Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-23 11:39

Voor de mensen die Bureau Rotterdam hebben gekeken en geschrokken waren van het ene voorval in de eerste aflevering: er is ook iets heel moois voor die meneer uit voortgekomen :)

https://www.instagram.com/reel/CydzdAGs ... M1YmI2Ng==

(Hij heeft allemaal post gekregen uit het hele land, in het bovenstaande filmpje laat Agent Guido zien hoe veel)

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 12:10

Moest iemand van jullie zich afvragen hoe het eruit ziet als je paarden over de greens lopen op een golfterrein :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Losgebroken of ruiters? No idea ..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 12:14

:D :D Ging jij golfen, of was je paard ergens waar hij niet moest zijn?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 12:27

Pakketbezorgers die kloppen ipv aanbellen. Weet ik veel, ik dacht dat ik de buren weer eens hoorde klussen :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 13:04

Wij hebben een nieuwe pakketbezorger sinds een paar weken en die gast belt eerst aan en gaat dan pas het pakket uit de bus graven. Sta je daar te kleumen bij de voordeur, want dat pakket ligt natuurlijk nooit vooraan :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 13:12

Foaly schreef:
Wij hebben een nieuwe pakketbezorger sinds een paar weken en die gast belt eerst aan en gaat dan pas het pakket uit de bus graven. Sta je daar te kleumen bij de voordeur, want dat pakket ligt natuurlijk nooit vooraan :')

Daar zou ik blij mee zijn :j

Hij belt aan en rent niet meteen weg.
Aanbellen is al uniek en tijd hebben om bij de deur te komen ook.

Houden zo eentje en anders hier heen sturen :j

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 13:22

Nou :+

Hij heeft al eens mijn pakket bij de buren (twee huizen eerder) gedropt zonder hier uberhaupt aan te bellen, dus zo blij ben ik niet met m :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 13:36

Nee bij zo'n actie niet nee :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 14:18

juval schreef:
haha.. ik wilde net reageren met hoe ergerlijk het wel niet is als mensen overal maar engelse termen doorheen smijten... maar het is je vergeven hoor!! fijn dat je er weer bent. Gaat alles goed?

Lief dat je het vraagt! Het gaat elke dag wat beter, de pijnklachten waar de operatie voor was die voel ik zelfs al verminderen, ik ben echt heel blij en opgelucht.

Succes vandaag, hopelijk is het ook gezellig en leuk, en iets heel tofs voor de kinderen om later weer op terug te kunnen kijken :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 14:33

Ik erger me helemaal de piepeltjes aan hoe mijn moeder met haar hond omgaat :+ Echt, zodra het mogelijk is komt dat lieve kindje permanent hier wonen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 15:08

Daar word ik wel nieuwsgierig van, hoe dan?

Telpeva wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat je je eerdere klachten merkbaar voelt verminderen.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 15:40

Nyaleti schreef:
Waar koopt men nog een echte winterjas zonder er een nier voor te moeten verkopen?
Zit even te zoeken maar de winterjassen zien eruit als wat ik draag als jas op een frisse zomerdag :') en die er degelijk uitzien zijn 300 euro..

Ik heb een lange pufferjas van Ragwear, hij is echt heel erg warm en ik ben een mega-koukleum. Ziet er ook nog eens mooier uit dan je zou denken van een pufferjas (niet zo'n glad stofje). Heb er al veel complimenten over gekregen. Ik ben 1.60, bij mij komt hij tot aan mijn enkels. Hij is niet supergoedkoop maar ik ga hier nog zeker 30 jaar in wonen.

Volgens mij is het deze:
https://www.zalando.nl/ragwear-pavla-wi ... j-q11.html

Wat ontzettend fijn Telpeva!

Ik erger me aan de griep die heeft toegeslagen. Ben compleet uit de running, ziek moeten melden op het werk en ik had ook nog een aantal leuke dingen gepland die nu niet door kunnen gaan ;( .
Laatst bijgewerkt door miereneter op 18-10-23 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 15:43

Foaly schreef:

Ja dat doet hij hier ook. Maar daar ben ik aan gewend dus ik weet dat ik niet naar de deur hoef te rennen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 15:51

Foaly schreef:

Beter dan wat die van ons doet, de pakketten op de stoep flikkeren en wegrijden, ongeacht of er iemand thuis is. Net ook weer. Als ik er niet ben staat het mooi voor het grijpen :Y)
Laatst bijgewerkt door black_kelpie op 18-10-23 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 15:54

Stond een Jehova getuige aan de deur. Of m'n ouders thuis waren en of ik een boodschap mocht aannemen of doorgeven. Hoe oud dacht hij dat ik was? Ik ben 26, dit had mijn bedrijf kunnen zijn :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 16:01

Nyaleti schreef:
Stond een Jehova getuige aan de deur. Of m'n ouders thuis waren en of ik een boodschap mocht aannemen of doorgeven. Hoe oud dacht hij dat ik was? Ik ben 26, dit had mijn bedrijf kunnen zijn :')

Voor de volgende keer even zeggen oh ja hoor ik zal ze even roepen en dan weglopen en zelf terugkomen en zeggen u wou wat aan mij doorgeven ik ben de ouder :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-23 16:02

