Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Ik kan geen dingen kopen van Duitse Vinted verkopers, iemand ervaring mee? Ik krijg de advertenties wel te zien maar geen koop knop
Heb de app al geupdate
maessie schreef:Amber_anne schreef:Ik kan geen dingen kopen van Duitse Vinted verkopers, iemand ervaring mee? Ik krijg de advertenties wel te zien maar geen koop knop
Heb de app al geupdate
Ik kon bij die Duitse wel verder klikken, maar alleen voor ups kiezen. Ik had begrepen dat vanaf de 12e meer opties open gingen.
Citaat:Verpak je artikel(en)
De verpakking moet stevig zijn en je artikel(en) goed beschermen.
Bij Vinted Go point buurtpunt mag je pakket niet groter zijn dan 80 cm x 35 cm x 35 cm en niet meer dan 2000 g wegen.
Bij Vinted Go point pakketpunt mag je pakket niet groter zijn dan 80 cm x 35 cm x 35 cm en niet meer dan 2000 g wegen.
pmarena schreef:Die zou bij mij ook pech hebben hoor, daar begin ik niet aan.c_alsemgeest schreef:Je kon altijd paypal als betalingsoptie uit zetten toch? Of is dat na de update niet meer?
Duitsers willen nog wel eens buiten Vinted om afhandelen...
Ik heb iets verkocht naar Frankrijk. Koper heeft gekozen voor UPS, nou prima.
Maar blijkbaar dat het hier opgepikt wordt.... met als tijdvak tussen 8 en 17:00 uur en dat tijdvak wordt ook niet kleiner
Esther_ schreef:Vinted go heeft weer wat nieuws. Je moet het label zelf printen. Ik stond net bij het afgifte punt en sinds vanmiddag is er iets gewijzigd, waardoor labels vanaf telefoon niet meer gescant kunnen worden. Voor hun was het ook nieuw.
Iemand dit ook al gehad?
Esther_ schreef:maitestar23 schreef:Dit gaat waarschijnlijk dan om een pakket wat naar het buitenland moet?
Er is verder niks veranderd namelijk.
Als het label 2 qr codes bevat moet het geprint worden, dit zijn geen digitale labels.
Nee hoor gewoon naar Nederland