Tussen mij en mijn tinderliefde gaat het nog steeds erg goed

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xPareltje schreef:Wat vervelend zeg jooproo! En dan vooral via whatsapp is helemaal diep triest
Gini schreef:xPareltje schreef:Wat vervelend zeg jooproo! En dan vooral via whatsapp is helemaal diep triest
Wanneer ik in de datingfase zitten "dump" ik ook altijd via Whatsapp en vice versa heb ik het ook liever via een berichtje. Maar ik telefoneer sowieso zelden.Ieder zijn meug.
Gedumpt worden kwetst sowieso, maar ga de andere daarom niet bashen, je gaat je er niet beter door voelen. Ook voor de persoon die dumpt, is het meestal niet gemakkelijk. Wie weet hoe lang ze al naar haar telefoon aan het staren was voordat ze de moed kreeg om een berichtje te typen.
Relaxed schreef:Na een flink aantal dates vind ik het laf en te makkelijk. Dat jij het ook zo doet betekent niet dat het ok is..
Gini schreef:xPareltje schreef:Wat vervelend zeg jooproo! En dan vooral via whatsapp is helemaal diep triest
Wanneer ik in de datingfase zitten "dump" ik ook altijd via Whatsapp en vice versa heb ik het ook liever via een berichtje. Maar ik telefoneer sowieso zelden.Ieder zijn meug.
Gedumpt worden kwetst sowieso, maar ga de andere daarom niet bashen, je gaat je er niet beter door voelen. Ook voor de persoon die dumpt, is het meestal niet gemakkelijk. Wie weet hoe lang ze al naar haar telefoon aan het staren was voordat ze de moed kreeg om een berichtje te typen.
Tanya schreef:Zou Gini de date van Jooproo zijn? Dat zou een plottwist zijn, haha.
sabine1979 schreef:Ik denk dat ik Robert ten Brink ga inschakelen![]()
In een dorp bij mij in de buurt, werkt in een dierenwinkel, een leuke jonge man.
Heb al aan een paar fb vrienden gevraagd of ze weten hoe hij heet, geen van hun weet het![]()
Wil het eigenlijk heel graag weten, en natuurlijk of hij vrijgezel is![]()
Ik heb niet het lef om hem aan te spreken als ik daar in de winkel ben
Bijna valentijn, of gewoon een kaartje sturen naar de winkel tav hem