Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:02

Ja natuurlijk! p.p inc alles dus eten en vliegen etc ongeveer 2500 euro pp. En dat is best netjes voor 5 weken *\o/*

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:44

Wordt het de nieuwe Edward of de nieuwe Anky? :P Vanaf nu te lezen wat het geslacht is van mijn buikbewoner in de link in mijn onderschrift.
Iedereen bedankt voor het stemmen en voor het reageren! Ik moet echt even gaan uitzoeken hoe ik bij anderen kan reageren en hoe ik überhaupt een foto neerzet bij mezelf. :P

Yv_

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 15:06

Oh dat is wel heel erg vreemd Yasmine..

Savita

Ga straks weer even lekker bijlezen op mn gemak!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:15

miszeva schreef:
Ja natuurlijk! p.p inc alles dus eten en vliegen etc ongeveer 2500 euro pp. En dat is best netjes voor 5 weken *\o/*

Dat is goed te doen idd. :j

Mooie kleur paars Yv!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:29

Die irritaties van fotografen klinkt bekend. Ik heb het zelf ook: mensen willen heel graag hulp met hun paard en vragen mij vanalles via email. Toen ik dat nog allemaal (gratis en wel) beantwoordde kreeg ik soms geen eens 'dank je wel' terug. Toch zat ik dan een uur of meer aan zo'n antwoord te schrijven. Ik vraag ook altijd om updates en of ze er ook wat aan gehad hebben. Niets.... NU verwijs ik ze naar mijn (gratis) blog en naar mijn website met prijzen als ze een advies op maat willen hebben. Dan hoor ik ook meestal ook niets meer, maar dan heb ik ze tenminste wel vriendelijk te woord gestaan. :D En het kost mij geen anderhalf uur meer aan wat ik dacht 'klantvriendelijkheid' te zijn.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:30

Sommige mensen...

Ik heb vandaag OPI It's a Piazza Cake op mijn blog. Een typisch herfst kleurtje, ik vind het zelf alleen niet mooi haha.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:49

Blijf nog steeds stilletjes meelezen :) Heb zelf ook weer wat nieuws geschreven.

Tazzey, prachtige kleur! Ik ben zelf nooit zo van oranje nagellak, maar deze heeft wel een fijne gloed :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 13:01

Tazzey schreef:
Sommige mensen...

Ik heb vandaag OPI It's a Piazza Cake op mijn blog. Een typisch herfst kleurtje, ik vind het zelf alleen niet mooi haha.

Hij Is prachtig <3

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 13:49

haha Tazzey. Ik vind hem ook niet echt heel mooi :o
Ik heb weer een nieuwe #THROWBACK Thursdaygeschreven.

Ik had die blogpost al vorige week ingepland voor vandaag. Was het helemaal vergeten. :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:26

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:12

Wat gaaf Eef! En wow.. Wat goedkoop voor zo'n flinke tijd :oo .

Oh wat zonde van die OPI. Ik hou wel van die herfstoranje kleurtjes, maar deze.. Nee. Denk door de finish ofzo, een shimmertje had 'm al zoveel leuker gemaakt. Vind 'm je matte overigens wel goed staan hoor!
Op deze blijf ik echt verliefd: Autumn

Leuke post over de dingetjes van fotografen!

Ga straks nog even verder bijlezen. Vanmiddag verstandskies getrokken maar doet stukken meer pijn dan ik verwacht en gehoopt had >;) . Maar even proberen tukkie te doen ofzo.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 15-10-15 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:18

Beterschap Yv

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:32

Haai! Wow bijna een nieuw topic XD
Zijn er vloggers hier? vind dat altijd leuker want lappen tekst op de pc haat ik XD

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:25

Beterschap Yv!

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:26

Beterschap!!

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:38

Beterschap!!

Ik schreef vandaag iets overDouwe Bob en het songfestival. Gebaseerd op Facebook reacties.

Ik weet even niet zo goed wat ik met mijn blog aan moet. Ik wilde in eerste instantie vooral over lifestyle onderwerpen bloggen, maar kom er nu achter dat ik column-achtige artikelen veel leuke vind om te schrijven. Twijfel nu dus of ik mijn blognaam ga veranderen in mijn eigen naam inplaats van diaryjulia. En weet ook niet zo goed wat ik met m'n youtube kanaal moet. Had een introvideo gemaakt maar heb geen idee wat ik er op wil uploaden.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:43

xniieeenke schreef:
Haai! Wow bijna een nieuw topic XD
Zijn er vloggers hier? vind dat altijd leuker want lappen tekst op de pc haat ik XD

Ja ik wil dat nog steeds! Ik ozu zo graag een apart topic ervoor willen...

