Ik mijn date maar ff geappt of hij het weekend ook kan. Langzaam aan begint mijn agenda vol te raken dus dan kan ik ff keuzes maken of kijken hoe ik alles moet indelen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DanielleB schreef:Hahah have fun Dnieze!
Ik mijn date maar ff geappt of hij het weekend ook kan. Langzaam aan begint mijn agenda vol te raken dus dan kan ik ff keuzes maken of kijken hoe ik alles moet indelen
Flessuh schreef:DanielleB schreef:Hahah have fun Dnieze!
Och hij is vast wel ergens tussen te proppen![]()
Heeft Tinder storing ofzo? Hij zegt vandaag hele dag al dat er geen nieuwe personen in de buurt zijn. Afstand veranderen maakt ook niks uit![]()
Of zou ik heel Tinderend vrouwelijk Nederland al voorbij hebben zien komen
Doet het alweergeen nieuwe personen binnen 48km.. ik moet wat anders zoeken om te doen als ik me verveel
DanielleB schreef:Denk er maar om.. straks doen wij dat voor je![]()
Moeten ze zich via PB aanmelden en regelen we speeddates
Flessuh schreef:Eisen? Daar ga ik mijn vingers niet (weer) aan branden![]()
Op Tinder zoek ik tussen 21-27 jaar, en rokers en tatoeages worden direct naar links geswiped![]()
Verder.. tja, verschillend case by case
Over de jaren kijk je toch wat breder en ga je wat vaker naar rechts swipen
Alja schreef:Flessuh schreef:Eisen? Daar ga ik mijn vingers niet (weer) aan branden![]()
Op Tinder zoek ik tussen 21-27 jaar, en rokers en tatoeages worden direct naar links geswiped![]()
ah helaas verkeerde leeftijdscategorie..
oudere vrouwen zijn ook leuk heur
Flessuh schreef:Eisen? Daar ga ik mijn vingers niet (weer) aan branden![]()
DanielleB schreef:Flessuh schreef:Eisen? Daar ga ik mijn vingers niet (weer) aan branden![]()
Klopt je leeftijd in je profiel niet of hou je van jongere dames?