Berdien schreef:Die fücking verkoudheid houdt maar niet op
Ik had hier ook last van, blijkbaar had ik een chronische ontsteking in mijn bijholtes!
Misschien eventjes langs de dokter gaan? Ik kreeg een antibiotica kuur en nu is het gelukkig beter.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kampioen2be schreef:Misschien, als je nog hebt, een zelftest doen Zifstar? Niet dat het wat uitmaakt tegenwoordig, maar de klachten die je hier omschrijft komen erg overeen met de klachten die ik veel hoor bij mensen die corona hebben in mijn omgeving....
Femke_Tweety schreef:Mensen die over de camping lopen, telefoongesprek,
Telefoon in de hand op speaker.
Gaan zitten op het zitje voor algemeen gebruik, onder een afdak dat als acoustische versterker werkt.
Why.
Je kunt alles volgen, zo'n blikkerig geluidje waar je je haast niet voor af kunt sluiten.
Het was zo lekker stil en rustig.
Hou dat ding gewoon aan je oor en hou je gesprek prive.
Je bent niet alleen en je zit niet binnen...
Zilfstar schreef:Femke_Tweety schreef:Mensen die over de camping lopen, telefoongesprek,
Telefoon in de hand op speaker.
Gaan zitten op het zitje voor algemeen gebruik, onder een afdak dat als acoustische versterker werkt.
Why.
Je kunt alles volgen, zo'n blikkerig geluidje waar je je haast niet voor af kunt sluiten.
Het was zo lekker stil en rustig.
Hou dat ding gewoon aan je oor en hou je gesprek prive.
Je bent niet alleen en je zit niet binnen...
Ja dat snap ik ook nooit. hebben ook wat mensen op stal handje van. Kun je alles meegenieten van hun relatieperikelen en die van vrienden en kennissen…
Marcella schreef:Dat ik heel hard aan het hopen ben om niet dezelfde kant op te gaan als mijn moeder met hooikoorts en allergisch zijn voor alle bomen die hier in NL voorkomen.
En dat ik dus niet even normaal kipblokjes kan snijden helemaal niet als het eigen vlees is.
Loeky01 schreef:Ik voel me zo fiets eenzaam en verdrietig. Ik ga zo naar een huis kijken in een andere stad want dat is een stuk dichter bij werk, maar ik wil hier eigenlijk niet weg maar hier heb ik eigenlijk ook niks. Oh en grote kans dat ik de woning niet kan kopen omdat iemand overbiedt of dat ze niet akkoord gaan met mijn voorwaarden.
Ik dacht een relatie te hebben, rocky maar met een fijn uitgangspunt. Nee hoor, meneer wil alleen de lusten en niet de lasten. Ben ik nog eenzamer. Top.
kampioen2be schreef:Marcella schreef:Dat ik heel hard aan het hopen ben om niet dezelfde kant op te gaan als mijn moeder met hooikoorts en allergisch zijn voor alle bomen die hier in NL voorkomen.
En dat ik dus niet even normaal kipblokjes kan snijden helemaal niet als het eigen vlees is.
Dit heb ik!! Extreme variant. Zelfs voor dennennaalden. Het is niet leuk, maar mocht het toch ook voor jou zo zijn: je kan met operatie en met allergie pillen best leven![]()
Ik was gister op stal terwijl er gras gemaaid werd, en kon het voor het eerst in maanden ruiken
MarlindeRooz schreef:LaPluche schreef:Dat doe ik al zo vaak. In dit geval was ook ik er een keertje klaar mee, hoe kan iemand beslissen dat mensen uitgesloten moeten worden, alleen omdat ze anders denken?
Nee omdat ze onzin verspreiden, daar moet je mensen tegen beschermen. Sorry dat je die onzin gelooft maar daar hoef je mij niet mee lastig te vallen.
Loeky01 schreef:Ik voel me zo fiets eenzaam en verdrietig. Ik ga zo naar een huis kijken in een andere stad want dat is een stuk dichter bij werk, maar ik wil hier eigenlijk niet weg maar hier heb ik eigenlijk ook niks. Oh en grote kans dat ik de woning niet kan kopen omdat iemand overbiedt of dat ze niet akkoord gaan met mijn voorwaarden.
Ik dacht een relatie te hebben, rocky maar met een fijn uitgangspunt. Nee hoor, meneer wil alleen de lusten en niet de lasten. Ben ik nog eenzamer. Top.
hahahatsjoe schreef:Waarom rakel je in vredesnaam een post van drie weken geleden op?MarlindeRooz schreef:Nee omdat ze onzin verspreiden, daar moet je mensen tegen beschermen. Sorry dat je die onzin gelooft maar daar hoef je mij niet mee lastig te vallen.
Dat jij het onzin vindt wil niet zeggen dat het onzin is... Dat is inmiddels allang gebleken.
fotolijstje schreef:Zoveel last van mijn PTSS, waarom kan ik gewoon niet als normaal mens functioneren?!