Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iejoorr schreef:Dit vind ik altijd zo fijn aan boktdankjulliewel!
Moet eerlijk bekennen dat de sfeer op werk sowieso wat minder is. Heb echt al meerdere keren overwogen om te vertrekken, maar mn baas en collega waar ik veel mee samen werk zijn wel gewoon onwijs tof. Daarnaast ben ik gewoon zo onzeker als de pest en dus bang voor waar ik terecht zou komen als ik hier weg ga
Shae schreef:De hele dag zoveel meetings... Eentje ad hoc ingeschoten gekregen over de luncpauze. 1 persoon had niet gereageerd op de meeting, werd vervolgens ingebeld door z'n manager. Vervolgmeeting is morgenochtend vóór mijn werktijd. Het is iets wat belangrijk is, maar geen spoed heeft.
Voor morgen probeerde iemand anders ook al na m'n werktijd een meeting te plannen.
Als we zo gaan doen dan ga ik m'n LinkedIn updaten hoor.
Urbanus schreef:Shae schreef:Krijg toch allemaal jeuk.fleurtjeuh schreef:Jeuk op hele nare plekken krijgen![]()
Zoals ik al dagen aan de rechterkant van mn linkervoet ontzettend jeuk heb die niet fatsoenlijk weg te krabben is..
Omg cursed!
Koelzalf halen?
[***] schreef:Er ligt nu al 5.5 dag een vieze luier in het trappenhuis. Ik heb het al 2x gemeld bij de woningbouw, want dit vind ik echt te goor voor woorden.
Het enige wat nu is veranderd is dat de dweil waarmee het trappenhuis schoongemaakt wordt nu op/in de luier staat. En ja, die wordt morgen weer gewoon gebruikt.