Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

StableDoor

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:35

Ooh wat jammer Jooproo!

Tussen mij en mijn tinderliefde gaat het nog steeds erg goed :D Ik heb vorige week zijn vrienden en zijn vader ontmoet, hij heeft afgelopen weekend mijn ouders ontmoet, voor mij zijn dat best 'grote' dingen dus ik ben blij dat alles goed ging. Donderdag is het valentijnsdag, ik heb dus geen idee of ik er iets aan moet doen en zo ja wat? We zien elkaar niet die dag.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:45

Wij zien elkaar wel, maar doen er niets aan. :) Vind het commerciele onzin, doe liever iets op een andere dag.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:50

Ook wij doen er niks aan :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:55

Ik vind het eigenlijk ook commercieel gedoe maar ik ga wel een kaartje halen en wat liefs schrijven :) Meer ook om hem even extra te laten weten wat hij voor mij betekend, ook omdat we de laatste tijd gewoon echt dichter naar elkaar groeien ook al hebben we zo onze verschillen. Ik vind het wel leuk om dat te doen met een kaartje.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:59

Ondanks dat Valentijnsdag commercieel is zou ik het dus wel leuk vinden om iets te krijgen, al is het 1 simpele roos ofzo hihi. Maar ik heb volgens mij nog nooit iets gekregen op Valentijnsdag haha.

Het contact tussen mij en de tindermatch is gelukkig nu een beetje verwaterd, heb sowieso afgelopen geen zin in praten met mensen dus maar goed ook :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 13:16

Ook toen ik wel een vriendje had deed ik er eigenlijk nooit iets aan, maar het vriendje kwam dan met een verrassing (al waren we echt iets van 13 ofzo). _O-

Ik merk dat ik als ik wel verliefd ben geen fiets geef om Valentijn, en als ik single ben dan ben ik een verbitterde oude taart. "Het is GEWOON dinsdag!" riep ik een keer. _O- :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 13:35

Ah wat rot Joopro!

Vorig jaar vroeg mijn vriend op een omslachtige manier of ik een dagje vrij kon nemen... Ik heel bot... nee.
Hij zo.... Maar het is Valentijnsdag dan... dus toen maar vrij genomen en een leuke dag gehad samen.
Dit jaar doen we er niet veel aan.
Ben al 5 weken ziek thuis. Vandaag voor het eerst weer 4 uurtjes gewerkt.
Donderdag heb ik een gesprek voor een nieuwe opdracht en meer energie heb ik waarschijnlijk niet. Dus gaan we alleen even eten bij 1 van onze favoriete restaurantjes.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 13:36

Hahaha ka maar als je elke dag een lief heb is het elke dag Valentijnsdag! Dus dan maakt het niet uit hihi

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 17:47

Wij gaan samen koken en lekker op de bank. Heb wel iets gekocht waar hij blij van wordt, maar geen kado vóór hem O:) Gaat toch om de gebaren. Kreeg toen ik mijn laatste stage dag had een kaartje in de bus, dat hij trots op me was dat ik het had gehaald en dat ik heb doorgezet toen het heel verleidelijk was om op te geven. Dat zegt meer dan een standaard lief kaartje op Valentijnsdag :o

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 18:03

Super lief! Zo heb ik ook een leuk plan (voor niet Valentijnsdag).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 18:05

Ik heb helemaal niks met valentijn, nooit gehad ook :')

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 18:55

Ik heb perongelijk een date op valentijnsdag. Weer met dezelfde jongen.
Ik heb dan toevallig vlak bij hem een meeloopdag bij een studie. Dus zouden daarna even afspreken.

Hopelijk doen belgen niet aan valentijn :Y)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 19:32

xPareltje schreef:
Wat vervelend zeg jooproo! En dan vooral via whatsapp is helemaal diep triest 8)7

Wanneer ik in de datingfase zitten "dump" ik ook altijd via Whatsapp en vice versa heb ik het ook liever via een berichtje. Maar ik telefoneer sowieso zelden. :o Ieder zijn meug.
Gedumpt worden kwetst sowieso, maar ga de andere daarom niet bashen, je gaat je er niet beter door voelen. Ook voor de persoon die dumpt, is het meestal niet gemakkelijk. Wie weet hoe lang ze al naar haar telefoon aan het staren was voordat ze de moed kreeg om een berichtje te typen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 19:34

Na een flink aantal dates vind ik het laf en te makkelijk. Dat jij het ook zo doet betekent niet dat het ok is.. :n

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 19:39

Gini schreef:
xPareltje schreef:
Wat vervelend zeg jooproo! En dan vooral via whatsapp is helemaal diep triest 8)7

Wanneer ik in de datingfase zitten "dump" ik ook altijd via Whatsapp en vice versa heb ik het ook liever via een berichtje. Maar ik telefoneer sowieso zelden. :o Ieder zijn meug.
Gedumpt worden kwetst sowieso, maar ga de andere daarom niet bashen, je gaat je er niet beter door voelen. Ook voor de persoon die dumpt, is het meestal niet gemakkelijk. Wie weet hoe lang ze al naar haar telefoon aan het staren was voordat ze de moed kreeg om een berichtje te typen.

