Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Bernie (paard in m'n avatar) is verkocht. In Spanje. En z'n vorige trainer weet niet waar 'ie nu is.Ik ga zo even een paar minuutjes in een hoekje huilen.
Anoniem schreef:JackieT schreef:Dat de winkel mijn afterpay factuur nog steeds niet heeft aangepast, en de betaaldatum over 5 dagen vervalt. Nogmaals een mail gestuurd naar de winkel, en naar afterpay zelf.
Nog nóóit meegemaakt dat Afterpay de factuur aanpaste. Gewoon zelf het juiste bedrag overmaken met de gegevens die in de mail staan.
Loeky01 schreef:Verdrietig door berichten hier in dit topic die binnenkomen. Over vriendschappen die eindigen en maatjes verliezen. Bij mij gelijktijdig, maatje kwijt en geen idee waar hij nu is en hoe het met hem gaat. En mensen die me als een blok lieten vallen over die situatie. Van hele dagen appen/bellen/contact op stal, samen uit eten op wedstrijden noem maar op. Naar niks.
Je overleeft het wel, maar een jaar later doet het nog steeds verdomde veel zeer.
Loeky01 schreef:Verdrietig door berichten hier in dit topic die binnenkomen. Over vriendschappen die eindigen en maatjes verliezen. Bij mij gelijktijdig, maatje kwijt en geen idee waar hij nu is en hoe het met hem gaat. En mensen die me als een blok lieten vallen over die situatie. Van hele dagen appen/bellen/contact op stal, samen uit eten op wedstrijden noem maar op. Naar niks.
Je overleeft het wel, maar een jaar later doet het nog steeds verdomde veel zeer.
xPabloBokt schreef:Mijn moeder die al maanden kwakkelt met haar blaas en nu sinds een week op antibiotica staat en niks als bloedklonters plast, gewoon de ganse dag en nacht slaapt van pure vermoeidheid.. en vannacht zelfs aan de telefoon heeft gehangen met de noodarts. Ze rookt al meer dan veertig jaar en ik ben als de dood dat het blaaskanker is.
Gister ook even het besef gehad hierdoor dat mijn hele leven op pauze komt te staan als zij dood gaat.. onze familie is uit elkaar gevallen en mijn broer van 22 met autisme woont nog thuis en is totaal niet zelfstandig. Ik ben zelf net 24 en ik ben de enige in de familie die hem (tijdelijk) kan opvangen als mijn moeder er niet meer zou zijn. Als ik dan voor hem alles goed wil regelen betekent dat waarschijnlijk dat ik mijn opleiding op pauze moet zetten..
Heeft me wel doen realiseren dat ik eigenlijk op korte termijn een oplossing moet gaan vinden. Mijn broer met begeleiding op zichzelf, mijn moeder naar een seniorenwoning en uit ons rijtjeshuis en dat helemaal leegtrekken en netjes maken.. zodat we voorbereid zijn op de toekomst.. want ze is al langer niet goed gezond. Als mijn moeder een verkoudheid oploopt ligt ze meteen drie weken plat..
xPabloBokt schreef:Bah, wat een rotsituatie, en wat akelig dat je je daar nu al mee bezig moet gaan houden.Mijn moeder die al maanden kwakkelt met haar blaas en nu sinds een week op antibiotica staat en niks als bloedklonters plast, gewoon de ganse dag en nacht slaapt van pure vermoeidheid.. en vannacht zelfs aan de telefoon heeft gehangen met de noodarts. Ze rookt al meer dan veertig jaar en ik ben als de dood dat het blaaskanker is.
Gister ook even het besef gehad hierdoor dat mijn hele leven op pauze komt te staan als zij dood gaat.. onze familie is uit elkaar gevallen en mijn broer van 22 met autisme woont nog thuis en is totaal niet zelfstandig. Ik ben zelf net 24 en ik ben de enige in de familie die hem (tijdelijk) kan opvangen als mijn moeder er niet meer zou zijn. Als ik dan voor hem alles goed wil regelen betekent dat waarschijnlijk dat ik mijn opleiding op pauze moet zetten..
Heeft me wel doen realiseren dat ik eigenlijk op korte termijn een oplossing moet gaan vinden. Mijn broer met begeleiding op zichzelf, mijn moeder naar een seniorenwoning en uit ons rijtjeshuis en dat helemaal leegtrekken en netjes maken.. zodat we voorbereid zijn op de toekomst.. want ze is al langer niet goed gezond. Als mijn moeder een verkoudheid oploopt ligt ze meteen drie weken plat..