Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Dat ik net een aanrijding had met de fiets met een of andere vrouw. Ik kwam van rechts en had voorrang ik nam een beetje de binnenbocht want dan kan ik zien wat eraan kwam. Ik remde en stond optijd stil en zij schreeuwd alleen binnenbocht knalt vol tegen mij aan. Fiets kapot bril kapot ze checkt of ze zelf in orde is en rijd zo weg…..
Appeltje_1 schreef:Lau schreef:Dat ik net een aanrijding had met de fiets met een of andere vrouw. Ik kwam van rechts en had voorrang ik nam een beetje de binnenbocht want dan kan ik zien wat eraan kwam. Ik remde en stond optijd stil en zij schreeuwd alleen binnenbocht knalt vol tegen mij aan. Fiets kapot bril kapot ze checkt of ze zelf in orde is en rijd zo weg…..
Zo! Dat is asociaal.![]()
Sterkte!
poes schreef:maralyn schreef:M'n kerel
Chagrijnig zijn mag, maar ga het niet op mij afreageren, en als ik zeg dat ik het niet pik. Want andersom doen we ook niet. Helemaal geen glas kapot gooien.
Dus heel demonstratief vier glazen uit de kast gepakt en hardop gezegd.
"Jij slopen? Ik ook!"
Klets! Zo op de grond!
Stiekem niet erg.
De helft was al stuk en het waren lelijke glazen.
Oef alles weer ok? Vind dit al vrij heftig.
chanicha schreef:Dat de rouwkaarten die we dinsdag op de bus hebben gedaan in de speciale envelop nog niet bezorgd zijn
Lau schreef:Dat ik net een aanrijding had met de fiets met een of andere vrouw. Ik kwam van rechts en had voorrang ik nam een beetje de binnenbocht want dan kan ik zien wat eraan kwam. Ik remde en stond optijd stil en zij schreeuwd alleen binnenbocht knalt vol tegen mij aan. Fiets kapot bril kapot ze checkt of ze zelf in orde is en rijd zo weg…..