Als je elkaar al een aantal keren hebt gezien vind ik het inderdaad niet ok om het dan via een berichtje te doen. Je hebt toch ook ballen om af te spreken, maar om je gevoel dan niet te willen vertellen vind ik beetje onzin sorry :')
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 11-02-19 19:44, in het totaal 3 keer bewerkt

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 19:41

Relaxed schreef:
Na een flink aantal dates vind ik het laf en te makkelijk. Dat jij het ook zo doet betekent niet dat het ok is.. :n

Ik vind het ook netter face to face.
Mijn ex date kwam het zo te sprake via de app maar hij vroeg nog of ik wilde afspreken om het er nog over te hebben.. nouja dat vond ik niet nodig omdat het van beide kanten kwam.

Maar als het zo uit het niets is en via appje vind ik ook niet ok..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 19:48

Gini schreef:
xPareltje schreef:

Dat jij het ook zo doet wil niet zeggen dat het ok is. Je mag daar best op bashen vind ik. Als je al best wel lang aan het daten bent en het gaat al richting serieus dan doe je dat gewoon niet via de whatsapp. Dat vind ik gewoon super onvolwassen, heb gewoon de ballen om het bij iemand in zijn/haar gezicht te vertellen :)
Als je pas 2 dates gehad hebt ofzo dan is het wel wat anders.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:01

Ok, dan bashen jullie maar.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:06

Zou Gini de date van Jooproo zijn? Dat zou een plottwist zijn, haha.

Ik heb donderdag mijn vierde date met Tinder-persoon :D Ben benieuwd, tot nu toe is het leuk. We gaan naar een kuuroord, als verrassing :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:08

Tanya schreef:

Ik heb donderdag mijn vierde date met Tinder-persoon :D Ben benieuwd, tot nu toe is het leuk. We gaan naar een kuuroord, als verrassing :D

_O-

Super leuk!
Ik heb donderdag date 2

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:10

Tanya schreef:

Nope, ben al lang blij dat ik niet meer moet daten. Zoveel regeltjes en do's en dont's. Ik heb al alles meegemaakt, van een blauwtje lopen face to face en hem dan nog naar huis moeten rijden tot geghost worden na een superleuke date, en dat doet allemaal heel heel fel auw, maar nooit heb ik de behoefte gevoeld om de andere daarom achteraf neer te halen, laf te noemen of te bashen. :)

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:12

Gini schreef:
xPareltje schreef:

We hebben heel veel gebeld, voor de 1e date en tussen de dates. wonen niet bij elkaar om de hoek (uur rijden) dus dat het dan niet face to face kon snap ik (al was het netjes geweest aan het eind van de laatste date). Gezien hoe we met elkaar omgingen waren we de prille 'date' fase voorbij en echt aan het voorbereiden voor een relatie zegmaar.
En dat bashen, het voelde toch wel ff goed om onaardig te doen door de telefoon heen zondagavond.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:29

Natuurlijk mag je goed kwaad zijn. Je bent superhard gekwetst. In mijn ogen is er geen goed of fout. Iedereen pakt dingen aan op zijn manier. En er zullen daarbij fouten gemaakt worden. Jij had liever een telefoontje gezien de situatie waarin jullie nzaten, zij koos voor een appje. Dat betekent conflict en dat mag je gerust aan haar laten weten. In dit geval was het misschien niet de beste optie, maar dat betekent niet dat een appje sturen altijd en overal laf is. Allez, naar mijn mening dan. :D

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 00:30

sabine1979 schreef:
Ik denk dat ik Robert ten Brink ga inschakelen :j
In een dorp bij mij in de buurt, werkt in een dierenwinkel, een leuke jonge man.
Heb al aan een paar fb vrienden gevraagd of ze weten hoe hij heet, geen van hun weet het :n
Wil het eigenlijk heel graag weten, en natuurlijk of hij vrijgezel is :D

Ik heb niet het lef om hem aan te spreken als ik daar in de winkel ben :o
Bijna valentijn, of gewoon een kaartje sturen naar de winkel tav hem _/-\o_

Ik weet meer :P
Collega van de dierenambulance woont in dat dorp,
3x raden, ze is er naar binnen gegaan en heeft aan hem gevraagd of hij vrijgezel is :=
Zijn antwoord; ja, maar is van de herenliefde :(:)
Hij voelde zich wel vereerd :D
Ben benieuwd hoe hij reageert als ik weer in de winkel moet zijn :o
Kan er wel om lachen van haar actie, had niet echt gedacht dat hij op mannen viel, nouja, hij is tenminste een hele vriendelijke winkelier

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 01:53

Ik had wel leuke en gezellige gesprekken met mijn tindermatch. Alleen heb ik mij nu toch een beetje een onderbuikgevoel :') straks toch maar even om duidelijkheid vragen, weet ik meteen hoever ik sta. :=