Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Mijn moeder moet bij de voetbal van mn broertje bardienst draaien, mits zij niet kan of niet komt moet zij 50,- boete betalen wat volgens hun: "per dag te laat betalen 5,- extra" word. Maar dit mag een voetbalvereniging toch helemaal niet doen? Zijn geen officieel bedrijf of wat dan ook en moet ook contant betaald worden. Of mogen zij dit wel?
gohya schreef:SavannahNx schreef:Mijn moeder moet bij de voetbal van mn broertje bardienst draaien, mits zij niet kan of niet komt moet zij 50,- boete betalen wat volgens hun: "per dag te laat betalen 5,- extra" word. Maar dit mag een voetbalvereniging toch helemaal niet doen? Zijn geen officieel bedrijf of wat dan ook en moet ook contant betaald worden. Of mogen zij dit wel?
Nee dit mag helemaal niet! vrijwilligerswerk mag je niet beboeten.
Want het is n.l. puur vrijwilligerswerk,bardienst draaien,en al helemaal niet als er geen eens regels voor zijn.
SavannahNx schreef:Wat als je je haar een aantal jaar niet wast? (Zat naar de film van Natacha Kampush te kijken en zij mocht pas na een aantal jaar van haar ontvoerder douchen).
gohya schreef:bruintje123 maar SavannahNx zegt dat er niks in de regels staat of afgesproken is.
Dus ook niet dat de contributie dan lager is,want dan ist idd. een andere zaak.
Eske_B schreef:SavannahNx schreef:Wat als je je haar een aantal jaar niet wast? (Zat naar de film van Natacha Kampush te kijken en zij mocht pas na een aantal jaar van haar ontvoerder douchen).
Die zat ik toevallig ook te kijkenEr was toch een scene dat ze haar haar wastte in de wasbak? Misschien deed ze dat vaker.
purny schreef:Even een paardgerelateerd vraagje. Hoe kan een paard reageren wanneer haar beste maatje wegvalt. Hoe zal het gedrag zijn?
eilleen333 schreef:Shanna schreef:Daarom reserveer ik niks, wie het eerst komt die het eerst maalt
Had net mijn rekeninggegevens door gegeven en zij haar adres. Pakker stond klaar voor verzending, alleen de betaling bleef dus uit. Na een paar uur ging het ineens niet door.
Naja, hoofdstel is dus nog te koop, haha!