karuna schreef:Geen ervaring met katten en pillen. Wel honden en pillen. Bek open pil erin en bek dicht bleek toch de meest effectieve snelste methode.
Ik vraag me al tijden wat af. Waarom dragen vrouwen meest strakke getailleerde tekenende kleding? En waarom worden er zelden los zittende vrouwenkleding gemaakt. Sport heren dragen loszittende dingen vrouwen sporten in hun bikini zo ongeveer met elke cm huid zo min mogelijk maar zo liefst mogelijk strak bedekt. Motorkleding voor vrouwen. Ook daar zitten best wat vrouwen die het liefst in strakke catsuite erop zitten. Mannen dragen loszittende pakken. Vrijetijds kleding of op straat. Merendeel van de vrouwen draagt (al dan niet passende) strakke kleding waarin elke cm van de huid zichtbaar is. Of korter dan kort. Mannen hullen zich een enkele uitzondering na in loszittende kleding.
Waarom?Is dat cultuurgebonden? Doen ze het voor zichzelf of om toch mannen te plezieren met hun uiterlijk? Ik voel me bekneld met iets dat strak zit en krijg al plaatsvervangende knellende pijn als ik er naar kijk. nog los van het feit dat eh tjsa ik er dan uit zie als een rollade
.
Eigenlijk geef je jezelf al antwoord.
Jij draagt wat je fijn vind zitten en waar jij je goed in voelt.
Waarom zou dat voor die dames anders zijn?