Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:denisesilver schreef:Wat is dit? Tiktok?
Dacht dat dat filmpjes waren
MyWishMax schreef:Licht traumatisch hersenletsel. Klinkt voor mij gewoon als een zware hersenschudding, maar is blijkbaar toch net andersgelukkig niks gebroken verder, nu wachten of ze naar huis mag vannacht.
fleurtjeuh schreef:Zenuwachtig voor mn rijexamen straks..
Marcella schreef:Heb zelden rustig aan gedaan met hersenschudding.
Dat ik het toch niet vertrouw met de hond en volgende week afspraak dierenarts. Blijf erbij er klopt iets niet.
Zebrastreep schreef:Wat een raar advies. Ik heb 1 x een hersenschudding gehad en ben te snel begonnen. Maanden hoofdpijn gehad nog altijd spijt van mijn eigenwijze gedrag. Nu bij een hersenschudding ga ik zeker 1 week plat.
MarlindeRooz schreef:Ik ben grammatica aan het oefenen (en dan niet spelling ofzo mensen) en ik kan het gewoon echt niet.
Samengestelde zinnen redekundig ontleden??? Ik snap er niks van.![]()
Ik moet die toets halen woensdag anders kan ik niet afstuderen. En je moet 70% goed hebben.
Hoezo kan iets een voorzetselvoorwerpszin zijn zonder dat er een voorzetsel in zit????
Marcella schreef:Zebrastreep schreef:Als je minstens 6 maanden hoofdpijn wilt hebben moet je zeker niet rustig aan doen. Ik merk bijna 4 jaar later en nog wel eens lichte problemen van.
Na 5 dagen stond ik weer op de werkvloer dat had ik nooit moeten doen.
Heb al jaren last van hoofdpijn.