Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:02

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:44

MarlindeRooz schreef:
[ Video ]

HAHA het bestaat ook nog _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 18:46

Maanden een boek in de gaten gehouden op bol.com; van 50 euro telkens een euro omhoog gegaan tot 60 euro. 2 tot 9 weken levertijd. Uiteindelijk ergens uit het buitenland besteld voor een betere prijs. Kijk ik nu weer op Bol; 28 euro en binnen 2 dagen bezorgd.
Hoe. Dan.

Oh en het boek is beschadigd binnen gekomen. Hele hoek is omgevouwen en wat gescheurd. :((
Laatst bijgewerkt door Nyaleti op 14-12-19 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 19:03

Handwerkers -O-
Mijn god, als je een opdracht niet wil zeg het gewoon.
Maar ga geen rare offertes maken.
Ik ga echt nooit van zijn levensdagen zo veel geld voor dat uitgeven.
En ga al helemaal niet denken dat we 2 jonge meiden zijn die je simpel voor de gek houd met zulke onnozele prijzen....
Echt onmogelijk en asso

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 19:07

Dat mijn vriend me, na mij gisteren te kwetsen, al de hele dag niet de moete heeft gedaan om mij een appje ofzo te sturen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 19:38

Sommige YouTubers: hebben die mensen het echt zo met zichzelf getroffen dat ze denken dat de hele wereld om hen draait? En dan al die ja-knikkers om hen heen. :oo M'n mond valt zo nu en dan open. Heb soms het idee dat ze niet meer goed beseffen wat echt is en niet. Nu zijn er gelukkig ook enkelen waarvan ik het idee heb dat het daadwerkelijk om de boodschap draait, die imo echt iets interessants te melden hebben, maar het gros is een beetje de grip op de realiteit aan het verliezen. Heb mijn abonnement maar opgezegd in enkelen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 20:22

Vandaag, stel van 8 puberjongens in de mac. Asociaal druk, veel lawaai te maken. Te gillen naar elkaar en dom te doen. Gaan ze weg, laten zo al hun rommel staan ^) en dat was dus 3 tafeltjes vol aan troep.
Was dr nog 1 bij die zn dienblad opruimde.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:22

Dat ik net flinke ruzie heb gehad met mijn vader en we echt 100% anders over dingen denken.
Had gevraagd of hij me op wilde halen omdat ik geen auto heb en het hoosde van de regen, en ook omdat ik een pakket op de post moet doen wat ik per fiets niet kan vervoeren. Had thuis even gevraagd of er inpakpapier was wat ik mocht gebruiken (anders had ik het zelf bij de winkel gehaald), maar dit alles bij elkaar noemt hij 'anderen voor mijn karretje spannen'. Ben echt écht in de war omdat ik weet dat ik voor grote dingen niet aan hoef te komen bij m'n ouders en ik alles (studie, huis, huur, weet ik veel wat) zelf regel, en dan is een autoritje en inpakpapier óok een discussiepunt? Snap er helemaal niets van. :\

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:08

AylaL schreef:
Dat mijn vriend me, na mij gisteren te kwetsen, al de hele dag niet de moete heeft gedaan om mij een appje ofzo te sturen

I feel you. :(:)
Hier dan niet vriend, maar wel iemand die enorm belangrijk voor me is die me (en verder iedereen naar eigen zeggen) wegduwt terwijl ik ook in een rotsituatie zit en dus niet z'n berichten kijkt maar wel alles op bv insta... Geeft me toch een beetje een dubbel gevoel, terwijl ik eerst gewoon bezorgd om 'm was. -O-

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 23:03

Dat 2019 een ellendig jaar is voor mijn 2 honden. Begin juni de oudste hond moeten laten inslapen door hersentumor.
Nu de overblijvende hond diagnose artrose gekregen zowel vooraan als achteraan. Ze heeft veel pijn. Hopelijk slaat de medicatie aan.

