Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Ik heb er ook weer 1Hij wil mijn handtamme, goed melk gevende jonge melkgeit, wordt ook dagelijks gemolken, geënt, netjes bekapt, mooi ontwormd etc ruilen tegen een dwerggeitje.
Denk het niet kerel.
Moestuin schreef:Moestuin schreef:Ik heb er ook weer 1Hij wil mijn handtamme, goed melk gevende jonge melkgeit, wordt ook dagelijks gemolken, geënt, netjes bekapt, mooi ontwormd etc ruilen tegen een dwerggeitje.
Denk het niet kerel.
Reactie gehad: Als ik mijn geit niet wil ruilen tegen zijn geit dan wil hij ook de 2 schapen waar hij interesse in heeft niet kopen.
Prima toch? Dan niet
Moestuin schreef:Oh zo herkenbaar. ‘Hoe oud is die?’ Titel van het zoekertje: Schaap ras x 2 jaar ooi
Antwoord ik zelfs niet meer op. Een serieus iemand leest de advertentie.
Romy1234 schreef:Lekkere logica ook dan hè![]()
Verwacht je ook niet dan, dat hij dan de schapen ook in ene niet meer wil![]()
Ik wacht op iemand die tussen 6 en 7 zou komen, had al zo een vermoeden dat diegene niet op zou komen dagen.
Kreeg in het Engels de vraag of het product nog beschikbaar was (babybadje) en wat het adres was, dus geantwoord dat ik eerst een afspraak wou maken voor ik het adres gaf.
Afspraak gemaakt, adres gegeven en je raad het al, nog niemand gezien en geen bericht