Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:29

Berdien schreef:
Die fücking verkoudheid houdt maar niet op ^)

Ik had hier ook last van, blijkbaar had ik een chronische ontsteking in mijn bijholtes!
Misschien eventjes langs de dokter gaan? Ik kreeg een antibiotica kuur en nu is het gelukkig beter.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:33

kampioen2be schreef:
Misschien, als je nog hebt, een zelftest doen Zifstar? Niet dat het wat uitmaakt tegenwoordig, maar de klachten die je hier omschrijft komen erg overeen met de klachten die ik veel hoor bij mensen die corona hebben in mijn omgeving....

Nee heb geen test meer liggen. Ik heb geen verhoging/koorts en smaak/reuk is er nog (heb al 2 keer corona gehad en dan ben ik echt hondsberoerd met over de 40 graden) Maar inderdaad, ik werk op BSO dus wil geen collega’s en kids aansteken met whatever ik heb. Mijn leidinggevenden hebben alleen liever geen ziekmeldingen }:0 wegens personeelstekort en ook liever alleen op de dag zelf (dus morgenochtend) maar dan moeten ze in alle haast een vervanger regelen (bus vertrekt om 11 uur voor uitje) dus ik denk dan graag vooruit… heb helaas al vaker gehoord “ ja meld morgen maar hoe het gaat… terwijl ze dan pas om 9/9:15 bereikbaar zijn. Ik weet dat het niet mijn probleem is, maar toch…

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:34

Femke_Tweety schreef:
Mensen die over de camping lopen, telefoongesprek,
Telefoon in de hand op speaker.
Gaan zitten op het zitje voor algemeen gebruik, onder een afdak dat als acoustische versterker werkt.

Why.

Je kunt alles volgen, zo'n blikkerig geluidje waar je je haast niet voor af kunt sluiten.

Het was zo lekker stil en rustig.

Hou dat ding gewoon aan je oor en hou je gesprek prive.
Je bent niet alleen en je zit niet binnen...

Ja dat snap ik ook nooit. hebben ook wat mensen op stal handje van. Kun je alles meegenieten van hun relatieperikelen en die van vrienden en kennissen…

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:39

Ik voel me zo fiets eenzaam en verdrietig. Ik ga zo naar een huis kijken in een andere stad want dat is een stuk dichter bij werk, maar ik wil hier eigenlijk niet weg maar hier heb ik eigenlijk ook niks. Oh en grote kans dat ik de woning niet kan kopen omdat iemand overbiedt of dat ze niet akkoord gaan met mijn voorwaarden.
Ik dacht een relatie te hebben, rocky maar met een fijn uitgangspunt. Nee hoor, meneer wil alleen de lusten en niet de lasten. Ben ik nog eenzamer. Top.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 11:04

Dat ik heel hard aan het hopen ben om niet dezelfde kant op te gaan als mijn moeder met hooikoorts en allergisch zijn voor alle bomen die hier in NL voorkomen.

En dat ik dus niet even normaal kipblokjes kan snijden helemaal niet als het eigen vlees is.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 11:16

Zilfstar schreef:
Femke_Tweety schreef:
Mensen die over de camping lopen, telefoongesprek,
Telefoon in de hand op speaker.
Gaan zitten op het zitje voor algemeen gebruik, onder een afdak dat als acoustische versterker werkt.

Why.

Je kunt alles volgen, zo'n blikkerig geluidje waar je je haast niet voor af kunt sluiten.

Het was zo lekker stil en rustig.

Hou dat ding gewoon aan je oor en hou je gesprek prive.
Je bent niet alleen en je zit niet binnen...

Ja dat snap ik ook nooit. hebben ook wat mensen op stal handje van. Kun je alles meegenieten van hun relatieperikelen en die van vrienden en kennissen…

Het blijkt een semi zakelijk gesprek, er is nu ook een Notepad tevoorschijn gekomen, het gesprek duurt inmiddels drie kwartier en het geluid wordt steeds harder.

Mensen hebben zelf geloof ik niet door dat ze door een telefoon harder praten dan wanneer je gewoon met iemand aan tafel zit.

Ik ben zelf maar even binnen gaan zitten nu.

Loospunt chemisch toilet is direct naast waar ze zit.
Zal ik??? }:) O:)

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 11:39

Marcella schreef:
Dat ik heel hard aan het hopen ben om niet dezelfde kant op te gaan als mijn moeder met hooikoorts en allergisch zijn voor alle bomen die hier in NL voorkomen.

En dat ik dus niet even normaal kipblokjes kan snijden helemaal niet als het eigen vlees is.

Dit heb ik!! Extreme variant. Zelfs voor dennennaalden. Het is niet leuk, maar mocht het toch ook voor jou zo zijn: je kan met operatie en met allergie pillen best leven :j
Ik was gister op stal terwijl er gras gemaaid werd, en kon het voor het eerst in maanden ruiken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 11:39

Loeky01 schreef:
Ik voel me zo fiets eenzaam en verdrietig. Ik ga zo naar een huis kijken in een andere stad want dat is een stuk dichter bij werk, maar ik wil hier eigenlijk niet weg maar hier heb ik eigenlijk ook niks. Oh en grote kans dat ik de woning niet kan kopen omdat iemand overbiedt of dat ze niet akkoord gaan met mijn voorwaarden.
Ik dacht een relatie te hebben, rocky maar met een fijn uitgangspunt. Nee hoor, meneer wil alleen de lusten en niet de lasten. Ben ik nog eenzamer. Top.

