https://www.instagram.com/reel/CydzdAGs ... M1YmI2Ng==
(Hij heeft allemaal post gekregen uit het hele land, in het bovenstaande filmpje laat Agent Guido zien hoe veel)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Wij hebben een nieuwe pakketbezorger sinds een paar weken en die gast belt eerst aan en gaat dan pas het pakket uit de bus graven. Sta je daar te kleumen bij de voordeur, want dat pakket ligt natuurlijk nooit vooraan
juval schreef:haha.. ik wilde net reageren met hoe ergerlijk het wel niet is als mensen overal maar engelse termen doorheen smijten... maar het is je vergeven hoor!! fijn dat je er weer bent. Gaat alles goed?
Nyaleti schreef:Waar koopt men nog een echte winterjas zonder er een nier voor te moeten verkopen?
Zit even te zoeken maar de winterjassen zien eruit als wat ik draag als jas op een frisse zomerdagen die er degelijk uitzien zijn 300 euro..
Foaly schreef:Wij hebben een nieuwe pakketbezorger sinds een paar weken en die gast belt eerst aan en gaat dan pas het pakket uit de bus graven. Sta je daar te kleumen bij de voordeur, want dat pakket ligt natuurlijk nooit vooraan
Nyaleti schreef:Stond een Jehova getuige aan de deur. Of m'n ouders thuis waren en of ik een boodschap mocht aannemen of doorgeven. Hoe oud dacht hij dat ik was? Ik ben 26, dit had mijn bedrijf kunnen zijn
Nyaleti schreef:Stond een Jehova getuige aan de deur. Of m'n ouders thuis waren en of ik een boodschap mocht aannemen of doorgeven. Hoe oud dacht hij dat ik was? Ik ben 26, dit had mijn bedrijf kunnen zijn
xPabloBokt schreef:Nyaleti schreef:Stond een Jehova getuige aan de deur. Of m'n ouders thuis waren en of ik een boodschap mocht aannemen of doorgeven. Hoe oud dacht hij dat ik was? Ik ben 26, dit had mijn bedrijf kunnen zijn
Goeie, ik moet nog zo'n bordje bestellen dat we geen colportage of geloofsovertuigers aan de deur willen.
Ineke2 schreef:Daar word ik wel nieuwsgierig van, hoe dan?
BaileyMix schreef:Ineke2 schreef:Daar word ik wel nieuwsgierig van, hoe dan?
Alsof het de duivel himself isTegen iedereen aan het overdrijven hoezeer hij nóóit luistert en altijd vervelend is etc. En echt niks van mij aannemen... Voorbeeld; hond dartelt door tuin, gaat gras staan eten. "Dat doet hij om mij uit te dagen, als hij zich zo misdraagt moet hij naar binnen!" Hond wil naar buiten, stuift door/tegen de deur zodra die open gaat. Ja, dat is irritant. Gelukkig kent hij heel goed het commando 'blijf' en dan wacht hij netjes voor een open deur. Maar denk maar niet dat mijn moeder dat commando ook maar één keer geeft "want hij luistert toch niet, daar heb ik geen zin in iedere keer hoor"
En zo gaat het miljoen keer per dag, met allesEn dan alles wat hij doet overdrijven naar iedereen zodat iedereen denkt dat het een rothond is. Hondje is maandenlang hier geweest, superlief en hij kan echt luisteren.
Maar geen enkel commando wil ze met hem oefenen, en dan wel klagen dat hij zogenaamd niet luistert en alles wat ze vervelend aan hem vindt (op een bepaalde manier kijken, achter haar aan lopen, met zijn speeltje door het huis rennen) doet hij om haar te pesten. Aan de riem gaat het slecht, los kan al helemaal niet, beestje kan zijn kontje niet keren of hij krijgt commentaar.
Het gaat hier om een teckeltje van 2, niet Cujo ofzo hè. Pohhhh ik heb er genoeg van haha, dat gezeur.
xPabloBokt schreef:Nyaleti schreef:Stond een Jehova getuige aan de deur. Of m'n ouders thuis waren en of ik een boodschap mocht aannemen of doorgeven. Hoe oud dacht hij dat ik was? Ik ben 26, dit had mijn bedrijf kunnen zijn
Goeie, ik moet nog zo'n bordje bestellen dat we geen colportage of geloofsovertuigers aan de deur willen.
xPabloBokt schreef:Waarom heeft jouw moeder een hond dan als ze het zo'n rotbeest vindt?