Hier kwam er een laag droge lucht tussen te zitten wat vertraging op heeft geleverd. Ik ben dus nergens heen geweest en hoop dat ik vannacht wakker word van onweer, of misschien morgen voor het werk nog wat zie. Helaas...
Gaaf, je wordt wel steeds bekender zo! Balen Shanna, dat zijn van die dingen die de boel net even kunnen verpesten. Als het los gaat, gebeurt dat waar het er op dit moment naar uit ziet vooral in het NNO, rond de avond. Nederland heeft niet de meest ideale situatie. Ik denk zelf dat er cellen vanuit BE/FR richting NL trekken en daar dan steeds meer geactiveerd worden. Dit is maar een vermoede, dus ga daar absoluut niet gelijk vanuit.
LoveGlove
Geplaatst: 20-07-16 00:08
Chasey schreef:
Wat leuk Joolien! Succes morgen! Enneh mocht het loos gaan, hoe laat wat en wanneer?
En waar? Dan kan ik mijn vriendinnen van de fuif op de hoogte houden want we moesten onze bikini meenemen en we hebben ook een bbq. En het is 's avonds, wanneer de grootste kans op slecht weer is
Gewoon met de bikini in de regen dansen, worstje erbij
Pluizebolpum
Geplaatst: 20-07-16 07:21
Chasey schreef:
Gewoon met de bikini in de regen dansen, worstje erbij
Ik heb wat 'moeite' met dat worstje er bij, maar zal wel aan mij liggen, iets met een dirty mind en zo .
Wat balen, Annash, 't zag er zo gaaf uit, hoopte echt al stiekem op wat mooie platen. En nu maar afwachten of en zo ja wat er hier gaat gebeuren, nou maar hopen dat jij wat te pakken krijgt, Jolien, word je straks nog eens een echte BNer.
Leuk Jolien! Ik ben benieuwd Zou leuk zijn dat je een vette bui treft als ze mee gaat maar dan wel later op de avond, wil nog even van dit lekkere weer genieten