Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 19:06

Ik ga het weekend weer even bij lezen. Het is momenteel zo absurd druk aan het worden met mijn blog. Zat vorige week al tot eind december vol en gisteren kwamen er nog meer mooie producten binnen. <3 Ik heb vandaag twee artikelen en op de zondagen voorlopig ook. Ik had dit een jaar geleden nooit durven dromen. :o

Dit is mijn tweede artikel van vandaag, [url=Vorige week kwam de StyleTone box binnen en daar zat deze mooie groene crème nagellak van Ciaté in. Op mijn blog deel ik de swatches met jullie.

http://www.nailfinity.com/ciate-stiletto/]Ciaté Stiletto[/url].

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 19:50

Yv_ schreef:
Thanks meiden. Wat een rotpijn is dat zeg, had ik echt niet verwacht :(. Heb nu andere pijnstillers gekregen, hoop dat de combinatie gaat helpen.

Inge, bedoel je schrijfwerk als echt in stukken? Dan zou je je blog als hoofdpagina kunnen doen en die als doorklikker? Of als je het schrijfwerk belangrijker vindt, de blog als doorklikker. Voor mij is het geen probleem om door te moeten klikken als ik de site leuk vind. Maar het zou wel een extra stap voor nieuwe bezoekers kunnen zijn...

Oh Inge, ligt jouw site er nu trouwens uit? Wilde gaan neuzen bij die "koffie" link, maar krijg een foutmelding. Ook als ik het adres handmatig intoets. Ook zo bij de Bee Update.

Eef01: Is het een quote wat je als tekst hebt of heb je het zelf geschreven? Indien het laatste, staan er in je tweede zin wat foutjes. Indien het eerste, dan heb ik natuurlijk niks gezegd :).

He joh, gaat het al wat beter met je nieuwe pijnstillers?

Ja, inderdaad echt stukken schrijven, artikelen enzo. Ik vraag me wat af hoe professioneel het is als een grote opdrachtgever op mijn blog bovenaan iets ziet staan over mijn kopje koffie, om maar wat te noemen. Daarom een beetje.
Mijn site doet het nu bij mij in elk geval, misschien dat hij er vanochtend even uit lag. Als hij het bij jou nog niet doet, wil je het dan nog even zeggen? :)

swartbeessie

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 20:57

Beterschap Yv!

Leuk om hier mee te lezen, is toch een beetje een herinnering van alles wat ik wil doen.
Vanmiddag is mijn eerste wordpress blog online gegaan, al is het van mijn werk: http://doveouderen.com/
Ik ben als onderzoeksassistente betrokken bij een onderzoek onder dove ouderen in NL, heel leuk.
En een handig beginnetje voor mijn eigen blog :-)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden - het is een eerste beginnetje, ben over een heleboel nog niet super happy (zoals de header), maar ik moest een beetje pragmatisch mee omgaan en niet al teveel tijd erin stoppen. Maar als het beter kan, dan doen we dat natuurlijk :-)
Te tekst 'over ons' naast de foto's van medewerkers wordt nog aangevuld, ik wacht nog op aanvullingen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:54

Ik heb vandaag weer een gave holografische lak van Color Club, Angel Kiss. Hij komt uit een collectie uit 2012 maar is gelukkig nog altijd te koop.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 18:50

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 19:02

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 09:46

RM_ dat ziet er goed uit! :9 Ik ben dol op roti.

Ik heb vandaag weer twee artikelen, de eerst stond vanmorgen om 6.00 online, Halloween tutorial. En vanavond om 18.00 gaat de tweede online, een OPI Infinite Shine lak.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 09:49

Dat ziet er inderdaad lekker uit RM_! Ik heb nog nooit roti gehad, maar als ik het recept zo zie lijkt met me toch wel de moeite om eens te proberen.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 12:45

Ik vind roti super lekker. Wij eten het alleen bijna nooit.
Vandaag heb ik een STOM! Lijstje gemaakt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 13:11

Eva, je hebt geen plugin nodig om de Google Analytics code in je tekst te plakken. Ik plak ze altijd maar heb nog nooit een plugin gebruikt. ;)

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 13:29

oké, Maar moet je ze dan onder elke blogpost plakken of alleen onder "home" "over mij" ect. ?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 13:34

