Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ik heb nu al een tijdje een paar spullen op kapaza staan, waaronder peesbescherming en een singel. De singel is 115cm en een veelzijdigheid/springsingel. Staat duidelijk op de foto en al, en toch krijg ik gedurig de vraag "hoe lang is de singel écht, van het ene uiteinde naar het andere gemeten?"
Hij is 115 cm, staat in de titel en in de advertentie. Hoe duidelijk wil je het hebben... *zucht*.
En met peesbeschermers de eerste afhaker gehad. Goed en vlot mailcontact, ging gelijk akkoord met de vraagprijs, datum afgesproken om het op te halen... Niemand gezien natuurlijk, en 5 minuten na het afgesproken uur een mailtje "er is wat tussen gekomen".
_Nadia_ schreef:Heb iets op facebook staan, krijg een privebericht, ja ik wil dat hebben, wat kost dat? (prijs staat er gewoon bij)
Ik antwoord nog netjes met de prijs (en zie dat het iemand is die al een keer eerder een belachelijk bod op iets deed) en krijg vervolgens het volgende terug: Ja dat kan ik niet betalen, wat ga jij daar aan doen?
Heb dr een link naar een banensite gegeven, misschien dat dat helpt.
kiki1976 schreef:Hahhahaha Nadia, kreeg je nog een reactie?
Via fb is het altijd wel heel erg dat er gevraagd word wat het kost ondanks het er gewoon bij staat, of waar kan ik het ophalen?
Geef je aan waar het kan, krijg je de vraag, waar ligt dat? Linkje naar google maps word dan weer niet gewaardeerd![]()
Ik had een lijstje met nieuwe spullen op fb staan. Krijg ik van een meisje de vraag, wat kost het als ik alles van je koop?
Uh nou de winkelwaarde ligt op bijna € 2000 dus doe een net bod.
Krijg je als antwoord: Nee dat word me te duur, want er komen nog verzendkosten bij
_Nadia_ schreef:Heb iets op facebook staan, krijg een privebericht, ja ik wil dat hebben, wat kost dat? (prijs staat er gewoon bij)
Ik antwoord nog netjes met de prijs (en zie dat het iemand is die al een keer eerder een belachelijk bod op iets deed) en krijg vervolgens het volgende terug: Ja dat kan ik niet betalen, wat ga jij daar aan doen?