Ik zou ook een weekend gaan, er is daar zoveel te zien. Kan je zelfs wel een week rondlopen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Naar Londen gaan voor de primark is sowieso zonde geld.
Ik zou ook een weekend gaan, er is daar zoveel te zien. Kan je zelfs wel een week rondlopen!
Rena100 schreef:Londen is mooi, maar vorig jaar eigenlijk alleen maar cultuur opgesnoven en geen Primark gezien van binnen. Wel de grote warenhuizen voor alle items die je in NL niet kan kopen
In Londen betaal je uiteraard met de pond dus wellicht dat sommige dingen daardoor goedkoper lijken te zijn? Maar mijn ervaring is dat Engeland over het algemeen duurder is.
mirthheee schreef:Is de home afdeling in Amsterdam groter dan in Eindhoven? En die pri in Amsterdam ligt in het centrum, toch? Ga daar binnenkort heen!
Stamper schreef:mirthheee schreef:Is de home afdeling in Amsterdam groter dan in Eindhoven? En die pri in Amsterdam ligt in het centrum, toch? Ga daar binnenkort heen!
Persoonlijk vind ik Amsterdam kleiner als Eindhoven. Maar ik denk dat dat ook maar net is wat je gewend bent, en fijner vind! Eindhoven ben ik meerdere male keren geweest, dus dan vergelijk je onbewust misschien toch.