Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:DPD die tussen 11:09 en 12:09 pakketje zou komen leveren is nog steeds niet geweest en de live tracking zegt ook niets, maar ik moet echt douchen en me klaarmaken om zo te gaan.
Foaly schreef:Oh en het slappe banketstaaf van de AH dat gister opeens in mijn mailbox zat
[ [url=m/r6PFYA.png]Afbeelding[/url] ]
'WIJ hebben een bod gedaan hoor het is niet ONZE schuld dat hullie daar niet mee akkoord gaan en jij nu heel vervelend niet je normale boodschapjes kunt doen'
Ga. Weg. en betaal gewoon je werknemers een fatsoenlijk salaris
Loeky01 schreef:Ik voel me zo fiets eenzaam en verdrietig. Ik ga zo naar een huis kijken in een andere stad want dat is een stuk dichter bij werk, maar ik wil hier eigenlijk niet weg maar hier heb ik eigenlijk ook niks. Oh en grote kans dat ik de woning niet kan kopen omdat iemand overbiedt of dat ze niet akkoord gaan met mijn voorwaarden.
Ik dacht een relatie te hebben, rocky maar met een fijn uitgangspunt. Nee hoor, meneer wil alleen de lusten en niet de lasten. Ben ik nog eenzamer. Top.
M_D_H schreef:Loeky01 schreef:Ik voel me zo fiets eenzaam en verdrietig. Ik ga zo naar een huis kijken in een andere stad want dat is een stuk dichter bij werk, maar ik wil hier eigenlijk niet weg maar hier heb ik eigenlijk ook niks. Oh en grote kans dat ik de woning niet kan kopen omdat iemand overbiedt of dat ze niet akkoord gaan met mijn voorwaarden.
Ik dacht een relatie te hebben, rocky maar met een fijn uitgangspunt. Nee hoor, meneer wil alleen de lusten en niet de lasten. Ben ik nog eenzamer. Top.
Misschien is het wel iets positiefs, dan kan je opnieuw beginnen en wordt je hopelijk wat minder eenzaam?
fleurtjeuh schreef:Mijn vriend is weer in therapie en vandaag was de naastenbijeenkomst.
En er was 1 vrouw en haar man....
Pfff, wat een botte eikel.
Hij wil dat zij veranderd om het hem makkelijk en fijner te maken. Niet zodat ze zichzelf beter gaat voelen, maar zodat zijn leven makkelijker wordt.
En een paar opmerkingen dat ze zag dat de hele groep oo spanning stond.. wat was hij geeft en kwetsend zeg..
T is nu een paar uur geleden en het zit me nogsteeds hoog
Sidenote, zij zit dus in die therapie groep en hij was dus haar naaste
Menino schreef:fleurtjeuh schreef:Mijn vriend is weer in therapie en vandaag was de naastenbijeenkomst.
En er was 1 vrouw en haar man....
Pfff, wat een botte eikel.
Hij wil dat zij veranderd om het hem makkelijk en fijner te maken. Niet zodat ze zichzelf beter gaat voelen, maar zodat zijn leven makkelijker wordt.
En een paar opmerkingen dat ze zag dat de hele groep oo spanning stond.. wat was hij geeft en kwetsend zeg..
T is nu een paar uur geleden en het zit me nogsteeds hoog
Sidenote, zij zit dus in die therapie groep en hij was dus haar naaste
Dat soort naasten bijeenkomst zijn altijd een fascinerend studiemoment voor de gemiddelde mens om te kijken hoe weinig empathie sommige mensen kunnen hebben, en hoe ver ze verwijderd staan van de wereld. Gelukkig zitten er ook altijd hele lieve steunende mensen tussen die zo'n hele groep omhoog trekken. Beetje evenwicht moet er zijn. Ik haatte het vanuit de grond van m'n hart, maar met terugwerkende kracht moet ik ook wel zeggen dat ik er fascinerende mensen ben tegengekomen die me veel geleerd hebben over het ras mens
.
Wel heel zielig voor die vrouw... Gelukkig komt het hier naar voren, en kunnen haar begeleiders er iets mee.