Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 13:12

Wakker geworden met pijn in mijn nek. Vermoedelijk slijtage dat opspeel in combinatie hoge luchtvochtigheid. Ben mijn lijf zo zat weer op het moment. |o

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 13:30

Rawr schreef:
Gisteren na maandenlang couch potatoeën weer een paar uur gesport en nu doet elke spier in m'n lijf zeer. :(

En dat ik zoveel spieren heb ingeleverd in die periode, alle apparaten moest ik 10 tot 30 kilo lichter instellen om m'n sets te kunnen doen.

Dat had ik ook gister ja. En spierpijn nu. :')

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 13:51

Buikpijn. |o

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 13:54

Vanmorgen een gaatje laten vullen bij de tandarts. Nu doet mijn kies echt best wel zeer -O- heb wel veel vaker kiezen laten vullen, maar nog nooit echt pijn achteraf gehad

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:18

LiannePuthzy schreef:
Vanmorgen een gaatje laten vullen bij de tandarts. Nu doet mijn kies echt best wel zeer -O- heb wel veel vaker kiezen laten vullen, maar nog nooit echt pijn achteraf gehad

Ik heb er wel altijd last van. Soms zelfs tot een week of twee, hangt er ook vanaf hoe diep de vulling is. Wel heel vervelend natuurlijk! Hopelijk gaat het snel over

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:30

De aannemer die vanuit beneden een gat naar boven heeft geslagen |o

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:33

Aan mezelf, ben vandaag echt niet vooruit te branden :O maar goed dat ik morgen al weekend heb.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:38

hagelslag schreef:
Dan heb ik vanmorgen bij de eerste boer gezeik gehad wat mij meer dan een uur qua tijd gekost heeft. Dan een collega die gister mij op een achtelijke toon + manier aansprak ivm langzaam rijden door wegwerkzaamheden.
En vandaag begint die banketstaaf ineens weer terwijl we beide aan het laden zijn
Godsamme kerel sodemieter een eind op. Laat mij met rust. Echt, of je zegt iets op een normale toon of vlieg naar de maan

Dit he... Alsof je niet weet wat je doet. Vlieg toch op, niemand vraagt om zulke meningen.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:54

Dat mijn dhl pakketje op afgeleverd staat. Ik heb de bezorger voorbij zien rijden maar hij is hier niet aan de deur geweest. Nu is mijn pakketje dus kwijt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-20 15:02

Dat mijn moeder ons zaterdag is komen helpen met opruimen en het hier nu alweer een grote takkebende is omdat ik even een paar dagen rust heb genomen van alles. Hoe moeilijk is het nou om even zelf je poten uit te steken en niet alles overal neer te pleuren waar het niet hoort. Nu heb ik weer stress in m'n eigen huis en geen ruimte om te koken terwijl ik over anderhalf uur naar mijn werk moet.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 02-07-20 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 15:06

Collega's die tijdens mijn telefoongesprek met een patiënt gaan bespreken wat ik vertel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 16:03

Marije_1997 schreef:
Marije_1997 schreef:
Mn ergenis momenteel is toch echt die verschrikkelijke mannen, ik trek ze blijkbaar aan als magneten, heb je zoiets ja we gaan op date. Heb je date gehad hoor je dus niets meer van ze wtf. Mannen ook -_-

Ik moet altijd zo lachen om jou :D

9 v.d 10 x is jouw ergenis weer een man...ben toch wel stiekem benieuwt waar jij al die vervelende mannen toch treft! :o

Citaat:
Hahaha mooi dat je kan lachen :p vind ik leuk hahaha

Tsja volgens mij ben ik een bad boy magneet ofzo ik gebruik dan wel datingapps omdat ik een hekel heb aan stappen enzo. Maar op de een of andere manier heb ik altijd een match met mannen die irritant zijn hahaha of ze willen gelijk met je in bed duiken. Ze komen trouwens wel allemaal uit de buurt zeg maar dus zou ze zo ook tegen kunnen komen

Nou lekker dan, ben je mooi klaar mee! :o Komt vast een wél leuke vent op jouw pad!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 16:11

Dat ik mijn vader van 86 betrapte in de keuken wiebelend op de keukenstoel om iets te pakken uit de kast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 16:13

Talietjuh schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik moet altijd zo lachen om jou :D

9 v.d 10 x is jouw ergenis weer een man...ben toch wel stiekem benieuwt waar jij al die vervelende mannen toch treft! :o

Citaat:
Hahaha mooi dat je kan lachen :p vind ik leuk hahaha

Tsja volgens mij ben ik een bad boy magneet ofzo ik gebruik dan wel datingapps omdat ik een hekel heb aan stappen enzo. Maar op de een of andere manier heb ik altijd een match met mannen die irritant zijn hahaha of ze willen gelijk met je in bed duiken. Ze komen trouwens wel allemaal uit de buurt zeg maar dus zou ze zo ook tegen kunnen komen

Nou lekker dan, ben je mooi klaar mee! :o Komt vast een wél leuke vent op jouw pad!

