Ineke2 schreef:Is er geen telefoonnummer waar je heen kan bellen Siers83?
Jawel maar dit mens is dus nooit aanwezig, krijg haar amper te pakken. En ik heb dit soort dingen liever op mail
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Hoe lang van te voren heb je iets gegeten/gedronken voor de eerste klachten kwamen? Kan dat iets zijn geweest wat niet goed meer was?
Veel beterschap en sterkte!
Ineke2 schreef:Eapy, mijn huisarts raad aquarius aan om te drinken, kleine slokjes. Ik hoop dat er in elk geval vocht in blijft, bij mij was dat niet zo en heb daardoor 3 nachten in het ziekenhuis doorgebracht. Beterschap
Winged schreef:Uitnodiging gekregen van een bedrijf en dan kan ik niet. Ik ben dan namelijk op vakantie.
Krijg ik telefoon. Waarom ik niet kan en of ze mij kunnen overtuigen. Ik 'ik ben dan op vakantie'. 'Oh, maar het is een dag vol inspiratie en leuke sprekers.' 'Ik ben dan op vakantie in land X.. Bedankt maar nee'.MENSEN
Eapy schreef:fohadie schreef:Hoe lang van te voren heb je iets gegeten/gedronken voor de eerste klachten kwamen? Kan dat iets zijn geweest wat niet goed meer was?
Veel beterschap en sterkte!
Hm, avondeten bij een bruiloft rond 20.30, taart etc rond 01:00. Toen de volgende ochtend ontbijt in het hotel (yoghurt en fruit) en rond 13:00 lunch op de luchthaven (wrap met kaas en hummus, fruit). Toen in de supermarkt eten gehaald en rond 19:00 gegeten. Om 02:00 begonnen de eerste symptomen.
Heel erg bedankt!! Water blijft er nu gelukkig wel in — kleine slokjes en ik heb niks meer gegeten. En niet voordat ik me omdraai in bed en zo haha.
Dankjewel! Aquarius of zoiets hebben we niet in huis en mijn vriend is werken (in het buitenland). Maar zo gauw ik weer een beetje mobiel ben ga ik dat halen. Water blijft er nu soort van wel in.
Heb volgens mij ook een flinke voorhoofdsholteontsteking, m’n ogen doen pijn als ik rondkijk. Heeeelemaal klaar mee
daantjuhhh schreef:Ik heb een paar weken terug intern gesolliciteerd.
Helaas afgewezen, maar het telefoongesprek met afwijzing was toch best prettig.
Manager bood mij aan om een dagje mee te lopen om te kijken is het wat voor mij.
Dat heb ik direct aangenomen.
Hij gaf aan dat er nog meer rondes komen en dat ik het dan eventueel opnieuw kan proberen mocht het klikken.
Dus nu was de vacature weer open.
Ik een nieuwe brief geschreven, cv aangepast naar aanleiding van wat kritiek puntjes die ik meegekregen had.
Wil ik solliciteren zegt het systeem dat ik niet kan solliciteren omdat ik een afwijzing heb gehad van dezelfde functie.
3 uur bezig geweest met herschrijven….
Pfff
prompter schreef:fleurtjeuh schreef:Ikea is schijnbaar gestopt met het verkopen van laminaat vloeren![]()
![]()
Oh bijzonder, wat hier op de vloer ligt komt ook nog bij Ikea vandaan. Niks over gehoord of gelezen!
Benzz schreef:daantjuhhh schreef:Ik heb een paar weken terug intern gesolliciteerd.
Helaas afgewezen, maar het telefoongesprek met afwijzing was toch best prettig.
Manager bood mij aan om een dagje mee te lopen om te kijken is het wat voor mij.
Dat heb ik direct aangenomen.
Hij gaf aan dat er nog meer rondes komen en dat ik het dan eventueel opnieuw kan proberen mocht het klikken.
Dus nu was de vacature weer open.
Ik een nieuwe brief geschreven, cv aangepast naar aanleiding van wat kritiek puntjes die ik meegekregen had.
Wil ik solliciteren zegt het systeem dat ik niet kan solliciteren omdat ik een afwijzing heb gehad van dezelfde functie.
3 uur bezig geweest met herschrijven….
Pfff
Dat is een systeemdingetje, zou er morgen even achteraan bellen.