Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:02

Dat mijn neus dicht zit door teveel stof op mijn kamer , maar ik ook te lui ben om er wat aan te gaan doen :')

Terwijl stofzuigen echt maar een kleine moeite is en binnen 5 minuten klaar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:14

Jongste kat die op randje van de kast ga liggen en dan buik die je steeds verder over de rand zie gaan. 8)7 Zwaartekracht komt vanzelf en wakker maken is sjago kat. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:33

Lestrange01 schreef:
Ik heb een soort spierkramp tussen mijn ribben die steeds erger wordt. Het voelt alsof iemand er iets in steekt en het doet echt zoveel pijn. Als ik zit, praat of op mijn zij lig, maar ik snap niet waarom. Ik ben bang dat misschien een rib niet helemaal goed zit.

Ik zit nu in mijn zoom les en ik krijg iedere keer een schok van pijn en het is zo awkward dat iedereen kan zien dat ik ineen krimp. Hou opppp

Dat ken ik idd! Nu ga ik zelf aan ribben wroeten om het weg te krijgen, maar datbis niet ideaal natuurlijk. Het kunnen ook die spieren daar nog zijn. Wat bij spieren voor mij hielp was heel diep inademen en even vasthouden. Deed mega veel zeer in het begin, maar dan zakte het weg. Als de rib niet goed zit ga ik je niet uitleggen hoe je hem goed krijgt := sterkte!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:03

Dat ik het koud heb, maar het is niet koud in huis. >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:04

Weer zo’n dag waarin douchen al een opgave is (die ik niet aan ga vandaag). Laat staan eten voor mezelf maken. Maar moet toch echt een keer wat eten maken. Hoe ga ik in godsnaam studiewerk klaar krijgen. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:11

MarlindeRooz schreef:
Weer zo’n dag waarin douchen al een opgave is (die ik niet aan ga vandaag). Laat staan eten voor mezelf maken. Maar moet toch echt een keer wat eten maken. Hoe ga ik in godsnaam studiewerk klaar krijgen. -O-

:(:) Succes!

Merileth

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:15

Aan een vakantieprogramma moeten werken met collega's, moeten via de app of bellen o.i.d. een onderwerp bedenken en taakverdeling maken. Alle collega's reageren niet, lekker handig....

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:21

MyWishMax schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik heb een soort spierkramp tussen mijn ribben die steeds erger wordt. Het voelt alsof iemand er iets in steekt en het doet echt zoveel pijn. Als ik zit, praat of op mijn zij lig, maar ik snap niet waarom. Ik ben bang dat misschien een rib niet helemaal goed zit.

Ik zit nu in mijn zoom les en ik krijg iedere keer een schok van pijn en het is zo awkward dat iedereen kan zien dat ik ineen krimp. Hou opppp

Dat ken ik idd! Nu ga ik zelf aan ribben wroeten om het weg te krijgen, maar datbis niet ideaal natuurlijk. Het kunnen ook die spieren daar nog zijn. Wat bij spieren voor mij hielp was heel diep inademen en even vasthouden. Deed mega veel zeer in het begin, maar dan zakte het weg. Als de rib niet goed zit ga ik je niet uitleggen hoe je hem goed krijgt := sterkte!

Ja dat inademen ga ik even proberen. Het kan opzich wel een spier zijn, omdat ik mijn schouder oefeningen weer doe is het misschien overbelast. Dat hoop ik in ieder geval :')

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:22

Het staren naar mijn laptop maar geen werk kunnen verrichten :+
Ik zoek het echt niet vandaag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:36

Marcella schreef:

Same, althans m’n voeten zijn koud, worden ze ooit nog warm? :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:50

Ik heb dit heel erg met thuiswerken. Dan denk ik; brr wat is het koud, kijk ik op dat ding en is het toch 20/21 graden.. Dikkere trui aan, maar door typen enz blijven handen koud.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:01

Dat ik in quarantaine zit en dacht oh dan kan ik dat en dat en dat doen en ondertussen nog niks heb gedaan behalve de honden uitlaten en een serie kijken op Netflix

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:13

Benthhh schreef:
Ik heb dit heel erg met thuiswerken. Dan denk ik; brr wat is het koud, kijk ik op dat ding en is het toch 20/21 graden.. Dikkere trui aan, maar door typen enz blijven handen koud.

Ik heb een infra rood plaat onder mijn bureau geplakt (geen verwarming op zolder waar ik mijn kantoor gebouwd heb) en omdat ik een holle tafel heb komt deze warmte ook door de tafel heen naar mijn handen. Scheelt heel veel!
Even kijken of je ergonomisch zit, dat scheelt al heel veel in de kou in je handen en evt kijken of je wil investeren in een infra rood warmte muismat. Voor mij was de plaat het geld waard :j.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:30

Fading schreef:
Marcella schreef:

Same, althans m’n voeten zijn koud, worden ze ooit nog warm? :')

Ben nu maar ham/kaas tosti aan het eten (met eigen gemaakte tomaten/tijm saus). :9

Ex werkgever die wil dat ik langs kom om kleren in te leveren. Joh ben maar risico groep en afstand houden is echt wel genoeg (ben benieuwd :') ). 8)7

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:41

Merileth schreef:
Aan een vakantieprogramma moeten werken met collega's, moeten via de app of bellen o.i.d. een onderwerp bedenken en taakverdeling maken. Alle collega's reageren niet, lekker handig....

Inmiddels is het opgelost, en blijkt een flinke miscommunicatie vanuit onze leidinggevende hiervan de oorzaak geweest te zijn. Kan gelukkig aan de gang en met de collega's is het in ieder geval qua verstandhouding nog goed.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:03

Giel Beelen die in mn werk email slide maar door corona heb ik er niks aan nu ;(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:00

Gaatje in mijn kies die echt pijn doet.... woensdag kan ik gelukkig al terecht :+

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:08

Ik zou zo graag het nummer van mijn huisbaas blokkeren, zou al zo veel stress schelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:20

Youtubereclames. Rot op, ik wil gewoon Nabucco kijken. :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:00

Thuiswerken met de kinderen :')

Niet te doen, dus ik heb vandaag maar niet gewerkt :roll: :n

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:17

Veel angst vandaag. En morgen heb ik tentamen en ik heb er heel weinig aan gedaan dus ik ga het sowieso niet halen, maar ik móet van mezelf door blijven leren

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:19

Net even langs de ruitersportzaak gegaan voor wat spul. Waren Leoveties in de aanbieding. 2+1 gratis en ook nog 20% korting. Ik dacht Nice! Doe er maar 3!

Ponybeest vreet ze niet :*

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:26

_Nancy schreef:
Thuiswerken met de kinderen :')

Niet te doen, dus ik heb vandaag maar niet gewerkt :roll: :n

Oproepje doen op Facebook, ik zie al vaker voorbij komen dat PABO studenten graag helpen :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:51

Knudd schreef:
Ik zou zo graag het nummer van mijn huisbaas blokkeren, zou al zo veel stress schelen :')

Je kan ook tijdelijk blokkeren.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 22:06

Dat ze de verkeerde aflevering van Handmaid's Tale uitzenden ;(