Ohh ja dat komt vast wel goed hahahah alleen jammer dat ze dan niet gelijk eerlijk zijn hahah

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 16:29

De deur waaide achter me dicht toen ik net met de hond buiten stond en ik aan de kijken was of ik de sleutels bij me had. Geen sleutels bij me.

Meteen partner gebeld, die zou er met 15 minuten aankomen. Inmiddels al een half uur aan het wachten...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 16:59

Britta31 schreef:
Dat ik mijn vader van 86 betrapte in de keuken wiebelend op de keukenstoel om iets te pakken uit de kast.

Zo'n opa en oma heb ik ook. :')
Laatst wouden ze met zijn 2en op een keukentrapje de ramen schoonmaken.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 17:19

Lestrange01 schreef:
LiannePuthzy schreef:

Ik heb er wel altijd last van. Soms zelfs tot een week of twee, hangt er ook vanaf hoe diep de vulling is. Wel heel vervelend natuurlijk! Hopelijk gaat het snel over

De tandarts zei inderdaad ook dat ik de kies 1 a 2 weken kan voelen. Was een erg groot gaatje.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 18:04

Veulen84 schreef:
hagelslag schreef:
Dan heb ik vanmorgen bij de eerste boer gezeik gehad wat mij meer dan een uur qua tijd gekost heeft. Dan een collega die gister mij op een achtelijke toon + manier aansprak ivm langzaam rijden door wegwerkzaamheden.
En vandaag begint die banketstaaf ineens weer terwijl we beide aan het laden zijn
Godsamme kerel sodemieter een eind op. Laat mij met rust. Echt, of je zegt iets op een normale toon of vlieg naar de maan

Dit he... Alsof je niet weet wat je doet. Vlieg toch op, niemand vraagt om zulke meningen.

Jaaaaa en dan vooral, ik doe dit werk nu bijna 3 jaar. Jaa ik rij pas sinds 3 jaar. Maar ik rij wel aardig goed.

En hij rijd dan al weet ik veel hoeveel jaar en heeft al dit en zus en zo gereden aan goederen en blabla.
Jonge schijt aan.... Ik ken mijn vrachtauto, en vooral ik heb de verantwoording voor de vrachtauto als ik hem rijd. Dus fiets jou....

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 18:36

dat er werd gezegd dat een bepaald shirtje klein viel, dus ik bestel m in mn eigen maat ( heb m graag strak) en hij is gewoon te groot

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 19:48

Door corona moet ik de diploma uitreiking van m'n kleine broertje online volgen. Zoo vervelend. Anders was ik zeker mee gegaan want ben wel trots op hem

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 20:27

Mensen die denken dat hun auto zelfrijdend is en daarom op hun telefoon kunnen zitten. Als je een zelfrijdende voertuig wilt hebben, pak je het OV maar. :)*

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 20:49

Dat ik me zo machteloos voel over mijn mentale gezondheid..

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:02

fleurtjeuh schreef:
Dat ik me zo machteloos voel over mijn mentale gezondheid..

:(:)

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 22:21

Ik had de dagen afgeteld tot men gips eraf mocht. Domme ik dacht al dat ik direct al mijn vrijheid terughad. Stappen zonder gips is moeilijker en een pijnlijker dan met de loopgips. Nu ben ik weer teleurgesteld. Urgh. Ik wil mijn routine terug. -O-

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 22:35

Mandarijn schreef:
Dat had ik ook gister ja. En spierpijn nu. :')
Is het bij in de loop van de dag wat beter geworden?
Hier niet in ieder geval, m'n buikspieren willen me vermoorden en ik kan m'n handen en armen niet eens meer boven m'n schouders krijgen. :')

Ik erger me aan het feit dat mijn maandbonus niet wordt toegekend door tegenvallende prestaties van collega's. Zo oneerlijk als je eigen KPI's wel top zijn. En ik had die bonus verdorie in m'n hoofd al uitgegeven. -O-