Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:32

Wat leuk inney kom je nog regelmatig op het eiland ook?

45 km is goed te doen toch? Tenminste als je een auto hebt of het ov goed aansluit.

Haha ja die laatste boot is wel een dingetje. S avonds na werk daten zit er niet echt in maar in het weekend geen probleem. Het is 20 minuutjes met de boot die gaat elk uur en kost 2.50 voor een retourtje.
Toch blijkt het idd vaak wel een probleem drempel om te daten is toch te hoog ofzo. Wel enkele dates gehad maar veel haken af om t eiland helaas.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:52

Nayomie schreef:
Het was niet eens zijn openingszins _O-

Zijn het wel mensen die de moeite waard zijn om mee te praten, Yvanka?

2 zijn wel leuk, dus denk dat ik uiteindelijk ga zorgen dat ik ze op Whatsapp krijg, dan praten ze vaak meer.
Een ervan heeft net uitgelegd waarom hij niet zo actief is en hij had er wel een goede reden voor :j
1 heb ik vorig jaar een match mee gehad en zou er ook mee daten, maar toen trof ik iemand anders dus is het contact opgehouden. Maar dat is denk ik wat een te fout type voor mij (doet regelmatig drugs en dat is zo niet hoe ik ben), dus daar steek ik ook niet al te veel energie in.

Lijkt me inderdaad lastig om te daten als je op een eiland woont, veel mannen vinden het toch teveel moeite denk ik, terwijl dat reuze mee valt.

Wendy15

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:03

Die foute idd niet teveel energie in steken. Drugs zou voor mij ook een dealbreaker zijn. Tenzij t iets uit t verleden is en hij t nu niet meer zou doen.

Het valt ontzettend mee ja maar blijkt vaak een te grote drempel helaas.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:38

Wendy15 schreef:
Wat leuk inney kom je nog regelmatig op het eiland ook?

45 km is goed te doen toch? Tenminste als je een auto hebt of het ov goed aansluit.

Haha ja die laatste boot is wel een dingetje. S avonds na werk daten zit er niet echt in maar in het weekend geen probleem. Het is 20 minuutjes met de boot die gaat elk uur en kost 2.50 voor een retourtje.
Toch blijkt het idd vaak wel een probleem drempel om te daten is toch te hoog ofzo. Wel enkele dates gehad maar veel haken af om t eiland helaas.

Nee helaas, nu nog even teveel herinneringen met mijn ex haha. Maar ga er zeker terug komen. Maar dan wel in het laagseizoen :+ Wat een drukte anders zeg.
Ik heb toentertijd op loodsmansduin gewerkt en gewoond.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:45

Haha ja klopt in het hoogseizoen is heel druk. Ik krijg ook vaak de vraag of het niet heel saai is om hier te wonen en of er wel wat te doen is haha is genoeg te doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:50

Ik zou vanmiddag een date hebben, maar afgezegd.. hij was zo serieus, kon geen enkel geintje af.. zelfs niet 1 dubbelzinnige opmerking.. das dan weer het andere uiterste :')

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:59

Hahaha dat schiet ook niet op inderdaad

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 14:09

Ik denk dat ik mijn Tinder ga verwijderen.

Ik heb Tinder in een periode van mijn leven aangemaakt waarin ik nogal wanhopig op zoek was naar iemand die mij kon ondersteunen, aangezien ik 3 jaar lang niets anders gewoon was. Maar na verscheidene gesprekken gehad te hebben met de mensen rondom mij, en eindelijk meer tot rust te komen met mezelf, heb ik besloten dat dit niet goed voor me is.

De mensen waarmee ik contact mee heb gehad zijn volgens mij - buiten één persoon dan - niet de mensen die ik in mijn leven wil hebben. Ik ben er zeker van dat er ook wel gewoon lieve kerels op zitten, don't get me wrong, maar ik heb geen zin meer om een selectie te maken en puur af te gaan op een fototje en bizar weinig uitleg.

Anderzijds ben ik wel blij met de ervaring en ook de jongen die ik hiermee ontmoet heb, maar ik betwijfel of het wat ga worden tussen ons. Zoals mijn moeder me al vertelde, ziet hij mij eerder als 'vriendschapsmateriaal' dan relatiemateriaal. Want eerlijk, als hij me echt zo leuk vindt had hij al veel meer moeite gedaan om me te ontmoeten en dan mag je nog zo onzeker zijn over jezelf - dan doe je dat gewoon.. Ik gooi de bal nu in zijn kamp, contacteert hij me om af te spreken, dan doe ik dat wel nog uiteraard. En als het eindigt in een vriendschap, dan heb ik daar ook vrede mee (al had ik het natuurlijk liever anders gezien)

Ik heb het te veel willen controleren, te veel in de juiste richting proberen te duwen om er uiteindelijk alleen maar door teleurgesteld te worden en mezelf meer pijn te doen.

