Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 23:01

Ik liet mijn mening in een ander topic al horen over die politie paarden maar echt belachelijk wat ik zag ik vind het echt dieptriest dat je je frustratie maar af gaat slaan op een dier.

Wat mij betreft erover heen met het paard ook al is dat ook sneu voor het paard.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 23:30

Mijn schouder doet enorm veel pijn, kon er niet door slapen zelfs vannacht dus was een leuke dag vandaag :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 23:41

Mkango schreef:
Bernie (paard in m'n avatar) is verkocht. In Spanje. En z'n vorige trainer weet niet waar 'ie nu is. -O- Ik ga zo even een paar minuutjes in een hoekje huilen.

Ahh nee sterkte -O- lijkt mij heel erg om een maatje uit het oog te verliezen en geen idee te hebben waar die is en hoe het met hem gaat.

En ik erger mij aan mensen die met voorbedachte rade met wapens de straat op gaan, of dat nou vuurwerk is, een ploertendoder of wat dan ook. Wtf is er mis met je als je denkt hm laat ik vandaag eens op pad gaan om iets of iemand gaan verwonden. Bah...

ik kreeg een lachstuip van die gast verkleed als ridder die zich nat liet spuiten door de politie :') die is te zien in het filmpje op die pagina van de telegraaf die hierboven ergens werd gepost. Ongeveer op 1:35 is die in beeld

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 00:02

Mensen op facebook die zich boos maken over het feit dat hun kat werd doodgereden en automatisch aannemen dat de bestuurder dan wel veel te snel gereden heeft.
Zelfs tegen 50km/per uur kan je een kat doodrijden hoor.
Enige manier om dit te voorkomen is je katten in je tuin te houden.Dat doe ik zelf ook.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 00:07

Verdrietig door berichten hier in dit topic die binnenkomen ;(. Over vriendschappen die eindigen en maatjes verliezen. Bij mij gelijktijdig, maatje kwijt en geen idee waar hij nu is en hoe het met hem gaat. En mensen die me als een blok lieten vallen over die situatie. Van hele dagen appen/bellen/contact op stal, samen uit eten op wedstrijden noem maar op. Naar niks.
Je overleeft het wel, maar een jaar later doet het nog steeds verdomde veel zeer.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 00:14

Anoniem schreef:
JackieT schreef:
Dat de winkel mijn afterpay factuur nog steeds niet heeft aangepast, en de betaaldatum over 5 dagen vervalt. Nogmaals een mail gestuurd naar de winkel, en naar afterpay zelf.

Nog nóóit meegemaakt dat Afterpay de factuur aanpaste. Gewoon zelf het juiste bedrag overmaken met de gegevens die in de mail staan.

Ik wou t via de app overmaken, daar kan je het bedrag niet op aanpassen. Mail is inderdaad een goeie, ga die even opzoeken. Dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 00:17

Loeky01 schreef:
Verdrietig door berichten hier in dit topic die binnenkomen ;(. Over vriendschappen die eindigen en maatjes verliezen. Bij mij gelijktijdig, maatje kwijt en geen idee waar hij nu is en hoe het met hem gaat. En mensen die me als een blok lieten vallen over die situatie. Van hele dagen appen/bellen/contact op stal, samen uit eten op wedstrijden noem maar op. Naar niks.
Je overleeft het wel, maar een jaar later doet het nog steeds verdomde veel zeer.

:knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 01:07

Loeky01 schreef:

:knuffel:

Ik doe nog wel een poging hoor om de vriendschap met die vriendin van mij te fixen. Waarschijnlijk is er van haar kant niks aan de hand. Maar zeer doet het wel en wat je zegt idd je komt er weer overheen en uiteindelijk is het soms zelfs beter voor je. Maar het begin is altijd zo rot! Helemaal als mensen langzaam weggegaan en je niet weet waar ze zijn en waarom het zo gelopen is

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 01:55

Zenuwachtig voor eindexamen tourmanagement morgen terwijl ik al 4 jaar tourmanager ben.. Zo nergens voor nodig :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 07:01

Dat ik ontzettend duizelig wakker ben geworden en ik nu niet meer op mijn zij kan liggen zonder ontzettend duizelig en misselijk te worden

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 09:26

Stagebegeleider is te laat, internetten dan maar.
Ik had ook minstens een kwartier langer kunnen slapen :')

Succes Maud +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 09:43

4 u slapen op 2 nachten. Ben redelijk gaar :+

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 09:56

Sterkte Mkango en heel veel succes Mand!

I feel you Robijntjah!

Ik erger me vooral aan mijn slaapgebrek van de afgelopen weken :\
Paard kwam half December kreupel van de wei af, niet verschrikkelijk, maar niet top. Inmiddels ruim 4 weken verder, niks dik of warm geweest, rust gehad, DA bij geweest en hij loopt nog steeds net niet helemaal 100% rechtsvoor. M'n vriend moppert steeds dat ik het los moet laten en dat het wel goed komt, maar ik ben er dusdanig niet gerust op dat ik er echt slecht van slaap. Ellendig -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 09:59

Oh dat ken ik, dat zijn nare periodes en zie dan je hoofd maar eens stil te krijgen :(:)
Sterkte!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 10:36

Al die corona ontkenners op FB! Hoe kun je nou nog steeds ontkennen dat het er is en dat het dus niet bestaat? Het lijken er ook per dag maar meer te worden....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 10:51

Mijn moeder die al maanden kwakkelt met haar blaas en nu sinds een week op antibiotica staat en niks als bloedklonters plast, gewoon de ganse dag en nacht slaapt van pure vermoeidheid.. en vannacht zelfs aan de telefoon heeft gehangen met de noodarts. Ze rookt al meer dan veertig jaar en ik ben als de dood dat het blaaskanker is.

