanzelf makkelijker in, en ook wat laconieker. Maar als je iemand (online) heel leuk vindt, kan het in het begin best lastig zijn om te blijven relativeren.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:33

Als iemand amper wat schrijft verwijder ik die gelijk hoor. Moet niet alleen maar van 1 kant komen. Sowieso mannen die niet zo veel zeggen kan ik niets mee;p Maar tot nu toe wel leuke die goed kletsen haha. En als het een kant opgaat waar ik geen zin in heb is het gelijk doei.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:53

Beginnen jullie trouwens het gesprek als je een match hebt?
Ik ben nu zo geworden dat ik eigenlijk altijd afwacht wie er op reageert. Wie niet reageert is niet geinteresseerd en vind dat de man de move moet maken _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:54

Ik had een gezamelijke gemeenschappelijke interesse met mijn vriend. Namelijk de pagina op FB over huisvrouwen met een kortpittig kapsel. Heb nogal lang haar dus hij vroeg of ik dat er ook af ging knippen haha. Dus zo begon het! :D

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:48

Nog geslaagde dates dit weekend?

Ik had er 1 die vanavond wel wilde afspreken, maar lig bekaf op de bank dus maar even aan me voorbij laten gaan haha.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:49

Nayomie schreef:
Beginnen jullie trouwens het gesprek als je een match hebt?
Ik ben nu zo geworden dat ik eigenlijk altijd afwacht wie er op reageert. Wie niet reageert is niet geinteresseerd en vind dat de man de move moet maken _O-

Mwah, soms begon ik het, soms begon de ander het. Met mijn vriend begon het nogal komisch. Hij stelde een vraag in het Duits en dacht toen oliebol, ze is niet Duits en toen volgde de Engelse variant _O-

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:55

Aangezien date vanmorgen niet doorging ben ik weer lekker aan t swypen en een paar praatjes begonnen. Paar foute eruit gefiltert alweer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 00:20

Hier weer echt een heel fijn weekend gehad met date die wel als meer voelt dan date. Meegeweest naar de verjaardag van een vriendin, ons daarna afgezet bij een feestje en vandaag weer de hele dag samen geweest.
Mee geweest naar mijn paard, samen auto’s wezen kijken. Waarschijnlijk zie ik hem pas volgend weekend weer maar heb er nu al zin in :o

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 01:13

Dat klinkt heel serieus Robijntjah! Leuk!

Hier date net de deur uit gewerkt :D volgens mij wou hij blijven hahaha
Was super gezellig en net zo leuk als op de app...en een knappe kop!! Net een jonge Keanu Reeves *D 8-)
Van film uiteindelijk,maar stukken gezien :') gezoend en klein beetje gefriemeld, maar ook geknuffeld.
Hij wou direct weer afspreken....dus wordt vervolgd.

Bambi lekker laten gaan...als ze echt goede bedoelingen hebben maken ze er wel werk van en gaan ze het gesprek aan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 01:19

Ik heb ooit eens een date gehad die een slaapzak en slaapmat bij zich had. Want dan kon hij op de grond blijven slapen :')
(Volgens mij had hij er eigenlijk een ander idee over).
Hij kwam wel van ver (anderhalf uur rijden), maar ik had nooit gezegd dat hij kon blijven slapen :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 01:22

Cayenne schreef:
Ik heb ooit eens een date gehad die een slaapzak en slaapmat bij zich had. Want dan kon hij op de grond blijven slapen :')
(Volgens mij had hij er eigenlijk een ander idee over).
Hij kwam wel van ver (anderhalf uur rijden), maar ik had nooit gezegd dat hij kon blijven slapen :')

Dan rijden ze maar lekker 1,5 uur terug...hoef geen vreemde kerel die blijft slapen de 1e date...

