Best lekker voor de tuin De bui ontstond rond half vier en kon toen weg vh werk. Helaas een klein uurtje later vier rillende paarden uit de wei geplukt
Ik was bij een vriendin in Hulshorst. Haar merrie was vanmorgen bevallen en veulen wilde maar slecht drinken. Halleluja gelukkig is de merrie zo braaf want wat ging het los zeg, niet normaal.
Hier in Twente idd weinig spectaculairs, wel even goede regenbui gehad met 1 harde klap onweer, dus voor de tuin heel fijn, net nog weer even 5 minuten harde regen en in de verte beetje gerommel. Dit was rond 20.00 uur vanavond, enige lucht die ik echt gezien heb vandaag, de rest van de dag was geen wolk te zien, vooral alleen maar grijs.
Bizar die verschillen. Hier in Groningen is gewoon echt helemaal níks gevallen. En hoever is Assen nou echt hier vandaan? Daar alles onder water en hier was het heel vriendelijk weer. Zonnetje, 20 graden..
Ik heb van de week in Newcastle zowaar 2 rommels gehad.. Dat was het dan.
Ben benieuwd hoe dat is als ik verhuis over een paar weken, die streek van Engeland krijgt een stuk meer onweer dan hier in het noorden (waar het eigenlijk amper voorkomt).
amber15
Geplaatst: 19-07-19 13:45
Kan er al iets zinnigs gezegd worden over volgende week? Ik ga kamperen en hoor de meest extreme dingen qua temperatuur.