Nyaleti schreef:

Goeie, ik moet nog zo'n bordje bestellen dat we geen colportage of geloofsovertuigers aan de deur willen. :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 16:03

xPabloBokt schreef:
Nyaleti schreef:

Goeie, ik moet nog zo'n bordje bestellen dat we geen colportage of geloofsovertuigers aan de deur willen. :+

Hier zo'n bordje aan de deur. Het is zo fijn :+:

Helaas werkt het dan weer niet tegen jehova's in het centrum van de stad -O- Kreeg zaterdag de vraag of ik met zekerheid kon zeggen of ik in de hemel kwam.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 16:04

Liever niet, de hemel lijkt me zo saai met al die regels

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 16:05

Ineke2 schreef:

Alsof het de duivel himself is :+ Tegen iedereen aan het overdrijven hoezeer hij nóóit luistert en altijd vervelend is etc. En echt niks van mij aannemen... Voorbeeld; hond dartelt door tuin, gaat gras staan eten. "Dat doet hij om mij uit te dagen, als hij zich zo misdraagt moet hij naar binnen!" Hond wil naar buiten, stuift door/tegen de deur zodra die open gaat. Ja, dat is irritant. Gelukkig kent hij heel goed het commando 'blijf' en dan wacht hij netjes voor een open deur. Maar denk maar niet dat mijn moeder dat commando ook maar één keer geeft "want hij luistert toch niet, daar heb ik geen zin in iedere keer hoor"

En zo gaat het miljoen keer per dag, met alles :') En dan alles wat hij doet overdrijven naar iedereen zodat iedereen denkt dat het een rothond is. Hondje is maandenlang hier geweest, superlief en hij kan echt luisteren.
Maar geen enkel commando wil ze met hem oefenen, en dan wel klagen dat hij zogenaamd niet luistert en alles wat ze vervelend aan hem vindt (op een bepaalde manier kijken, achter haar aan lopen, met zijn speeltje door het huis rennen) doet hij om haar te pesten. Aan de riem gaat het slecht, los kan al helemaal niet, beestje kan zijn kontje niet keren of hij krijgt commentaar.

Het gaat hier om een teckeltje van 2, niet Cujo ofzo hè. Pohhhh ik heb er genoeg van haha, dat gezeur.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-23 16:06

Niobe schreef:
Liever niet, de hemel lijkt me zo saai met al die regels

I'd rather go to hell, that's where all my friends are

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-23 16:07

BaileyMix schreef:
Ineke2 schreef:

Alsof het de duivel himself is :+ Tegen iedereen aan het overdrijven hoezeer hij nóóit luistert en altijd vervelend is etc. En echt niks van mij aannemen... Voorbeeld; hond dartelt door tuin, gaat gras staan eten. "Dat doet hij om mij uit te dagen, als hij zich zo misdraagt moet hij naar binnen!" Hond wil naar buiten, stuift door/tegen de deur zodra die open gaat. Ja, dat is irritant. Gelukkig kent hij heel goed het commando 'blijf' en dan wacht hij netjes voor een open deur. Maar denk maar niet dat mijn moeder dat commando ook maar één keer geeft "want hij luistert toch niet, daar heb ik geen zin in iedere keer hoor"

En zo gaat het miljoen keer per dag, met alles :') En dan alles wat hij doet overdrijven naar iedereen zodat iedereen denkt dat het een rothond is. Hondje is maandenlang hier geweest, superlief en hij kan echt luisteren.
Maar geen enkel commando wil ze met hem oefenen, en dan wel klagen dat hij zogenaamd niet luistert en alles wat ze vervelend aan hem vindt (op een bepaalde manier kijken, achter haar aan lopen, met zijn speeltje door het huis rennen) doet hij om haar te pesten. Aan de riem gaat het slecht, los kan al helemaal niet, beestje kan zijn kontje niet keren of hij krijgt commentaar.

Het gaat hier om een teckeltje van 2, niet Cujo ofzo hè. Pohhhh ik heb er genoeg van haha, dat gezeur.

Waarom heeft jouw moeder een hond dan als ze het zo'n rotbeest vindt? :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 16:10

xPabloBokt schreef:
Nyaleti schreef:

Te passief-agressief naar mijn smaak.....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-23 16:12

Hoezo? Ik kan er gewoon niet tegen dat die mensen geen nee begrijpen zodra je de deur open doet. Kan hem ook gewoon niet open doen maar kan ze dan toch beter de tijd besparen om überhaupt aan te bellen.

Ik heb autisme en ben enorm conflictvermijdend/een people pleaser en kan daardoor moeilijk nee zeggen tegen mensen - zelfs dat voelt namelijk als een conflict. Dat zit er nou eenmaal in en kost enorm veel energie. Dan heb ik liever dat bordje op de deur dat ze gewoon weg blijven, scheelt mij weer batterij :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 16:14

xPabloBokt schreef:
Waarom heeft jouw moeder een hond dan als ze het zo'n rotbeest vindt? :')

Dat is iedereen een vraag :') Omdat hij er zo schattig uitziet, denk ik. Dit is al zijn vijfde huis, mensen moeten echt eens stoppen met ondoordacht schattige diertjes in huis nemen zonder er moeite in te willen steken.