Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:De pakketbezorger die bij vijf huizen tegelijk aanbelt en alle pakketten in handen drukt van degene die het eerst de deur opendoet. Hallo, ik snap dat het een poedersuiker is maar doe wel even een beetje je best
Roodvos schreef:Ineke2 schreef:Van mijn paard gevallen. Notitie aan mezelf: Niet gaan rijden met zulke harde wind.
Ze is alsnog braaf, maar de 2de flinke zijsprong + halve pirouette zat ik niet uit
Gedeelde smart is halve smart.
Die van mij was ook heel braaf maar nam vanuit het niets ineens zo'n enorme sprong over een plas vanmiddag dat ik daarna ook in de blub lag.
Ineke2 schreef:![]()
Haha ojee, behalve een douche om weer schoon te worden gaat het wel goed met je?
Tancreda4 schreef:Deze week moet ik 2x naar kantoor. Maar iedereen is verkouden of echt ziek, en zelf net paar weken geleden longontsteking gehad en nog niet 100% en nu wil ik eigenlijk niet tussen nog meer baccillen te gaan zitten met kans weer iets erbij te krijgen.... Aan ene kant vind ik mij heel logisch. Andere kant vind ik mijzelf een piepzeur.
deksel schreef:daantjuhhh schreef:Dat ik zo twijfel.
iPhone 13 upgraden naar de 16 pro of niet?
Ik twijfel ook (iPhone 12). Met inruil van deze telefoon nu tijdelijk €100 extra via Mediamarkt dus ik zou €268 krijgen. Alleen heb ik een nieuwe telefoon écht nodig? Nee… deze doet het nog, is alleen een beetje langzaam en de batterij is snel leeg. Ik vind het zonde van mijn geld en het is niet duurzaam, tegelijkertijd zou ik heel blij met een nieuwe telefoon zijn. Heb jij ondertussen al een beslissing genomen?
Verder erger ik me aan de treinen die morgen ochtend weer niet rijden waardoor ik niet naar werk kan. En ik erger me aan mezelf dat ik het niet even eerder had gecheckt.