Nee, gewoon één keer op één plaats op je blog (volgens mij moet het wel in een nieuwe post zijn die je plaatst, in een bestaande werkt het niet (of is dat met Bloglovin?)) en dan doet 'ie het.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 13:39

Ik heb hem op mijn hoofdpagina geplaatst. Heb ik maar 1x hoeven doen :)

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 13:51

oke. Ik ga het proberen. Bedankt voor de hulp :)

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 16:12

Hoi mag ik nog eens binnenvallen? :o
ik heb hier in het begin eens gepost en verder volg ik jullie via dit topic, maar aan meeposten kom ik nooit aantoe :)

Ik heb vandaag mijn link veranderd omdat ik steeds bezoekers had vanuit allerlei landen (argentinië, brazilië, vs, ...) en ze enkel mijn startpagina bezochten. (ik vermoed dat ze per ongeluk op mijn site kwamen -O- )
Mijn vroegere site was ltc-creativity.tk en nu is het lotties-creaties.tk geworden :)

Op mijn blog schrijf ik over mijn creatieve hobby's en schrijf ik tutorials,,,
Maar ik vind mijn blogberichten in het nederlands nogal simpel geschreven (of ligt dit aan mij?) daarom heb ik één blogpost in het engels geschreven en ik dacht dat dit beter zou zijn, wat denken jullie ?

Ik vind trouwens dat jullie allemaal leuke blogs hebben, ieder in zijn eigen stijl :) !

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 16:17

zonnepaardje, ik krijg een rare melding als ik op je link klik. Ik krijg een lege pagina met een "pup-up" dat ik media-player moet downloaden... Dus het gaat ergens mis denk ik...

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 16:21

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:14

Yasmine schreef:
Nee, gewoon één keer op één plaats op je blog (volgens mij moet het wel in een nieuwe post zijn die je plaatst, in een bestaande werkt het niet (of is dat met Bloglovin?)) en dan doet 'ie het.

Ik plaats hem in iedere nieuwe pagina die ik maak (dus post of afbeelding) omdat ik meer wil tracken dan alleen het verkeer.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:32

Wat kan je dan tracken als je hem per nieuwe post erbij zet? Had nog nooit gehoord dat dat kon, maar lijkt me wel interessant!

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:40

Ik heb de code nu in een bericht geplaats maar die blijf je dan zien en op google analytics blijft alles op 0 staan (ook als er nieuwe bezoekers waren.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 20:32

Je moet je code in de code van het bericht plakken. Niet in de tekst want dan ziet WP de code als plain text en doet hij niets met die code. Ik kan bij mijn WP boven de attributenbalk kiezen tussen WYSIWYG en Text en ik plak dan de code in de text modus.

Ik heb mijn tweede artikel van vandaag online. OPI Stick it Out uit de Infinite Shine herfst collectie. Ik leg ook uit wat ik van het Infinite Shine systeem vind.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 02:18

Ik heb over mijn oma geschreven. Ongelooflijk hoe hard je iemand kunt missen zeg.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 06:42

Och ja, wat erg kan dat gemis zijn. Sterkte leiveli.

Mijn stats gaan vandaag weer omhoog. Ik post elke maandag en vrijdag, meestal is er op die dagen een piek en de volgende dag een na-wee :') en dan bloed het weer een beetje dood. Nu kreeg mijn blog op zondag avond opeens een opleving! Yeey. Leuk! En morgen een tip (de enige die ik heb, maar wel een beste) over hoe je in een klap van dominante en eigenwijze 'bokken' afkomt! /3

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 09:28

Sterkte Lieveli!!

Ik had afgelopen vrijdag weer een VrijMiBlog:http://jennifersylvana.com/knappe-kleine-leugenaars-vrijmiblog-2/
Moet zeggen dat ik nu even geen inspiratie heb, als in; de afgelopen weken had ik telkens drie artikelen ingepland staan, en nu even niks :D Maar ik vind dat ik niks moet gaan forceren, als ik met tegenzin schrijf, valt het misschien ook op tijdens het lezen.

Welkom nieuwelingen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:04

Ik vind regelmatig schrijven zo lastig!