Gister ook even het besef gehad hierdoor dat mijn hele leven op pauze komt te staan als zij dood gaat.. onze familie is uit elkaar gevallen en mijn broer van 22 met autisme woont nog thuis en is totaal niet zelfstandig. Ik ben zelf net 24 en ik ben de enige in de familie die hem (tijdelijk) kan opvangen als mijn moeder er niet meer zou zijn. Als ik dan voor hem alles goed wil regelen betekent dat waarschijnlijk dat ik mijn opleiding op pauze moet zetten..

Heeft me wel doen realiseren dat ik eigenlijk op korte termijn een oplossing moet gaan vinden. Mijn broer met begeleiding op zichzelf, mijn moeder naar een seniorenwoning en uit ons rijtjeshuis en dat helemaal leegtrekken en netjes maken.. zodat we voorbereid zijn op de toekomst.. want ze is al langer niet goed gezond. Als mijn moeder een verkoudheid oploopt ligt ze meteen drie weken plat..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 10:52

Net als LianneP heel duizelig wakker geworden.
Ik ben er misselijk van.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 11:41

xPabloBokt schreef:
Mijn moeder die al maanden kwakkelt met haar blaas en nu sinds een week op antibiotica staat en niks als bloedklonters plast, gewoon de ganse dag en nacht slaapt van pure vermoeidheid.. en vannacht zelfs aan de telefoon heeft gehangen met de noodarts. Ze rookt al meer dan veertig jaar en ik ben als de dood dat het blaaskanker is.

Gister ook even het besef gehad hierdoor dat mijn hele leven op pauze komt te staan als zij dood gaat.. onze familie is uit elkaar gevallen en mijn broer van 22 met autisme woont nog thuis en is totaal niet zelfstandig. Ik ben zelf net 24 en ik ben de enige in de familie die hem (tijdelijk) kan opvangen als mijn moeder er niet meer zou zijn. Als ik dan voor hem alles goed wil regelen betekent dat waarschijnlijk dat ik mijn opleiding op pauze moet zetten..

Heeft me wel doen realiseren dat ik eigenlijk op korte termijn een oplossing moet gaan vinden. Mijn broer met begeleiding op zichzelf, mijn moeder naar een seniorenwoning en uit ons rijtjeshuis en dat helemaal leegtrekken en netjes maken.. zodat we voorbereid zijn op de toekomst.. want ze is al langer niet goed gezond. Als mijn moeder een verkoudheid oploopt ligt ze meteen drie weken plat..

Jeetje zeg.. dat is niet niets..

Maar misschien wel een goed besef. Zou het helpen om alles uit te schrijven zodat het overzichtelijk blijft voor je? Je kunt je dit beter nu beseffen dan wanneer het 'te laat is'. Bah, wat klinkt dit cru, maar zo bedoel ik het echt totaal niet.. :knuffel:

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 11:56

Niet zo zeer ergeren, maar gewoon balen.

Mijn vader heeft vanochtend een positieve corona test terug gekregen en ik begon gisteren ook met wat lichte klachten en nu zit m'n neus dicht, precies zoals het bij mijn vader ook begon.
Nu zou ik donderdag naar m'n vriend gaan omdat hij vrijdag jarig is, maar dit heb ik dus af kunnen zeggen. En ik baal er dus van dat dit de 3e keer in 4 maanden tijd dat we onze afspraak moeten afzeggen vanwege corona.
Mijn vriend en ik wonen niet bij elkaar in de buurt dus het vergt altijd wel wat planning, maar bijna iedere keer als we wat willen afspreken moeten we het afzeggen vanwege corona. Dus we balen allebei als een stekker.

Klein "positief" dingetje, ik kan me vanmiddag al direct laten testen dus dan hebben we het maar gehad ook en dan heel hard hopen dat het negatief is!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:07

Inschrijven bij een nieuwe huisarts.
Ik sta nog steeds ingeschreven bij de huisarts in Almere en heb er nooit aan gedacht een nieuwe hier in Zwolle te zoeken. Kan je nagaan hoe vaak ik de huisarts nodig heb. Hoe dan ook, vanmorgen toch maar eens gaan kijken: de praktijk waar ik vroeger ook altijd zat in Zwolle neemt enkel patiënten aan uit omliggende postcodegebieden en de praktijk hier in de wijk neemt momenteel helemaal geen nieuwe inschrijvingen aan en adviseert om via de zorgverzekeraar een huisarts te zoeken. Dat gaat alweer lekker, dus.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:15

Dat mensen zo egoïstisch zijn >;) en beren op de weg zien terwijl er nog geen beren zijn :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:22

Bedankt voor al jullie lieve woorden. <3 Ik hoop dat 'the bestest boii' een fijne plek heeft, en als het 'mean to be' is, kom ik hem vast nog wel een keer tegen. :)

xPabloBokt schreef:

Bah, wat een rotsituatie, en wat akelig dat je je daar nu al mee bezig moet gaan houden. :knuffel:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:46

Ik heb een soort spierkramp tussen mijn ribben die steeds erger wordt. Het voelt alsof iemand er iets in steekt en het doet echt zoveel pijn. Als ik zit, praat of op mijn zij lig, maar ik snap niet waarom. Ik ben bang dat misschien een rib niet helemaal goed zit.

Ik zit nu in mijn zoom les en ik krijg iedere keer een schok van pijn en het is zo awkward dat iedereen kan zien dat ik ineen krimp. Hou opppp

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:56

Migraine en zoontje die niet zo lekker is. Slechte combinatie

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:59

Zwaartedeken, ik blijf toch maar als een idioot draaien, ondanks dat het niet zo makkelijk gaat :')