Terwijl stofzuigen echt maar een kleine moeite is en binnen 5 minuten klaar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Ik heb een soort spierkramp tussen mijn ribben die steeds erger wordt. Het voelt alsof iemand er iets in steekt en het doet echt zoveel pijn. Als ik zit, praat of op mijn zij lig, maar ik snap niet waarom. Ik ben bang dat misschien een rib niet helemaal goed zit.
Ik zit nu in mijn zoom les en ik krijg iedere keer een schok van pijn en het is zo awkward dat iedereen kan zien dat ik ineen krimp. Hou opppp
MyWishMax schreef:Lestrange01 schreef:Ik heb een soort spierkramp tussen mijn ribben die steeds erger wordt. Het voelt alsof iemand er iets in steekt en het doet echt zoveel pijn. Als ik zit, praat of op mijn zij lig, maar ik snap niet waarom. Ik ben bang dat misschien een rib niet helemaal goed zit.
Ik zit nu in mijn zoom les en ik krijg iedere keer een schok van pijn en het is zo awkward dat iedereen kan zien dat ik ineen krimp. Hou opppp
Dat ken ik idd! Nu ga ik zelf aan ribben wroeten om het weg te krijgen, maar datbis niet ideaal natuurlijk. Het kunnen ook die spieren daar nog zijn. Wat bij spieren voor mij hielp was heel diep inademen en even vasthouden. Deed mega veel zeer in het begin, maar dan zakte het weg. Als de rib niet goed zit ga ik je niet uitleggen hoe je hem goed krijgtsterkte!
Benthhh schreef:Ik heb dit heel erg met thuiswerken. Dan denk ik; brr wat is het koud, kijk ik op dat ding en is het toch 20/21 graden.. Dikkere trui aan, maar door typen enz blijven handen koud.
Fading schreef:Marcella schreef:Dat ik het koud heb, maar het is niet koud in huis.
Same, althans m’n voeten zijn koud, worden ze ooit nog warm?
Merileth schreef:Aan een vakantieprogramma moeten werken met collega's, moeten via de app of bellen o.i.d. een onderwerp bedenken en taakverdeling maken. Alle collega's reageren niet, lekker handig....