Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 12:42

Mijn lichaam... maagverkleining is leuk maar pijn in je buik minder...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 12:52

deadline voor aanleveren pagina is om 12 uur. Ik heb hier net iemand staan dat er nog dingen mee moeten. én nog een andere collega die nog niks heeft aangeleverd. Erg fijn, want dat houd in dat ik waarschijnlijk de boel om half 1 pas kan versturen. Terwijl ik ook nog pauze wil én ik om 1 uur gewoon in overleg moet zitten. irritant!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 12:54

Ik heb de externe idioot overruled en nu is hij boos :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 13:09

Lestrange01 schreef:
Ik wil een corvette chevrolet c5, maar ik ben arm |(

Hahahaha

(Ik wil een mustang gt500 shelby uit '67 )

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 13:19

Ineke2 schreef:
denisesilver schreef:
Mijn kat en mijn zus haar kat die samenwerken om de tussendeur open te krijgen. Mijne gaat op de klink staan en die van haar duwt de deur open :')

Dat vraagt om een filmpje _/-\o_

Haha, ja als je erbij staat doen ze net of hun neus bloedt :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 13:24

De pakketbezorger die bij vijf huizen tegelijk aanbelt en alle pakketten in handen drukt van degene die het eerst de deur opendoet. Hallo, ik snap dat het een poedersuiker is maar doe wel even een beetje je best 8)7

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 13:33

Foaly schreef:
De pakketbezorger die bij vijf huizen tegelijk aanbelt en alle pakketten in handen drukt van degene die het eerst de deur opendoet. Hallo, ik snap dat het een poedersuiker is maar doe wel even een beetje je best 8)7

Wij hadden het vaak met een postbezorger, gooide gewoon voor 7 huizen post in 1 brievenbus of je even zijn taak over wou nemen... :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 13:33

Gisteren hele dure limited edition thee gekocht bij Simon Lévelt.
Smaakt ie gewoon naar zwarte thee met een lichte aroma ipv echt smaak van Anijs ^)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 14:06

Niet echt een ergernis, ik ben stik zenuwachtig want ik heb zo een afspraak bij de huisarts en ik weet niet of ze alleen gaat kijken en onderzoeken, of dat ze meteen naalden en een scalpel uit te kast trekt.
Stressss

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 14:13

Telpeva schreef:
Niet echt een ergernis, ik ben stik zenuwachtig want ik heb zo een afspraak bij de huisarts en ik weet niet of ze alleen gaat kijken en onderzoeken, of dat ze meteen naalden en een scalpel uit te kast trekt.
Stressss

Sterkte :knuffel:

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 14:22

Dat stomme vuurwerk, weer 2 honden over hun zeik. Nog even en dan willen ze ook overdag niet meer naar buiten |(

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 14:26

Duurt lang….. in de Odido shop.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 14:26

Eigenlijk baal ik heel erg van de woning markt. De originele afspraak was eigenlijk dat zolang mijn oom leeft ik eigenlijk zou intrekken in zijn appartement. Maar dat is gewoon geen optie meer. Ook fiscaal onvoordelig.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 14:49

Roodvos schreef:
Ineke2 schreef:
Van mijn paard gevallen. Notitie aan mezelf: Niet gaan rijden met zulke harde wind.
Ze is alsnog braaf, maar de 2de flinke zijsprong + halve pirouette zat ik niet uit }:0

Gedeelde smart is halve smart.
Die van mij was ook heel braaf maar nam vanuit het niets ineens zo'n enorme sprong over een plas vanmiddag dat ik daarna ook in de blub lag :+ .

Ineke2 schreef:
:')
Haha ojee, behalve een douche om weer schoon te worden gaat het wel goed met je?

