bigone schreef:Zou al veel schelen wanneer alle scholen en bedrijven op maandag iedereen een zelftest lieten doen.
Of gewoon dicht..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Maaaar scholen kunnen niet dicht, want de kinderen.... !
En niet alle bedrijven kunnen zomaar dicht, want geld ....
Makkelijk roepen wel, als je er zelf niet zoveel last van heb, denk?
Huertecilla schreef:bigone schreef:Zou al veel schelen wanneer alle scholen en bedrijven op maandag iedereen een zelftest lieten doen.
en dan iedere besmette zonder symptomen of kuchje (de meerderheid) ook naar huis
Coby schreef:Ik zou inderdaad wekelijks of tweewekelijks verplicht testen bijvoorbeeld door iemand van de GGD heel fijn vinden. Wil je niet dan thuisonderwijs. Ik denk dat je versteld staat wat je dan qua besmettingen tegen komt. Hier is het op het moment eigenlijk zo 1 besmetting in gezin en hele gezin heeft na een halve week Corona. Maakt niet uit wie er als eerste positief is.
Cer schreef:Maar Sureido, die berichten over kinderen die tussen wal en schip vallen, die thuis geen goed onderwijs krijgen, meer last hebben van huiselijk geweld, sociaal minder ontwikkelen..
kan je dat allemaal negeren dan?
Cer schreef:Maar Sureido, die berichten over kinderen die tussen wal en schip vallen, die thuis geen goed onderwijs krijgen, meer last hebben van huiselijk geweld, sociaal minder ontwikkelen..
kan je dat allemaal negeren dan?
Relaxed schreef:sureido schreef:Heeft iemand dat plaatje met die stippen en circels nog van gevaccineerden/ongevaccineerden op ic?
[ [url=m/YeHnaA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cer schreef:Vorig jaar waren kinderen heilig, ouders raakten overspannen (wat ik best kan begrijpen) en er werden meer kinderen mishandeld .. en, oh ja, Moederhart… (kinderen testen is ook mishandeling)
Dus waar doet de overheid goed aan? Als de scholen dicht gaan vliegen de potten en pannen je weer om de oren
Citaat:En, Kuipers zegt dat t allemaal nog wel meevalt en dat de berichten van SEH artsen over code zwart wat genuanceerd moeten worden…
Wie heeft er gelijk?