Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeBuurvrouw schreef:Relevante info,altijd handig.
Maar blijf toch bij mijn standpunt,het geeft geen vertrouwen. Hoe leuk en lief het ook klinkt,nee ik lees liever van bedankt voor de betaling,dit is de track en trace code.
DeBuurvrouw schreef:Dat verandert het. Ik baseer mijn berichten op de informatie die jij geeft.
Als je gelijk alles speciaal even uit typt krijg je dus ook andere reacties.
DeBuurvrouw schreef:Idd gewassen of zo versturen desnoods met een geurdoekje erbij oid. Tegenwoordig krijg je soms een half paard erbij cadeau als je een dekje koopt....
En met tweedehands
roxiie schreef:Hier een goede en een slechte ervaring op t zelfde artikel.
Ik had een groot kippenhok te koop staan, waar vanochtend iemand voor zou komen kijken. Deze is dus helaas zonder af te melden niet op komen dagen.
Tweede geïnteresseerde een berichtje gestuurd, deze was er binnen 10 minuten en heeft betaald en het hok meegenomen!
Daphara schreef:DeBuurvrouw schreef:Idd gewassen of zo versturen desnoods met een geurdoekje erbij oid. Tegenwoordig krijg je soms een half paard erbij cadeau als je een dekje koopt....
En met tweedehands
Nou precies dat dus he!!
Ben ik dan zo vreemd als ik €10 bied voor een dekje (de vraagprijs) dat ik dan ook nog verwacht dat ik die gewassen krijg? Immers zijn de foto's bij de advertentie van een gewassen dekje en neem ik aan dat ik de kwaliteit van de foto's mag verwachten en niet een dekje dat ongewassen en vies is.
Verkoper dacht er dus anders over, vond dat ik voor dat bedrag niet een gewassen dekje mocht verwachten.