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 07:25

xxxJulia schreef:
Beterschap!!

Ik schreef vandaag iets overDouwe Bob en het songfestival. Gebaseerd op Facebook reacties.

Ik weet even niet zo goed wat ik met mijn blog aan moet. Ik wilde in eerste instantie vooral over lifestyle onderwerpen bloggen, maar kom er nu achter dat ik column-achtige artikelen veel leuke vind om te schrijven. Twijfel nu dus of ik mijn blognaam ga veranderen in mijn eigen naam inplaats van diaryjulia. En weet ook niet zo goed wat ik met m'n youtube kanaal moet. Had een introvideo gemaakt maar heb geen idee wat ik er op wil uploaden.

Je kunt onder deze naam toch ook gewoon column-achtige artikelen schrijven? Ik zie niet waarom je dat zou veranderen. Gewoon doen wat jij het leukst vind om te schrijven, je doet het tenslotte voor de lol. ;)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 07:38

Ik ben ook heel erg aan het ontwikkelen. Ik ben dan wel onder 'HippoLogic' ("kennis van paarden" in oud Grieks) aan het bloggen maar ik begon als mijn persoonlijke trainingsdagboek online van mijn paard Kyra. In het Nederlands.

Nu 5,5 jaar later gaat het over clicker training (stap voor stap instructies) en rijden in het algemeen (ik heb een Centered Riding achtergrond) en de laatste tijd gaat het steeds meer neigen naar een opinie blog (over ethisch paarden trainen).

Morgen (= over anderhalf uur) komtmijn blog online over mijn Happy Herd die ik heb opgericht.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 09:08

Bij mij zijn de onderwerpen en toon ook flink aan het wisselen geweest in de anderhalf jaar dat ik inmiddels blog. En het zal ook wel blijven veranderen, maar dat is prima.

Ik heb vandaag weer een bee update: Bee Update: Autumn

En ik wou graag even jullie mening. Omdat ik steeds meer ander schrijfwerk ga doen wil ik mijn website daar ook op gaan aanpassen. Nu zit ik er zelf aan te denken een algemene voorpagina te maken waarop je dan kunt kiezen om naar de blog te gaan, of naar "werken met". Maar zou dat ook een drempel worden voor mensen om mijn blog te bezoeken? Dat ze extra moeten klikken. Ik ben wat bang dat mn blog daardoor te veel verborgen komt te zitten namelijk. Wat denken jullie?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 11:00

Thanks meiden. Wat een rotpijn is dat zeg, had ik echt niet verwacht :(. Heb nu andere pijnstillers gekregen, hoop dat de combinatie gaat helpen.

Even her en der wat reacties achtergelaten, nu weer tijd om bij te lezen :).

Had er zelf ook nog eentje staan vandaag zag ik: Kiko #524

Inge, bedoel je schrijfwerk als echt in stukken? Dan zou je je blog als hoofdpagina kunnen doen en die als doorklikker? Of als je het schrijfwerk belangrijker vindt, de blog als doorklikker. Voor mij is het geen probleem om door te moeten klikken als ik de site leuk vind. Maar het zou wel een extra stap voor nieuwe bezoekers kunnen zijn...

Oh Inge, ligt jouw site er nu trouwens uit? Wilde gaan neuzen bij die "koffie" link, maar krijg een foutmelding. Ook als ik het adres handmatig intoets. Ook zo bij de Bee Update.

Eef01: Is het een quote wat je als tekst hebt of heb je het zelf geschreven? Indien het laatste, staan er in je tweede zin wat foutjes. Indien het eerste, dan heb ik natuurlijk niks gezegd :).

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:26

happypaardje schreef:
xxxJulia schreef:
Beterschap!!

Je kunt onder deze naam toch ook gewoon column-achtige artikelen schrijven? Ik zie niet waarom je dat zou veranderen. Gewoon doen wat jij het leukst vind om te schrijven, je doet het tenslotte voor de lol. ;)

Het was ook meer dat ik m'n blognaam niet zo leuk vind. Maar ik ga er nog even over nadenken.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:01

Ik heb vandaag een oudere China Glaze neon lak op mijn blog, Pink Voltage.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 17:23

Ik heb vandaag 2 nieuwe artikelen online gegooid.

Als eerste mijn weekblog waarin ik beschrijf wat ik afgelopen week allemaal gedaan heb.

En als tweede een winactie :D: Een westernles op mijn paard!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 18:52

Leuke winactie! Ik woon te ver weg. :(

Ik ben een Happy Herd gestart en dit is mijn blog erover.