Ja, net als jij vooral een gekreukt ego :+
En mijn nieuwe waterdichte rijmantel is goedgekeurd: ik ben droog gebleven terwijl ik op mijn rug in de blub lag *\o/*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 16:02

Deze week moet ik 2x naar kantoor. Maar iedereen is verkouden of echt ziek, en zelf net paar weken geleden longontsteking gehad en nog niet 100% en nu wil ik eigenlijk niet tussen nog meer baccillen te gaan zitten met kans weer iets erbij te krijgen.... Aan ene kant vind ik mij heel logisch. Andere kant vind ik mijzelf een piepzeur.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 16:07

Tancreda4 schreef:
Deze week moet ik 2x naar kantoor. Maar iedereen is verkouden of echt ziek, en zelf net paar weken geleden longontsteking gehad en nog niet 100% en nu wil ik eigenlijk niet tussen nog meer baccillen te gaan zitten met kans weer iets erbij te krijgen.... Aan ene kant vind ik mij heel logisch. Andere kant vind ik mijzelf een piepzeur.

Ik ben ook flink verkouden. Niet zo leuk. dus zou er voorzichtig mee zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 16:23

Gisteren weer de pilletjes van reuma medicatie genomen en zit nu met een aanval benauwdheid.

Ging dus goed zonder de medicatie alleen ging kapot van de pijn.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 17:04

deksel schreef:
daantjuhhh schreef:
Dat ik zo twijfel.
iPhone 13 upgraden naar de 16 pro of niet?

Ik twijfel ook (iPhone 12). Met inruil van deze telefoon nu tijdelijk €100 extra via Mediamarkt dus ik zou €268 krijgen. Alleen heb ik een nieuwe telefoon écht nodig? Nee… deze doet het nog, is alleen een beetje langzaam en de batterij is snel leeg. Ik vind het zonde van mijn geld en het is niet duurzaam, tegelijkertijd zou ik heel blij met een nieuwe telefoon zijn. Heb jij ondertussen al een beslissing genomen?

Verder erger ik me aan de treinen die morgen ochtend weer niet rijden waardoor ik niet naar werk kan. En ik erger me aan mezelf dat ik het niet even eerder had gecheckt.

Ik heb mijn nieuwe telefoon.
Ik ben voor de 16 pro gegaan.
Erg fijne telefoon.

Qua upgrade kan ik nog niet heel veel vertellen.
Moet er nog even mee stoeien.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 17:11

Vandaag paard in laten slapen en wordt onderweg naar huis aangehouden omdat m'n bandje van m'n scooterhelm te los zat en nu een bekeuring erbij. Wat een pieeeeep dag.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 17:28

Er reed vannacht iemand in een mercedes v8 met of een straight pipe of in ieders geval flink getuned. Vol te revven met uiteraard pops en bangs en flink toeterend rond 2 uur snachts door de straat hier.
Ja mijn vriend hoort aan de revvs wat voor auto het is. Ja hij is een auto nerd. Ja wij houden beide van autos. Maar serieus. Laat mensen gewoon slapen en zoek een andere plek voor je kwetsbare ego. Ik schrok me echt zo kapot leek net alsof er geschoten werd ofso.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 17:55

xxxmh schreef:
Vandaag paard in laten slapen en wordt onderweg naar huis aangehouden omdat m'n bandje van m'n scooterhelm te los zat en nu een bekeuring erbij. Wat een pieeeeep dag.

Heel veel sterkte.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 18:03

ogidni schreef:
Dat stomme vuurwerk, weer 2 honden over hun zeik. Nog even en dan willen ze ook overdag niet meer naar buiten |(

Rot is dat hè. Afgelopen weekend ook al wat uren bezig geweest met een bang hondje.
Als ze het nu alleen met oud en nieuw zouden doen, is nog steeds niet fijn, maar korter.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 18:46

Mando schreef:
Chocolade kruidnoten.... ik kan er niet vanaf blijven.

Dit weekend discodip kruidnoten gekocht...
Zelfde effect, heb zak in een dag opgegeten.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 18:56

xxxmh schreef:

Heel veel sterkte!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 19:00

xxxmh schreef:

Heel veel sterkte!

--

Gebeuren echt weer bizarre dingen vandaag. Oh wat kan je je toch vergissen in mensen.