Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Gisteren na maandenlang couch potatoeën weer een paar uur gesport en nu doet elke spier in m'n lijf zeer.![]()
En dat ik zoveel spieren heb ingeleverd in die periode, alle apparaten moest ik 10 tot 30 kilo lichter instellen om m'n sets te kunnen doen.
LiannePuthzy schreef:Vanmorgen een gaatje laten vullen bij de tandarts. Nu doet mijn kies echt best wel zeerheb wel veel vaker kiezen laten vullen, maar nog nooit echt pijn achteraf gehad
hagelslag schreef:Dan heb ik vanmorgen bij de eerste boer gezeik gehad wat mij meer dan een uur qua tijd gekost heeft. Dan een collega die gister mij op een achtelijke toon + manier aansprak ivm langzaam rijden door wegwerkzaamheden.
En vandaag begint die banketstaaf ineens weer terwijl we beide aan het laden zijn
Godsamme kerel sodemieter een eind op. Laat mij met rust. Echt, of je zegt iets op een normale toon of vlieg naar de maan
Marije_1997 schreef:Marije_1997 schreef:Mn ergenis momenteel is toch echt die verschrikkelijke mannen, ik trek ze blijkbaar aan als magneten, heb je zoiets ja we gaan op date. Heb je date gehad hoor je dus niets meer van ze wtf. Mannen ook -_-
Ik moet altijd zo lachen om jou![]()
9 v.d 10 x is jouw ergenis weer een man...ben toch wel stiekem benieuwt waar jij al die vervelende mannen toch treft!
Citaat:Hahaha mooi dat je kan lachen :p vind ik leuk hahaha
Tsja volgens mij ben ik een bad boy magneet ofzo ik gebruik dan wel datingapps omdat ik een hekel heb aan stappen enzo. Maar op de een of andere manier heb ik altijd een match met mannen die irritant zijn hahaha of ze willen gelijk met je in bed duiken. Ze komen trouwens wel allemaal uit de buurt zeg maar dus zou ze zo ook tegen kunnen komen
Talietjuh schreef:Marije_1997 schreef:
Ik moet altijd zo lachen om jou![]()
9 v.d 10 x is jouw ergenis weer een man...ben toch wel stiekem benieuwt waar jij al die vervelende mannen toch treft!Citaat:Hahaha mooi dat je kan lachen :p vind ik leuk hahaha
Tsja volgens mij ben ik een bad boy magneet ofzo ik gebruik dan wel datingapps omdat ik een hekel heb aan stappen enzo. Maar op de een of andere manier heb ik altijd een match met mannen die irritant zijn hahaha of ze willen gelijk met je in bed duiken. Ze komen trouwens wel allemaal uit de buurt zeg maar dus zou ze zo ook tegen kunnen komen
Nou lekker dan, ben je mooi klaar mee!Komt vast een wél leuke vent op jouw pad!
Lestrange01 schreef:LiannePuthzy schreef:Vanmorgen een gaatje laten vullen bij de tandarts. Nu doet mijn kies echt best wel zeerheb wel veel vaker kiezen laten vullen, maar nog nooit echt pijn achteraf gehad
Ik heb er wel altijd last van. Soms zelfs tot een week of twee, hangt er ook vanaf hoe diep de vulling is. Wel heel vervelend natuurlijk! Hopelijk gaat het snel over
Veulen84 schreef:hagelslag schreef:Dan heb ik vanmorgen bij de eerste boer gezeik gehad wat mij meer dan een uur qua tijd gekost heeft. Dan een collega die gister mij op een achtelijke toon + manier aansprak ivm langzaam rijden door wegwerkzaamheden.
En vandaag begint die banketstaaf ineens weer terwijl we beide aan het laden zijn
Godsamme kerel sodemieter een eind op. Laat mij met rust. Echt, of je zegt iets op een normale toon of vlieg naar de maan
Dit he... Alsof je niet weet wat je doet. Vlieg toch op, niemand vraagt om zulke meningen.
Mandarijn schreef:Is het bij in de loop van de dag wat beter geworden?Dat had ik ook gister ja. En spierpijn nu.