Oohh lief hij appt ne tdat ik heel goed kan kussen en dat hij het super leuk vondt en het meteen heel vertrouwd voelde met mij om een of andere reden,
En dat ik in het echt nog veel knapper was dan op mijn foto's...toen ik de deur opendeed was ie al verkocht :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 06:34

Fijn dat het leuk was! Hier niet lastig met slapers maar een slaapzak meenemen vind ik wel een afknapper. Zo burgerlijk en fout tegelijk.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 08:21

Ook echt slaapzak? Zelfs al vond ik hem tijdens date erg leuk, die zou echt nooit mogen blijven slapen.

Ik heb ook altijd voor zekerheid schoon ondergoed en wat make-up, tandenborstel enzo bij me. Als ik dan onverwacht blijf slapen, kan ik me dag erna toonbaar maken. Maar dat zou ik niet aan begin van een date vertellen :')

Listiglistje en robijntje, wat leuk dat de dates zo goed gaan!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 08:53

Blijven slapen zal ik voorlopig niet bij dates. Maar inderdaad. Dat zal voor mij al een no go zijn :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:09

Een slaapzak _O- _O- Nee, dat zou voor mij ook een flinke afknapper zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:18

Make up en tandenborstel mee vind ik wel slim. Ik heb zo vaak de walk of shame gedaan met een verlepte kop en mannenboxer aan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:48

lieveli schreef:
Make up en tandenborstel mee vind ik wel slim. Ik heb zo vaak de walk of shame gedaan met een verlepte kop en mannenboxer aan.

An sich kun je die ook prima in een gewone tas vinden dus dat lijkt me gewoon kunnen ja :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:53

Ik heb het standaard bij me. Ben ook wel van het spontaan blijven slapen bij vrienden na een gezellig avondje. Dus heb het mezelf inmiddels aangeleerd. Schoon ondergoed en panty mee. Tandenborstel, haarborstel en beetje make-up. Genoeg om dag erna weer fatsoenlijk genoeg op werk te kunnen verschijnen.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:55

Wauw wat gaan jullie hard zeg! Ik heb alles bijgelezen maar wordt lastig om op iedereen te reageren.

Hier een weekendje weg geweest met 'stapscharrel'. Hij heeft zijn naam eer aan gedaan want zaterdagavond hebben we zelfs weer samen gestapt en gedanst. Verder geshopt, de stad bekeken, veel gekletst en lekkers gegeten. Ik maak het mezelf wel lekker moeilijk want begin zeker wat voor hem te voelen, echter heb ik weinig vertrouwen in mijn gevoelens gezien het einde van al mijn vorige relaties. Plus dat zijn omstandigheden ook niet echt het begin zijn van een goede relatie. Dus er maar weer over gesproken, we zijn niet aan het daten en hebben geen relatie :') maar sluiten verder ook niets uit voor de toekomst.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:06

Listiglistje: wat leuk dat het zo goed beviel! En wat een lieve berichtjes van hem, daar zou ik ook een beetje vlinders van krijgen :+

Linda_fleur: jeetje wat klinkt dat ingewikkeld :') pas je wel op? Dat je er straks niet heartbroken vanaf komt? Dat zou ik echt vervelend voor je vinden.

Hier een ristig weekendje, mocht ook wel na afgelopen week, even weer een balans maken :')
Morgen komt als het goed is die jongen weer waarmee het toch niet serieus kan worden. Maar het is altijd gezellig dus kijk er op zich wel naar uit.

Verder is mijn fwb uit mijn woonplek een beetje afstand aan het nemen, dus denk helaas dat dat weg valt. Jammer, was wel handig en gezellig.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:26

Inney, ja het is wel een beetje spelen met vuur inderdaad := Het is ook niet zozeer dat ik echt een toekomst met hem zie, daar bescherm ik mezelf wel voor. Maar ik vind het gewoon te leuk en gezellig met hem dat ik hem wel heel graag zie. We blijven wel afspreken en elkaar zien en plakken er gewoon geen naampje aan. Het zit ook niet in onze beide aard om nu met anderen te daten of af te spreken. En wellicht is over een paar weken/maanden het leuke en de spanning er af dat het vanzelf dooft of worden we nog gekker op elkaar dat we wel een relatie overwegen. Ik denk nu nog steeds dat we voor een relatie toch echt te verschillend zijn.