Is zo open gegaan toen het nog aan de tros zat, geen beschadiging van buiten af. Is al sinds vrijdag open en gewoon nog steeds is de banaan zelf niet bruin?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:De kans is super klein dat er een Pink Lady in zit. Dit is namelijk een erg dure appel (inkoop). Door producten verwerkt zitten vaak goedkopere rassen.
Foaly schreef:Easypill
Fearn schreef:Mensen die scooter of brommer rijden, is hier ook een variant voor van Google maps?
Ik heb dus altijd het probleem dat ik niet weet hoe lang het duurt om ergens met de scooter te komen. Ik heb een geel kenteken dus ik mag soms wel/niet op fietspaden en ik mag op 50 of 60 km wegen, maar ik mag niet op 80 km wegen.
Als ik de fietsroute invoer is de ingeschatte tijd natuurlijk veel te lang, daarbij is geel kenteken niet op alle fietspaden toegestaan. Maar met de auto route pikt ie ook de 80km wegen mee en daar mag ik dus niet. Je kan op maps alleen de snelwegen uitschakelen
Verder kan ik tot zo ver alleen een motor app vinden. Iemand tips?
Snippergroen schreef:Wat is een goed 'omhulsel' om je kat een ontwormingspil mee te geven? Ik heb al meerdere dingen geprobeerd maar ze trappen er niet in. Fijnmalen en in natvoer of mengen met liquid snack werkt niet.
Ze zijn niet aanraakbaar dus in de houdgreep nemen gaat in dit geval niet werken.