Dat is echt poedersuiker.

Sterkte.....

Hoop dat het huisje toch wat wordt en dat het alles is wat je er van verwacht. En dat er dan binnen niet al te lange tijd ook ineens een witte hengst komt aangelopen met een knappe vent, met een leuk karakter (en een kroontje :P ) erop.
Dit soort gasten ben je liever kwijt dan rijk.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 11:57

Werk van mijn man wat niet op schiet met wat dingen aanleveren. Het zijn verdorie de laatste stukken die we nodig hebben, schiet gewoon eens op!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 11:59

kampioen2be schreef:
Marcella schreef:

Dit heb ik!! Extreme variant. Zelfs voor dennennaalden. Het is niet leuk, maar mocht het toch ook voor jou zo zijn: je kan met operatie en met allergie pillen best leven :j
Ik was gister op stal terwijl er gras gemaaid werd, en kon het voor het eerst in maanden ruiken :')

Heb nu speciale neusspray voor allergie.

Allergie pillen hadden alleen bij haar 0 effect. De oogdruppels en neusspray halen net de scherpe randen vanaf en operatie werd afgeraden.

Toevallig begin ik precies op dezelfde leeftijd als toen met mijn moeder. :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:00

De nieuwe clip van Lewis Capaldi ;(

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:08

Een enorme internationale verhuiswagen bij de buren voor de deur (en dus ook voor de deur van de rest van de straat) waardoor de kat niet durft te gaan slapen en hij dus maar mij gaat vervelen _-:(

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:19

MarlindeRooz schreef:
LaPluche schreef:
Dat doe ik al zo vaak. In dit geval was ook ik er een keertje klaar mee, hoe kan iemand beslissen dat mensen uitgesloten moeten worden, alleen omdat ze anders denken?

Nee omdat ze onzin verspreiden, daar moet je mensen tegen beschermen. Sorry dat je die onzin gelooft maar daar hoef je mij niet mee lastig te vallen. :wave:

Dat jij het onzin vindt wil niet zeggen dat het onzin is... Dat is inmiddels allang gebleken.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:22

Loeky01 schreef:

:knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:23

hahahatsjoe schreef:
MarlindeRooz schreef:
Nee omdat ze onzin verspreiden, daar moet je mensen tegen beschermen. Sorry dat je die onzin gelooft maar daar hoef je mij niet mee lastig te vallen. :wave:

Dat jij het onzin vindt wil niet zeggen dat het onzin is... Dat is inmiddels allang gebleken.
Waarom rakel je in vredesnaam een post van drie weken geleden op? :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:25

hahahatsjoe schreef:

Moet dit nou? :=

Loeky, sterkte, wat naar!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-23 12:31

Ik als Langzittend Topicheerser besluit bij deze dat complot discussies niet zijn toegestaan hier. :+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:31

xPabloBokt schreef:
Ik als Langzittend Topicheerser besluit bij deze dat complot discussies niet zijn toegestaan hier. :+

:')

Zoveel macht!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:33

Zoveel last van mijn PTSS, waarom kan ik gewoon niet als normaal mens functioneren?! |o

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:38

Oh en het slappe banketstaaf van de AH dat gister opeens in mijn mailbox zat :+

Afbeelding

'WIJ hebben een bod gedaan hoor het is niet ONZE schuld dat hullie daar niet mee akkoord gaan en jij nu heel vervelend niet je normale boodschapjes kunt doen ^) '

Ga. Weg. en betaal gewoon je werknemers een fatsoenlijk salaris :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:42

fotolijstje schreef:
Zoveel last van mijn PTSS, waarom kan ik gewoon niet als normaal mens functioneren?! |o

Sterkte. Tijd heelt alle wonden is misschien poedersuiker om te zeggen als het om een psychische aandoening gaat. Maar ik kan je wel vertellen dat ook bij een PTSS de pijn en het trauma slijt :knuffel: . Hopelijk haal je daar iets van steun uit.

Dat dit niet voor altijd is, en het niet voor altijd overleven is... Heb je voor jezelf een beetje een manier om er mee om te gaan als je er veel last van hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:44

xPabloBokt schreef:
Maar de moord op Caesar was écht een complot. ;(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:46

xPabloBokt schreef:

oH dIcTaTuUr

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:46

Mkango schreef:
xPabloBokt schreef:
Maar de moord op Caesar was écht een complot. ;(

Caligula had het beste met iedereen voor!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:48

Ging eindelijk weer beter met m'n schouder dus afgelopen week weer wat meer gaan doen (zit nog steeds thuis dus doe geen klap, alleen wat meer huishouden gedaan en boodschappentas weer tillen). Was ik net bij de orthopeed en nu heb ik een frozen shoulder.
Moet weer rustig aan doen. Dude ik doe al niks, moet ik dan plat in bed voor een week?

Zat weer in een goede flow, goede gewoontes op gepakt, motivatie om wat te studeren maar dat zakt nu ook weer heel diep weg.