Ik wacht vanaf nu gewoon lekker af, zie maar wat er op me af komt en of ik er op in ga of niet. Maar echt op zoek gaan doe ik niet meer. Verder ook geen interesse in gewoon chatten met gasten dus daar stopt het.

Ik wens jullie veel succes met jullie Tinder-avonturen! Wie weet kom ik ooit nog wel eens terug, maar voorlopig is het goed zo.. Ik laat jullie ook zeker nog iets weten hoe het nu verder is gegaan met die ene jongen. (Als het noemenswaardig is tenminste)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 16:52

Date en ik zijn over. En eerlijk gezegd ben ik er niet echt rouwig om.

Relaxed, snap dat je date dan over laat gaan. Te serieus is ook niks aan.

Jackytje, goede beslissing! Altijd voor jezelf kiezen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 16:59

Heeft het gesprek met de vriend de doorslag gegeven?
Gelukkig dat jij er verder niet zo mee zit dan was blijkbaar het gevoel van jouw kant ook niet top?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:03

Wendy15 schreef:
Heeft het gesprek met de vriend de doorslag gegeven?
Gelukkig dat jij er verder niet zo mee zit dan was blijkbaar het gevoel van jouw kant ook niet top?

Denk het wel voor hem. En dat hij twijfelde en vooral dat zo lang duurde voordat hij een beslissing nam, was best een afknapper.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:11

Snap ik. Je wil toch iemand die helemaal voor je gaat en niet loopt te trutten en twijfelen

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:34

Die jongen van tinder is akkoord gegaan om af te spreken. Nu begint het gesprek weer voorzichtig. Wat denken jullie?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:59

Bambi1995 schreef:
Die jongen van tinder is akkoord gegaan om af te spreken. Nu begint het gesprek weer voorzichtig. Wat denken jullie?

Is dit nog steeds die zelfde jongen? Ik zou er gewoon mee kappen. Je hebt al zoveel tijd en emotie en gestoken en het lijkt niet alsof dat wederzijds is.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:06

linoleum schreef:
Bambi1995 schreef:

Is dit nog steeds die zelfde jongen? Ik zou er gewoon mee kappen. Je hebt al zoveel tijd en emotie en gestoken en het lijkt niet alsof dat wederzijds is.

Ja de zelfde jongen. Ik vind het echt moeilijk. Ik kan hem niet zo goed los laten. Waarom wil hij dan wel afspreken? houd hij mij aan het lijntje? Als ik er mee stop dan voelt het een beetje als een gemiste kans.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:06

Bambi1995 schreef:

Hoe graag denk jij zelf dat hij eigenlijk wil afspreken?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:10

Goof schreef:
Bambi1995 schreef:

Hoe graag denk jij zelf dat hij eigenlijk wil afspreken?

Ik heb niet het gevoel dat er iets zou gaan ontstaan als er wel een afspraak komt. Het duurde een dag voordat hij met een antwoord kwam dat hij het goed vond terwijl hij het wel gelezen had. Ik vind het zo raar allemaal. Waarom zou hij zijn tijd er nog in willen steken. Is er misschien iets waarmee ik hem zou kunnen testen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:13

Waarom blijf je er dan wel mee door gaan? En waarom zou je het willen testen? :? Houd de eer aan je zelf en stop er gewoon mee. Geen hand vol maar een land vol, en als je er nu al zo erg aan moet trekken wordt het toch niet wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:13

Grote kans dat ie afhaakt, dat denk ik tenminste.. He is not in to you..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:24

De vraag is niet waarom hij er nog tijd in zou steken, maar waarom jij er nog tijd in zou steken?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:26

De manier waarop je hier mee omgaat klinkt een tikkeltje wanhopig.
Echt er zijn nog zoveel meer mannen..
Niet angstvallig aan deze ene vasthouden..

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:32

Fem schreef:

Dit wilde ik ook zeggen, inderdaad. Wil je met hem afspreken omdat hij je leuk lijkt (en hij jou ook leuk lijkt te vinden) of omdat je met iemand af wil spreken/aandacht wil hebben? Dat hij zo lang heeft gewacht met antwoorden na het lezen van het bericht zegt voor mij wel genoeg...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:33

Wacht ff, zit half Wakkerdam in dit topic :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:39

Fem schreef:

Ja, dit inderdaad. Al vind ik het een beetje heel erg wanhopig. Hij doet duidelijk niet zo heel veel moeite voor je en ik vraag me af of dit je heel goed gaat doen.
Persoonlijk zou ik het contact afbreken en verder gaan Tinderen. Ik denk dat je met deze date, de deksel heel hard op je neus gaat krijgen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:44

Als ik mezelf van een afstandje bekijk gedraag ik me wel wanhopig inderdaad. Ik denk dat ik misschien beter tinder kan verwijderen en weer even aan mezelf ga werken.