Pfff...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 00:48

Dat ik erg veel moeite heb met de gedachte dat ik waarschijnlijk niet kinderen kan krijgen zonder dat ik een aandoening doorvererf. Ik vind dit ethisch niet correct voor mijzelf, maar ik vind dit erg moeilijk om mee om te gaan |(. In mijn toekomst zag ik altijd kinderen.

Ik vind het ook erg naar dat mijn "vrienden" zo weinig interesse in mij tonen.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 09:58

Dat mijn ma weer in haar koppige bui is.
Zonder hun steun was mijn droom locatie niet mogelijk. Heeft ze die vrijdag door mijn neus geboord en gezegd toch niet te willen helpen en dat ze me niet meer steunt.
En dan is ze verbaasd dat ik dagelijks langs die locatie moet gaan en het me zeer doet. Want ze wou me alleen “beschermen”. Aka mij weigeren los te laten. Waardoor de boel sinds gisteren een andere huurder heeft. Maar ik mag niet verdrietig zijn. Want dan stel ik me aan, ben ik egoïstisch en heb ik geen respect voor hun.
Dus nu is ze in haar dreigbui dat ik mijn dieren maar weg moet doen. En ze nergens mee naar toe gaat (Ookal heeft ze zichzelf daarmee). En het voor iedereen in huis gebukt gaan is onder haar “my way or the high way” gedachte. Dus Maw: iedereen (behalve mij) springt en buigt naar haar wens omdat ze anders weer dreigt.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 10:22

De hele week kan ik niet uitslapen omdat ik dan alles op tijd gedaan moet hebben voor afspraken etc. En dan kan ik uiteindelijk uitslapen en lig ik de halve nacht wakker en sterf ik nu gigantisch van de pijn overal. Meer dan normaal. Kl*te lijf ...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 10:26

Lestrange01 schreef:
Dat ik erg veel moeite heb met de gedachte dat ik waarschijnlijk niet kinderen kan krijgen zonder dat ik een aandoening doorvererf. Ik vind dit ethisch niet correct voor mijzelf, maar ik vind dit erg moeilijk om mee om te gaan |(. In mijn toekomst zag ik altijd kinderen.

Ik heb geen idee om wat voor aandoening het gaat, maar als je het ziet zitten is het misschien een idee om eens met een klinisch geneticus te gaan babbelen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 15:05

Dat ik een baan moest hebben (ouders liepen ook te pushen) en nu heb ik een baan en te weinig tijd vind mijn moeder....tja. :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 17:09

Stomme keuzes van mezelf |o

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 18:25

Dat ik morgen waarschijnlijk ontslag moet gaan nemen. Ik stel het al 2 weken uit, omdat aldoor mn leidinggevende er niet is, maar nu moet ik er echt wel voor gaan zitten met haar.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 18:25

Dat ik een inschrijfformulier moest invullen voordat ik een intake gesprek kon hebben met iemand over hoe ik me voel en de hele site waar je het moet invullen een error geeft, ik had al weinig motivatie en nu al helemaal niet.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 18:40

Dat ik me zo naar kan voelen van zoiets stoms

sollair310

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 18:58

Dat ik me soms ineens zonder enige reden enorm down voel en dat dit de ene keer zo over gaat en de andere keer een hele week blijft hangen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:42

Ondankbaarheid van sommige mensen. :+

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 20:40

Kinderschoenen die ik na 2,5 maand in de vuilbak kan gooien.Zolen gelost en scheuren erin.Of ik nu dure of goedkope neem,altijd hetzelfde liedje.Vanaf nu enkel nog schoenen van de Decathlon voor m'n zoontje.Niet de mooiste,wel de beste kwaliteit.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 20:59

Weinig energie over door flinke jankbuien gedurende de dag. Dat wordt nog wat morgen ;(
Het is voor zijn welzijn, maar wat gaan we hem missen ;(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:10

Dat de stiefzus van mijn vriend appt dat zij en haar partner uit elkaar gaan. Wat wij totaal niet aan zagen komen... Blijven er nog mensen bij elkaar of is dat onmogelijk tegenwoordig?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:10

Sterkte Tigress :(:)