Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:Soms heb ik echt de neiging om de gemeente een brief te sturen met allemaal van dat soort dingen in het verkeer, want er is meer![]()
Ik ben soms ook wel een beetje brutaal op de fiets hoor, maar ik ga 4x in de week die straat op en neer en heb bijna elke dag wel een keer iets bij die versmallingen. Al helemaal omdat ik er langs moet om de tijden dat de basisscholen beginnen en/of uit zijn en ouders van kinderen lijken te denken dat verkeersregels niet voor hun gelden?
Jolliegirl schreef:Marlies, je medicatie kan eventueel met een drinkontbijt? Dan kan je mooi op bed blijven liggen ook.
Of een bakje overnight oats maken.
TessaxQuincy schreef:TessaxQuincy schreef:Dat er een random Bol pakketje in m’n PostNL app staat maar ik 100% weet dat ik niet besteld heb, maar staat wel op mijn naam. Hij zou vandaag bezorgd worden maar lijkt erop dat er vertraging is dus komt dan toch niet
Dit geplaatst op 18 November.
Ondertussen is die nog steeds niet binnen. Wel is die sinds gister bij postNL, stond dat die vandaag binnen zou komen tussen 08:00 en 18:00, maar is nog niet gesorteerd of onderweg. Dus dat zou ook wel niet zo zijn. Ik kan hier zooo slecht tegen, ik wil weten wat het is.